• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vector Desk / Bureau behuizing

Freddy

Administrator
Forumleiding
Er is een nieuwe fabrikant, Vector, die ook een Desk gaat produceren.

Hier wat plaatjes:

1511517_653580261367904_1049912859_n.jpg

1526715_684934514899145_3447653155105929148_n.jpg

10262019_684934548232475_2857399053387472269_n.jpg

1904137_649182771807653_753739311_n.jpg

Hun Facebook pagina:
https://www.facebook.com/vectorvhwl/



Wat vinden jullie ervan?

Lijkt op een kleine broertje van de Cross Desk :)



//////////////////////////////////////////////////////////////

Inmiddels zijn we weer bijna 2 jaar verder.
Red Harbinger is van eigenaar gewisseld en van de Cross Desk v2 is de ETA nog onbekend.

We krijgen aanvragen voor de Vector Desk en het is dan daarom alsnog in het assortiment genomen:



Vector Custom Design Desk - VD01



En ook de Vector Bench/Show case:



Vector Custom Design VBC01 Benchtable / Showcase - Black


Beide zijn op voorraad :)



 
Laatst bewerkt:
Vind dit nog wel mooier eigenlijk:

10431363_714108475315082_3414587290773990047_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Had al vernomen dat Highflow deze wilde gaan verkopen ..

Toch een kleine waarschuwing.
Hij heeft ons vele malen geprobeerd te chanteren met een desk welke een 1:1 kopie was van de originele Cross.


Cross:
P1120712.JPG

Prototype 00:
pb241292.jpg

Zelfs dezelfde fans, fancontrollers, EKblocks, en fanguards heeft hij gemaakt/gebruikt bij deze build.

pc041316.jpg

pc091326.jpg

Zelfs het logo heeft flinke overeenkomsten (alleen op zijn kop gezet)

1.jpg 10652_531773653548566_226567287_n.jpg


Meneer stond er op dat we hem gingen financieren zodat hij kon produceren in Azië.
Natuurlijk deden en konden wij dat niet...

Hij was de reden dat wij patenten moesten gaan aanvragen.
Nadat hij die gekregen heeft hebben we er nog maanden werk aan gehad en toen ineens ... stopte hij compleet met zijn 'Prototype 00' en is hij zelf een design gaan maken. (Geen idee of dit alsnog niet binnen het patent valt, maar het zal mij een worst zijn)

Uiteraard moet er geld verdiend worden. Vector desk zal wel een stuk goedkoper zijn dan Cross
Ik wil je aanraden om goed zijn bedrijfs facebook Vector en persoonlijke Vahn Hew facebook te volgen qua problemen en klachten die hij krijgt. Pas op .. het is een naar mannetje.

goodluck
:105:
 
Komt er gewoon op neer dat hij de roem van Cross hard heeft misbruikt op al de beurzen in Azië zo lang het kon totdat wij klaar waren met het patent. Zoals ik al zei .. gehaaid mannetje.
Natuurlijk heeft Freddy alle recht om dit te gaan doen. Helemaal voor de mensen die wel een desk willen maar niet de middelen hebben voor Cross.

Toch voelt het wel heel naar om dan een Vector desk te zien bij Highflow
 
Het blijft altijd jammer als mensen dit doen. Het toont niet een niet erg creatieve geest als men alleen maar dingen gaat kopieren.
Ik denk overigens wel dat als ik een Desk wil gaan bouwen dat ik gewoon the real deal koop. Gewoon omdat je weet dat er een team achter zit wat over zaken heeft nagedacht. Een team dat weet waarom dingen zijn gedaan. Dat is echt belangrijker dan het lijkt. Geloof me ik woon in China ik weet alles over het kopieren van zaken en echt het wordt het nooit helemaal.
 
Ik zag de Vector Desk en dacht dat zij een oplossing willen aanbieden voor de mensen die de Cross Desk te groot vinden.
Want dan is de Vector Desk ideaal, past in kleinere kamers en andere plekken waar ruimte beperkt is.
Heel erg jammer van de achtergrond info, ik was daarvan niet op de hoogte :(
 
Scheelt wel een stukje

150cm x 72cm x 76cm (Cross)
110cm x 75cm x 80cm (Vector)

Hoewel ik de cross heel mooi vind vind ik de prijs gericht naar de gefortuneerde bouwer. Ik denk persoonlijk dat je meer afzet hebt als je de basis goedkoper houd en de veel onderdelen als optie verkoopt. Dit vanuit het zakelijke gezichtspunt. Verder vind ik beide desks erg mooi.

Aangezien we steeds meer in een mods world leven gaan steeds meer mensen zelf bouwen.


Ha ha en tegenwoordig is alles na te bouwen.
 
Zucht,

Ik had niet de topic niet helemaal gelezen. Wat een gelazer.
Een patent "en wat nu" !

Ben benieuwd hoe dit sprookje verder gaat.
Me bij terugkomst van vakantie maar eens verdiepen in patenten en "wat als".

Ik heb wel eens gezien dat partij nagemaakte spullen werd vernietigd door er met een Leopard tank overheen te rijden.

of men dit nog steeds doet !!!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3080 D-RGB Special Edition - Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector TUF RX 6800/6900 D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector XC3 RTX 3080/3090 Active Backplate Acetal & D-RGB Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector RE RTX 3080/3090 Active Backplate Acetal & D-RGB Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector FTW3 RTX 3070 D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3090 D-RGB - Silver and Black Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3070 - Nickel + Acetal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3070 D-RGB - Nickel + Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3080 D-RGB The Special Edition - Black or Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector FTW3 RTX 3080/3090 D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector Trio RTX 3080/3090 D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason EK-Quantum Vector RX 6800/6900 D-RGB Water Block HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3080 D-RGB Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector EVGA XC3 RTX 3080/3090 D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector Strix RTX 3080/3090 D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
HighFlow EK-Quantum Vector RTX 3080/3090 Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
HighFlow EK-Quantum Vector Direct RTX RE Ti D-RGB - Nickel + Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower EK-Vector RTX 2080 Backplate -> EK-Quantum Vector RTX Backplate HighFlow Webshop 3
bundymania SSD Vergleich: OCZ Vector 150 480GB, Samsung EVO 840 1TB und Kingston HyperX 3k 120GB HighFlow Product Reviews 0
Quint0sz Quint0sz - Quint - Flat desk PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
J Build log my own dekstop desk Cases en Modding 31
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
Dave-V 2 pc desk build, audio ruis. Problemen & Oplossingen 13
Vannos Vannos: Pc and desk gallary Gallery & Build Logs 2
Dirk Kramer Red Carbon desk build Gallery & Build Logs 15
P Desk-case advies Cases en Modding 2
M Bringing back the desk in desk mods Cases en Modding 8
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
JaPeMo JP[D]: Ikea Jerker PC Desk.... Gallery & Build Logs 22
B Desk XXL Gallery & Build Logs 7
B Desk icm tube res Waterkoeling 7
S Hulp desk mod Cases en Modding 11
Freddy GEVONDEN: Modwerk aan voet platen van mijn Cross Desk Gevonden 3
N Cross Desk, glas sterk genoeg voor Eyefinity monitor set (45kg)? Cases en Modding 6
Hightower the desk by Hightower Gallery & Build Logs 535
P [Buildlog in-progress] Cross Desk Gallery & Build Logs 41
Freddy Freddy's Cross Desk :) Gallery & Build Logs 373
B Desk pc design eerst in karton maken. Cases en Modding 1
B Bouli - Patrick Boelhouwer - Bouli's PC / Bouli's Desk Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
Anthares Even een introductie. Anthares, Michiel, desk-based computer Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
CDA441 The Desk Rev 2.0 Gallery & Build Logs 106
jev09 The Desk "Red Dragon" Gallery & Build Logs 52
H Even voorstellen, Haraldje - ROG DESK - Harald de Vries Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
U [CCIP] An unexpected Desk Gallery & Build Logs 70
CDA441 Project: The Desk Gallery & Build Logs 178
R Nieuwe Build: JeMi Desk Gallery & Build Logs 11
L Liahkim - Youri - Thermaltake GT10 en binnekort Cross desk van RH! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 20
CDA441 Build Log: D Desk Gallery & Build Logs 13

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan