aanschaffen Orochi
Beste luitjes,
Vorige week mijn P4 3,2 in Chieftec Dragon geupdate naar een nieuw systeempje ...... tja, in principe heb ik nu uiteindelijk een geheel ander PC tot mijn beschikking. Het enige wat ik heb gehouden zijn de 2 320GB Samung SATA2 schijfjes naast 2 nieuwe 500GB Samsung schijfies.
Even snel kennis maken met het systeem ik nu heb:
- Cosmos 1000 (vorige week nieuw gezien en gekocht bij MyCom)
- QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600, 2400 MHz (9 x 267)
- Intel Bad Axe 2 D975XBX2 (overname van computershopmedewerker, ca. 2mnd oud)
- Asus Silent Square CPU cooler (overname van computershopmedewerker, ca. 2mnd oud)
- DIMM 4092 MB (DDR2-800 DDR2 SDRAM) (overname van computershopmedewerker, ca. 2mnd oud)
- XFX Geforce 7950 GT 570M Extreme (passief koeling) (overname van computershopmedewerker, ca. 2mnd oud)
- Monitor Dell 2407WFP
- 2x 320GB Samsung en 2x 500GB Samsung in Raid 0
Tja ..... en nu ben ik bezig met
fans en koeling :eusa_think: ...... de standaard CM
fans gaan eruit en gaan plaatsmaken voor YateLooms. De CPU koeler gaat er ook uit .........
de Orochi moet erin :109::109::109: hahaha, denk dat ik 1 van de weinige ben die deze toch wel wat overdreven koeler erin gaat zetten. Maar ik vind het gewoon een waanzinnig apparaat. Dat het misschien niet de allerbeste koeler is, zwah, so be it, ik game nooit en gebruik de PC voornamelijk voor download en internet doeleinden.
Zo gezegd, ik heb
Highflow gevonden door de tik die ik gekregen heb om een CM Cosmos te kopen en dat gewoon zo'n gave case vind welke nu van binnen zo strak eruit ziet, dat ik het "modden" (als je spulletjes vervangen modden mag noemen :024: hahaha) toch wel grappig vind en ik technische zaken zoals airflow, temperaturen, etc. etc. enorm interessant ben gaan vinden.
Genoeg gezegd, ga even aanmelden in de shop en het lijstje met
fans en koeler via DSL naar de winkel schieten!
Leuk, weer een forum erbij gevonden :109::109::109:
Groeten,
Armand
[EDIT] Status: BESTELD :icon_biggrin: