• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant

Ik ben nog steeds een beetje bang dat over een aantal maanden blijkt dat de vloeistof rare effecten kan hebben. Het feit dat het bij Jayz2Cents zijn blocks heeft schoongemaakt en zelfs gepolijst vind ik juist niet goed klinken. Misschien schuren de deeltjes in Vue waardoor het na een aantal maanden je loop juist heeft beschadigd.

Ik kijk het nog even aan, ook al wil ik het enorm graag uitproberen.
 
heb net een fles bestelt :)

loop loopt al een jaartje dus eigenlijk tijd voor wat onderhoud, gebruik ik gelijk de kans voor het een en ander te veranderen ^^

hopelijk zien we niet over een jaartje of 2 dat vue de koelblokken helemaal weg geschuurt heeft :p
 
Blijf zo ver mogelijk bij dit spul vandaan.

Er komen steeds meer verhalen van mensen die een rare witte substantie in hun loop krijgen. Ik heb een full EKWB loop handcleaned en zoals de instructies 48h Sysreboot van primochill gebruikt. Na een maand PrimoChill Vue - Pre-Mix (32oz) - UV Powder Blue zit me hele systeem vol me die witte troep.

De kleur blijft prima en de effecten ook maar je blocks en reservoir worden er zeker niet beter op zoals Jayztwocents in zijn video vertelde.

GPU Block.jpg
 
Het lijkt erop dat sommige mensen alleen van de allereerste batch problemen ervaren.

We hebben dit nagevraagd bij Primochill:
We have seen some issues on loops not being cleaned properly prior to use, we have been working with those select people on an individual basis and are using their experience to compile a more comprehensive guidelines and usage section for future user.
Once we have this added i will inform you so you can edit your listings to include this.

Van de duizenden mensen die de VUE nu gebruiken, zijn het er enkele die problemen ervaren (en het op internet zetten, mensen met goede ervaringen zijn niet zo snel geneigd om hun ervaringen te delen helaas).
Niet alleen het schoonmaken, maar ook het vullen moet goed gedaan worden (zie de "WARNING" in de productomschrijving).

Neem even contact op met Primochill, zodat ze stap voor stap met je na kunnen gaan en kijken wat de oorzaak kan zijn.
 
beetje raar , juist omdat dit spul nog niet te verkrijgen is per januari.Ik heb inderdaad gehoord dat met andere vloeistof van Primo chill dit soort geintjes gebeuren dus vandaar ik de testkonijntjes afwacht .Maar als het idd zo is ..sla ik m over thanx for the heads up
 
Ik heb mijn vloeistof bij PrimoChill zelf gepreordered vandaar dat ik iets eerder ben dan de rest. Ik heb dus inderdaad één van de eerste batches gehad. Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren zodra andere mensen hun loop uit elkaar gaan halen.

Instructies heb ik nauwkeurig gevolgd door eerdere ervaring met Mayhem Aurora 2 etc. Support ticket staat open bij PrimoChill dus ben benieuwd.
 
Ik ben nie zo snel bang .Ik blijf het vet spul vinden maar wacht misschien (verstandig)wel een tijdje af..maar zou dit spul er zeker wel in willen hebben

Exact de reden waarom mijn loop ook al de Mayhem Aurora heeft gezien terwijl ik wist dat het shit was. Ik ben niet vies van elke fitting en cooling block schoon maken.

Voor de Vue heeft mijn systeem een volledige cleaning gehad met zelfs nieuwe tubes. Weet daarom 100% dat dit door Vue komt, als het een verkeerde eerste batch is prima maar ben wel erg benieuwd of ik één van de weinige ben.

Het vullen van het systeem is geen rocketscience, lucht was volledig uit mn systeem.
 
enige nadeel wat ik nu wel bemerkt na het goed lezen van bijsluiter... elke 4-6 maand vervangen en liever eerder doet me denken aan aurora show spul.. als je om de 3-6 maand je vloeistof moet vervangen wordt het wel een heel duur geintje waar EK/of wat ik nu heb langer meegaat..is misschien ook een puntje om bij na te denken voor je dit gebruikt.Ik had nameljk verwacht dat het vervangen wel iets dichter in de buurt zou komen van de normale vloeistof..
 
hmmm wel een beetje zorgzaam mja zien hoe het uiteindelijk gaat, ben toch van plan me loop / drain zo te veranderen dat'k hem in 1 klap leeg kan laten lopen om onderhoud wat makelijker/plezanter te maken. (pak me kast niet graag op om hem rond te gaan draaien altijd bang dat hij me handen uit schiet en op de grond valt)
 
na lang wikken en wegen toch maar uit eindelijk een flesje besteld met een sys-reboot... hopelijk wordt ie snel geleverd. en ja ik denk dat ik toch ook ga kijken hoe ver of lang ik met de inhoud kan rekken tot 6-8 maand

PS: de beste wensen nog aan iedereen hier op het highflow forum
en dat je het hele jaar nog veel flow mag hebben
 
ik wil niet heel vervelend zijn maar weet iemand ook toevallig wanneer het spul leverbaar is ?
in de sjop staat nog steeds het rode vierkantje en sta te :041: om het spul te proberen/teste/gebruiken.
 
Vandaag weer een update, ze lopen door de grote vraag (en feestdagen) achter op schema.
Maar ze proberen de productie van de flessen uit onze order deze week af te krijgen en volgende week alles te verpakken te verzenden.
Dan zal het eind deze maand worden dat we het binnen krijgen.
Wij zullen dan een flinke kluif aan hebben om de levering te verwerken en alle pre-orders te verzenden :D
Zodra er weer een update is, plaats ik het hier.
 
Afgelopen donderdag kregen we het bericht dat onze pallets klaar staan.
De verzend en export documenten moesten nog opgemaakt worden.
Dus hopelijk fixen ze dat deze week en kan het richting ons gestuurd worden.

Zodra we een verzendbevestiging en Track&Trace hebben gekregen, dan kunnen we een duidelijkere levertijd geven (er wordt dan een nieuwsbrief verzonden naar alle klanten die een pre-order hebben geplaatst).

Overigens werd de vertraging veroorzaakt door de enorme vraag, ze hebben daarom de productie stil gelegd en de fabriek geupgrade, daarna kon pas weer geproduceerd worden.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason PrimoChill Rad Clean - Radiator Cleaning Treatment - Full Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J Primochill PETG tubing 3/8inch 1/2inch (10mm/13mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Rammstation PrimoChill FI-V-BR Vortex Black POM Flow Indicator - Blood Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
anub1s18 Primochill Rigid Tubing finishing bit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
J probleem primochill slang icm ek fitting Waterkoeling 2
J vraag rigid primochill icm koelvloeistof Waterkoeling 3
XenoMorpH PrimoChill 1/2in. Rigid PETG Tube – 4 x 36in. – Black Waterkoeling 4
D PrimoChill Revolver SX fittingen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
S Primochill PETG Tubing 1/2OD 3/8ID HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
D PrimoChill PETG tubing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J vraagje primochill advanced lrt foute badge? Waterkoeling 3
AQuAKiNG primochill slang 15,9/11,1 mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
D PrimoChill PrimoFlex Advanced LRT 3/8 ID - 1/2 OD - Crystal Clear Retail HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
H Primochill Versatile Rigid Tubing Bender HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
S EK-Fittingen & Primochill Advanced LRT tubing Waterkoeling 4
Hightower PrimoChill Rigid Ghost Compression Fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Hightower Primochill Acryl Rigid tube blauw HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Hightower primochill lrt advanced 10 mm id 13 mm od HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Hightower primochill lrt advanced 10 mm id 13 mm od HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
H Primochill rigid tubing met bijbehorende fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
bundymania [User Review] English Version: Primochill Myriad Dual Bay Reservoir D5 - Clear HighFlow Product Reviews 0
bundymania [User Review] Ausgleichsbehälter: Primochill Myriad Dual Bay Reservoir D5 - Clear HighFlow Product Reviews 1
D PrimoChill Flexsleeve Kit UV BRITE ORANGE HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
S PrimoChill Flexsleeve Kit Blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
bundymania Review: Comparison between 3/8" + 5/8" Tubing - Tygon-Masterkleer-Primochill-Koolance HighFlow Product Reviews 5
Alex Primochill Typhoon Split Window Reservoirs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Koppelingen primochill III Waterkoeling 11
Mobomonster Primochill dingetjes HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Thierry Primochill coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 20
damunk PrimoChill Typhoon III Reservoir System HighFlow Product Suggesties en Nieuws 70
ShaquilleMoreno Primochill D5 reservoir HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
B Primochill 1/2" clamps HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
E Koelvloeistof bijvullen/verversen. Waterkoeling 2
djghostogb koelvloeistof info Waterkoeling 2
Hightower Nanoxia Coolforce CF1 koelvloeistof HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Freddy EKWB Halloween Promo 2018: 20% korting op EK-CryoFuel koelvloeistof met EK-Velocity HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy EK-CryoFuel Solid Coolant / Koelvloeistof HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
T Koelvloeistof Advies Waterkoeling Setup 5
Freddy Liquid.cool Koelvloeistof / Coolant / Componenten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S Meest onderhoudsvrije koelvloeistof gezocht Waterkoeling 3
S Water koelvloeistof aanvullen Handleidingen en Installatie Tips 2
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
E Hulp gevraagd bij keuze koelvloeistof Waterkoeling 7
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
D Koelvloeistof keuze Waterkoeling 3
C Koelvloeistof opnieuw gebruiken? Waterkoeling 6
k.3nny Tapwater als koelvloeistof? DONT! just DONT! Waterkoeling 12
A hoeveelheid koelvloeistof Waterkoeling 3
C koelvloeistof verkeerde kleur Waterkoeling 4
hondaygo Echte gele koelvloeistof. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 30

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan