• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant

Had nog geen update gekregen van de scheikundige en daar zit ik ook op te wachten, ga het nog een keer navragen en laat het hier weten als ik antwoord heb.

Bij J2C waren het waarschijnlijk de stopfittingen die van matige kwaliteit zijn.
De stellingen op de Primochill website staan al sinds december btw :)
 
Dat die stelling sinds december staat wil ik geloven, zoals ik al aangaf heb de website niet bijgehouden en mijn pre order staat al voor die periode er op. Maar thnx voor het najagen
 
goeiemorgen beste leden! ik zie dat het schip inmiddels weer op de terugweg is naar de us of a.. al een track and trace voor de route naar jullie, of beter nog een track and trace ri mn eigen adres? :D
 
Het schip is afgelopen maandag aangelegd op de haven van Antwerpen.
Het moet deze week gelost en op een vrachtwagen geladen worden voor de levering bij ons in Rotterdam aankomende week.
Hiervan hebben we nog geen Track&Trace gekregen, maar met een beetje geluk hebben we het aankomende week eindelijk een keer binnen :)

Zie bericht hierboven :)
 
We kregen zojuist een mail dat het nu gelost is bij de loods van een transportbedrijf in Rotterdam.
Ze zijn nu bezig met inklaren en voorbereiding van de levering.
Ik vermoed dat het voor het weekend niet meer gaat lukken, ik hou jullie op de hoogte.
 
We hebben de pallets vandaag binnen gekregen en zijn hard aan het werk om de goederen uit te pakken, sorteren en alle pre-orders te verwerken.
We verwerken de orders chronologisch, alle bestellingen komen aan de beurt.
Ik denk dat we tot en met dinsdag bezig zijn met het verwerken en versturen van alle pre-orders/nabestellingen.

De volgende 4 kleuren zijn helaas nog niet binnen gekomen en komen pas over aantal weken/maanden (nog niet duidelijk):
Sky White
UV NV Green
UV Pink SX
Yellow
Mocht je een van deze kleuren hebben besteld en je wilt niet langer wachten, kan je een mail sturen om te wijzigen of annuleren (graag reageren op de bevestigingsmail van jouw bestelling).


c9R3qAA.jpg


 
mooie build.. ik zelf ben nu bezig met een Dual loop een voor de vue en de ander voor een andere..Zit nu alleen te..$%$#^$%^ met een pomp die ik heb aangeschaft.. de alphacool DC-LT 3 pin maar maakt nogal best wat geluid.. zal hiervoor dus een adapter moeten regelen om de pomp wat lager in toon te moeten laten zingen.: de Alphacool DC-LT 3600 is een grappig ding maar vergeleken met mn Barrow (het ongeveer zelfde prijs ,maar meer power en stiller) maakt het een pokke herrie van jewelste voor zon klein ding de een zegt verdwijnt met een paar dagen? weken? en de ander gelooft er niet in .. dus maar even een paar dagen af wachten en dan als het mee zit de sysreboot er in en vervolgens de vue...dan komen er wel foto's
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason PrimoChill Rad Clean - Radiator Cleaning Treatment - Full Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J Primochill PETG tubing 3/8inch 1/2inch (10mm/13mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Rammstation PrimoChill FI-V-BR Vortex Black POM Flow Indicator - Blood Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
anub1s18 Primochill Rigid Tubing finishing bit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
J probleem primochill slang icm ek fitting Waterkoeling 2
J vraag rigid primochill icm koelvloeistof Waterkoeling 3
XenoMorpH PrimoChill 1/2in. Rigid PETG Tube – 4 x 36in. – Black Waterkoeling 4
D PrimoChill Revolver SX fittingen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
S Primochill PETG Tubing 1/2OD 3/8ID HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
D PrimoChill PETG tubing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J vraagje primochill advanced lrt foute badge? Waterkoeling 3
AQuAKiNG primochill slang 15,9/11,1 mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
D PrimoChill PrimoFlex Advanced LRT 3/8 ID - 1/2 OD - Crystal Clear Retail HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
H Primochill Versatile Rigid Tubing Bender HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
S EK-Fittingen & Primochill Advanced LRT tubing Waterkoeling 4
Hightower PrimoChill Rigid Ghost Compression Fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Hightower Primochill Acryl Rigid tube blauw HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Hightower primochill lrt advanced 10 mm id 13 mm od HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Hightower primochill lrt advanced 10 mm id 13 mm od HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
H Primochill rigid tubing met bijbehorende fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
bundymania [User Review] English Version: Primochill Myriad Dual Bay Reservoir D5 - Clear HighFlow Product Reviews 0
bundymania [User Review] Ausgleichsbehälter: Primochill Myriad Dual Bay Reservoir D5 - Clear HighFlow Product Reviews 1
D PrimoChill Flexsleeve Kit UV BRITE ORANGE HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
S PrimoChill Flexsleeve Kit Blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
bundymania Review: Comparison between 3/8" + 5/8" Tubing - Tygon-Masterkleer-Primochill-Koolance HighFlow Product Reviews 5
Alex Primochill Typhoon Split Window Reservoirs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Koppelingen primochill III Waterkoeling 11
Mobomonster Primochill dingetjes HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Thierry Primochill coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 20
damunk PrimoChill Typhoon III Reservoir System HighFlow Product Suggesties en Nieuws 70
ShaquilleMoreno Primochill D5 reservoir HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
B Primochill 1/2" clamps HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
E Koelvloeistof bijvullen/verversen. Waterkoeling 2
djghostogb koelvloeistof info Waterkoeling 2
Hightower Nanoxia Coolforce CF1 koelvloeistof HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Freddy EKWB Halloween Promo 2018: 20% korting op EK-CryoFuel koelvloeistof met EK-Velocity HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy EK-CryoFuel Solid Coolant / Koelvloeistof HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
T Koelvloeistof Advies Waterkoeling Setup 5
Freddy Liquid.cool Koelvloeistof / Coolant / Componenten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S Meest onderhoudsvrije koelvloeistof gezocht Waterkoeling 3
S Water koelvloeistof aanvullen Handleidingen en Installatie Tips 2
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
E Hulp gevraagd bij keuze koelvloeistof Waterkoeling 7
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
D Koelvloeistof keuze Waterkoeling 3
C Koelvloeistof opnieuw gebruiken? Waterkoeling 6
k.3nny Tapwater als koelvloeistof? DONT! just DONT! Waterkoeling 12
A hoeveelheid koelvloeistof Waterkoeling 3
C koelvloeistof verkeerde kleur Waterkoeling 4
hondaygo Echte gele koelvloeistof. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 30

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan