Hij doet het inmiddels :) mijn laptop is wat traag van begrip ;)
Don_Holio Water-Cooled 17 januari 2010 #22 Mobomonster zei: Snel gedaan zeg! Foto 5 doet het niet merk je al verschillen in je temps? Klik om te vergroten... Wil ik ook wel weten aangezien ik nu ook met een slim 360 rad en een slim 240 rad zit, dacht eraan om er een 360 TFC bij te steken... ergens
Mobomonster zei: Snel gedaan zeg! Foto 5 doet het niet merk je al verschillen in je temps? Klik om te vergroten... Wil ik ook wel weten aangezien ik nu ook met een slim 360 rad en een slim 240 rad zit, dacht eraan om er een 360 TFC bij te steken... ergens
K0G3L Member 17 januari 2010 #23 zo, pompje doet het weer goed me temps idle zijn nu : Core 0 : 42 graden Core 1 : 43 graden VGA : 34 graden
zo, pompje doet het weer goed me temps idle zijn nu : Core 0 : 42 graden Core 1 : 43 graden VGA : 34 graden
Mobomonster Member 17 januari 2010 #24 K0G3L zei: zo, pompje doet het weer goed me temps idle zijn nu : Core 0 : 42 graden Core 1 : 43 graden VGA : 34 graden Klik om te vergroten... Wow, die vga van jou is echt lekker koel. Wat zijn de verschillen met je 'oude' temps?
K0G3L zei: zo, pompje doet het weer goed me temps idle zijn nu : Core 0 : 42 graden Core 1 : 43 graden VGA : 34 graden Klik om te vergroten... Wow, die vga van jou is echt lekker koel. Wat zijn de verschillen met je 'oude' temps?
K0G3L Member 17 januari 2010 #25 idle verschillen ze niet heel veel, ik ga strx maar eens kijken hoe het stressed is. Nog ff een flesje VSC bestellen bij Freddy zit niet genoeg in me reservoir Laatst bewerkt: 17 januari 2010
idle verschillen ze niet heel veel, ik ga strx maar eens kijken hoe het stressed is. Nog ff een flesje VSC bestellen bij Freddy zit niet genoeg in me reservoir
Don_Holio Water-Cooled 17 januari 2010 #26 K0G3L zei: zo, pompje doet het weer goed me temps idle zijn nu : Core 0 : 42 graden Core 1 : 43 graden VGA : 34 graden Klik om te vergroten... Wordt pas interessant als je er oook de oude temps langs zet
K0G3L zei: zo, pompje doet het weer goed me temps idle zijn nu : Core 0 : 42 graden Core 1 : 43 graden VGA : 34 graden Klik om te vergroten... Wordt pas interessant als je er oook de oude temps langs zet
K0G3L Member 17 januari 2010 #27 Don_Holio zei: Wordt pas interessant als je er oook de oude temps langs zet Klik om te vergroten... Die zaten idle net 1 a 2 graden hoger...
Don_Holio zei: Wordt pas interessant als je er oook de oude temps langs zet Klik om te vergroten... Die zaten idle net 1 a 2 graden hoger...