• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

The Desk Rev 2.0

Was je de Desk zat ofzo?

Dat ook zo'n beetje wel ja. Ik vind het trouwens vervelend om met een riser te werken, en het is ook vervelend om elke keer mijn monitors te verplaatsen om gewoon eventjes achterin de bak iets aan te sluiten.
Niet echt interessant dus, en ik mis ook extra poorten aan de voorkant.
De 750D heeft er nu 2 usb 3.0 en 2 usb 2.0 :)

Is ook makkelijker dan om die eventjes naar de garage te brengen om uit te blazen mocht het nodig zijn :D

Ik mistte trouwens ook nog plaats om mijn spullen overal te leggen als ik studeer voor de examens.
 
Versie 3.0 zal er waarschijnlijk niet meer komen ben ik bang, is ook moeilijker te verhuizen dan een gewone pc kast.
Over een paar jaar ben ik ook het huis uit en kan er niet een speciale plaats zijn voor The Desk dusja :sarc:

Wie weet over 10 jaar bouw ik er weer eentje :)
 
The Desk V3.0, klinkt leuk :) Misschien gemaakt in staal ofzo waar ik het onderstel van Ikea weer opnieuw gebruik :sarc:
Het ziet ernaar uit dat ik nog de foto's van de nieuwe build nog niet heb toegevoegd, maar alleen van het eindresultaat :p

Hierbij dus fototijd!
20180330_213025.jpg
Zo had ik de loop dus geconfigureerd buiten de kast (had 'm nog niet dus kon geen exacte plaats vinden van de fittingen

20180331_161743.jpg
De kast (Corsair 750D) en de kaart (MSI GTX1060 6G OCV1) kwamen die dag ook aan, dus kon ik beginnen met bouwen :D

IMG-20180331-WA0004.jpg
Work in progress, m'n pa had deze foto genomen met zijn S6 :sarc:
Let ook op de metalen slangklemmen, want mijn plastic slangklemmen hadden hun tanden verloren bij het verwijderen.
Werkt perfect, en ziet er ook "industrieel" uit :)

20180402_150826.jpg
En zo is "The Desk Rev 2.0" in een kast gebouwd, plus ik kon er nog een extra 2.5 inch 1TB harde schijf in steken voor video opslag :)

Temps zijn op idle rond de 30°C voor de CPU en GPU met 23°C omgevingstemperatuur.
Lijkt me perfect :)
De Scythe fans die ik in den beginne van Enthernal had overgenomen heb ik nu ook niet meer nodig.

Er zitten nog wat kleine bubbeltjes in de loop, maar die gaan er na een paar weekjes wel uit verdwijnen.

Ik denk er wél nog aan om de langverwachte LED strips toe te voegen :D (RGBW???)
 
Topic nog steeds niet deauwd?
Nee hoor! Vandaag even de monitors ge-de-bezzeled. Ging lekker vlot, alleen het bouwen van de monitorstands kan wat beter :sarc:
De middelste Samsung T240 heeft geen VESA adapter en bij die zit het scherm ook niet vast aan de behuizing.
Ik heb die dus met wat dubbelzijdige TESA tape de behuizing aan de achterkant van het paneel geplakt. Zit lekker goed hoor ;)

JyTX6Kw.jpg


Die dunne bezels zijn echt :love:love:love
En gelijk ook maar direct een kilo of 2 plastic weg kunnen doen.
De functionaliteit van de monitoren zijn zelfs beter geworden omdat ik eindelijk wél aan de knoppen kan van de T :p
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Quint0sz Quint0sz - Quint - Flat desk PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
J Build log my own dekstop desk Cases en Modding 31
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
Dave-V 2 pc desk build, audio ruis. Problemen & Oplossingen 13
Vannos Vannos: Pc and desk gallary Gallery & Build Logs 2
Dirk Kramer Red Carbon desk build Gallery & Build Logs 15
P Desk-case advies Cases en Modding 2
M Bringing back the desk in desk mods Cases en Modding 8
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
JaPeMo JP[D]: Ikea Jerker PC Desk.... Gallery & Build Logs 22
B Desk XXL Gallery & Build Logs 7
B Desk icm tube res Waterkoeling 7
S Hulp desk mod Cases en Modding 11
Freddy GEVONDEN: Modwerk aan voet platen van mijn Cross Desk Gevonden 3
Freddy Vector Desk / Bureau behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 21
N Cross Desk, glas sterk genoeg voor Eyefinity monitor set (45kg)? Cases en Modding 6
Hightower the desk by Hightower Gallery & Build Logs 535
P [Buildlog in-progress] Cross Desk Gallery & Build Logs 41
Freddy Freddy's Cross Desk :) Gallery & Build Logs 373
B Desk pc design eerst in karton maken. Cases en Modding 1
B Bouli - Patrick Boelhouwer - Bouli's PC / Bouli's Desk Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
Anthares Even een introductie. Anthares, Michiel, desk-based computer Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
jev09 The Desk "Red Dragon" Gallery & Build Logs 52
H Even voorstellen, Haraldje - ROG DESK - Harald de Vries Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
U [CCIP] An unexpected Desk Gallery & Build Logs 70
CDA441 Project: The Desk Gallery & Build Logs 178
R Nieuwe Build: JeMi Desk Gallery & Build Logs 11
L Liahkim - Youri - Thermaltake GT10 en binnekort Cross desk van RH! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 20
CDA441 Build Log: D Desk Gallery & Build Logs 13
PasLis Desk Art Gallery & Build Logs 509
P Primus Gamma rev - Corsair 780T mod Gallery & Build Logs 1
DaGreatRV EK-FC R9-290X (Rev.2.0) en XFX R9 390 DD Black Edition past niet. Waterkoeling 8
Pharlap [CANCELLED] Aqua Computer AquaTube rev. 1.1 (Reservoir, Zilver) Verkocht 6
shicomu Gelid icy cool rev.2 HighFlow Product Reviews 3
shicomu Leverbaarheid GELID Rev. 2 ICY VISION HighFlow Computer Cooling Shop 27
AverageNinja Koolance CPU-370 Rev. 1.1 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
dave-firsttimer:) (UN)Designs Absolute Pump Bracket Rev.3 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 26
J Koolance COV-RP450 Rev.2.0 D5 pomp top HighFlow Product Suggesties en Nieuws 16
Tath [IN-ACTIVE] Koolance reservoir RP-452X2 Dual 5.25"rev. 1.3 Verkocht 0
Tath [REFUSED] Koolance reservoir RP-452X2 Dual 5.25"rev. 1.3 Verkocht 1
B Alphacool NexXxoS Pro II Radiator Rev. 2 & Phobya Balancer 450 silver nickel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
H [IN-ACTIVE] Koolance TNK-501 Rev 1.1 Single 5.25" Reservoir + extra's. Verkocht 1
the_cyberspace Enzotech SNBW-Rev.A HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Luculenus [IN-ACTIVE] 2x MCP655 met Koolance RP-452X2 rev 2.0 dual bay reservoir Verkocht 7
DGM [VERKOCHT] MCP350 + EK-DDC X-TOP Rev.2 Acetal Verkocht 4
DGM Swiftech MCP35X Reservoir - Rev 2b HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
P Koolance RP-452X2 Rev 2.0 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Luculenus Waterkoeling LGA2011 Rev 2.0~ ( HD7970+meer) Advies Waterkoeling Setup 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan