• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[ISP] Algemene ervaringen

Johnny

Moderator
Forumleiding
Hallo allemaal,

Hierbij deel ik even mijn ervaring met UPC.

Ik woon sinds nu ongeveer een maand in Arnhem.
Ik kom uit Elst.

In Elst hadden wij internet, telefonie en televisie van jawel: UPC.
Echter nooit problemen gehad, ging altijd heel soepeltjes.

We hebben rond de 17e van april aangegeven dat wij de 24ste bewoonbaar zijn te Arnhem, en UPC zou dus regelen dat de situatie van Elst naar Arnhem ging op dus die 24ste.

Echter moest ik zelf alles aansluiten en de UPC mediabox en modem meenemen(Dit was zelf geen probleem installatie was eitje).

Aangezien mijn vader nog tijdelijk in Elst woont en vanaf de 24ste daar geen internet, telefonie en TV meer heeft hebben we voor hem een simpel pakketje aangevraagt "TIJDELIJKE LENTE VOORDEEL" van eerste 3mnden 19 euro daarna 24.95 per maand.

A fijn ook dat besteld helemaal prima, die 24ste was alles gewoon nog goed, zelfde internet snelheid etc. etc. tot begin deze week.

Ineens merkte ik dat ik max maar rond de 460KB/s downloade terwijl ik de 25ste van april nog met 1.20MB/s downloaden.

En toen begon het bij mij te kriebelen.

1STE TELEFOONTJE: Gevraagt wat er precies was, afijn er was storing blabla word binnen 24uur opgelost probleem opgelost dacht ik.

2 dagen later nog steeds dezelfde problemen. Ik weer bellen

2DE TELEFOONTJE: Had uitgelegd dat ik 2 dagen geleden ook al gebeld had en die man vertelde dat er ineens geen storing meer was. Hij modem en alles getest maar er is niks met de router noch de modem noch mn internetsnelheid..

Ik verwarred maar opgehangen..
Snel inloggen op UPC wat zie ik daar tot mijn verbasing!
Dat pakket wat ik voor mijn vader had besteld TIJDELIJKE LENTE VOORDEEL is in arnhem geactiveerd ..:mad::mad::mad:

DERDE TELEFOONTJE: ALLLES moeten uitleggen vanaf de verhuisdienst tot begin deze week.. ja er is een fout gemaakt excuus voor dit ongemak blablabla moest ik opnieuw alles bestellen dus voor in arnhem en in elst.
Ik ben al mijn kortingen kwijt die ik had.
Maar 1 voordeel de internetsnelheid in Arnhem werd perdirect opgekrikt naar mn normale snelheid UHU NIET DUS...

Vandaag kregen we een UPC mediaBOX ineens binnen x'D echt heel vaag, we weten niet wat we ermee moeten doen..

In totaal heb ik 70 minuten aan de telefoon gehangen "Dit informatie nummer kost 10 eurocent per minuut" Dus zoiezo 7 euro verspillt door het gekan... van UPC.


En nu heb ik helemaal de schijt van UPC en heb geen zin meer om te bellen, moet ik weer vanaf het begin bellen..


Zo ik moest dit even kwijt. :018:
 
Nou even hie rook hoor,

wacht al 17 maanden op een retourdoos en op 283 euro retour.

Vindt je daarvan?

Upc is het GROOTSTE ALLERGROOTSTE K***SHJJDD BEDRIJF.

Gr Yil
 
Haha trouwens nu je het zeg

Ik kreeg ineens zo'n retourdoos toegestuurd terwijl er niks te retourneren valt :S

Stelletje klijers zijn ze bij UPC.
heb je service nodig, maar je moet er wel voor betalen en achteraf heeft het geen zin :S
 
Haha trouwens nu je het zeg

Ik kreeg ineens zo'n retourdoos toegestuurd terwijl er niks te retourneren valt :S

Stelletje klijers zijn ze bij UPC.
heb je service nodig, maar je moet er wel voor betalen en achteraf heeft het geen zin :S

Naja kan ik die doos niet van jou overnemen!? ;)haha

Maar ergste vind ik nog die 283 euro die ik nog moet krijgen. Sinds verleden maand Rechtbijstand erop gezet.

Ziggo hebben we hier in Rotjeknor nie ;)

Gr Yil
 
Ik heb nog een week de tijd om het af te zeggen.. omdat ik via telefoon besteld heb is wettelijk vast gesteld.

Maar wilt mn ma niet, die wilt dat ik ga bellen maar ik ga die gasten echt niet meer bellen!
 
Zojuist maar even een email gestuurd..

Om netjes over te komen maar even formeel gebleven :)
Geachte mevrouw/meneer,


Sinds 24april 2009 heb ik internet in Arnhem. Dit omdat ik verhuist ben van Elst naar Arnhem.

Ik had aangegeven het zelfde abonnement die we in Elst hadden ook gewoon in Arnhem te behouden.

Momenteel woont er nog iemand tijdelijk in Elst, maar aangezien wij nu alles verhuist hebben(Modem, UPC mediabox etc) van Elst naar Arnhem is hij in Elst niet telefonisch bereikbaar etc.

Dus hebben we voor hem in Elst een simpel pakketje besteld het "TIJDELIJKE LENTE VOORDEEL" pakket van 19 euro p/m.

Echter is in Arnhem sinds deze week o.a. de internet snelheid enorm traag.
Wat normaal 1.16MB/s was is nu maar 450KB/s.
Dit komt omdat het bestelde pakket wat voor Elst bedoeld was in Arnhem is geactiveerd.

Ik heb al meerdere telefonisch contact gehad met één van uw collega's helaas heb ik geen namen genoteerd.
Maar hier ben ik totaal niet wijzer uit geworden.

Echter heb ik via de telefoon opnieuw beide abbonnementen moeten bestellen.

Dus voor Elst:
TIJDELIJKE LENTE VOORDEEL PAKKET

En voor Arnhem: Heb ik overgenomen uit Factuur nummer: 149316641-00

Telefonie FreeTime abbonement
UPC Internet Power
Incl. pakketkorting Tel FreeTime + UPC Internet Power
Standaardpakket Radio/TV
Digitale TV - Royaal met DVR
Korting Digitale TV met internet en telefonie

Dit is door uw collega opgenomen.
Toen dat klaar was werd mij verteld dat de situatie in Arnhem per direct veranderd werd naar de normale goede situatie, maar dit is nog steeds niet gebeurt, wanneer gaat dit gebeuren?

Nu kregen wij begin deze week ook een retour doosje met stickers, maar mijn vraag is wat moet ik hiermee? Omdat er niks te retourneren valt.. heel erg verwarrend.

En vandaag Vrijdag 1 mei 2009 hebben wij een nieuwe UPC mediabox ontvangen die waarschijnlijk is bedoeld voor Elst, maar waar blijft die modem dan?
Dat komt op een later tijdstip?


Ik hoop dat uw mijn tekst en vragen begrijpt.


Met vriendelijke groeten,

Johnny ............. (dat hoeft niet hier èh)
 
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=5wvpgoEi4SU&feature=PlayList&p=115C206960FE77D2&playnext=1&playnext_from=PL&index=30]YouTube - UPC Bellen (Patrick Kicken)[/ame]
 
Quadcore dat weet ik, ik downloade heerlijk snel.

Maar als je wilt gaan verhuizen, moet je echt opletten bij die verhuisservice van UPC :p anders krijg je het gezeik wat ik nu dus heb :p
 
Tjonge jonge wat een gedoe!

Het is nog steeds niet in orde, damn man ik word er helemaal gestoord van.

Gister even gebeld, en wat blijkt je mag geen 2 abbo's hebben op 1 naam DOH wat een stom gedoe.

In arnhem is enkel de televisie goed.
Telefoon is nog steeds basic wat normaal Freetime bellen onbeperkt hoort te zijn.
Internet is nog steeds niet goed ik download max 4mbit wat minimaal het dubbele moet worden.

Eind deze week pakketje ontvangen in Elst met daarin Modem en Mediabox met alle toebehoren.
Ik heb alles aangesloten en 't werkte.

Telefoon werkt, alleen het nummer is anders dan dat die was :S, kunnen we ook daar weer over bellen we ontvangen volgende week een formulier.. Kan niet eens via telefoon.
Internet werkt wel maar max 3.0kb/s x'D dat was nog niet geactiveerd de kneuzen.
En televisie werkt ook gelukkig.

Ik heb nu de 2 abbo's geswitched over 2 klantnamen waardoor volgende week het probleem is opgelost. Ik heb de naam van de mevrouw Pietersma, dus als ik in de maling genomen heb, heb ik iig een naam waardoor ik mss serieuzer genomen ga worden..


Ik moet zeggen ik blijf nog aardig geduldig voor mijn doen.

Bericht voor MOD:

Titel is beetje té mag hij veranderd worden naar: [ISP] Algemene ervaringen

I'll keep you updated :)

P.S. Ik heb minimaal 3.5/4 uur aan de telefoon gezeten met de luitjes.
 
Ohja dit schiet me nog even te binnen.

Iemand op dit forum had het erover dat z'n modem gereset werd waardoor de verbinding verbrak tijdens telefoon gesprek.

Ik belde woensdag op:

"Goedemiddag UPC klantenservice met .... waarmee kan ik u van dienst zijn?"

Ik had de maandag ervoor ook al gebeld en had mij belooft dat mn internet opgevoerd zou worden naar UPC power. Maar dit gebeurde dus niet, vandaar dat ik belde opnieuw met de vraag wanneer hij nou daadwerkelijk doorgevoerd werd.

Alles uitgelegd, oke doet u even uw router uit en aan ik dacht echt zo van what ever, dat werkte iig niet.
Oke ik ga even uw router uitlezen heeft u 1 momentje. Waarna ik meteen zag dat de modem opnieuw aan het opstarten was, waardoor de connectie verbrak.

Dan word je echt boos van binnen, maar ook echt grappig :D
 
Laatst bewerkt:
soow kut om te horen johnny erg zuur, ik persoonlijk heb nog niet echt negatieve ervaringen met upc...... met verhuizen ook niet, zei het optijd en gelukkig is alles goed gegaan, over een maandje ofzo moet ik nog eens verhuizen, s ff kijken hoe dat gaat :S
 
Ja echt enorm zuur :S

Ze maken ook erg veel valse beloftes!
En werd toegegeven dat het een "puinhoop" is op de afdeling waardoor er een slechte communicatie is.

Nou fijn zeg..

Voorheen nog nooit problemen gehad.. nu moet als het goed is volgende week vrijdag alles goed zijn, maar eerst zien dan geloven :S
Net nieuwe HTPC om o.a. te downloaden van films en te kijken, maar met 400kb/s ben je té lang bezig :(
 
soow ja met die snelheid schiet het niet op ja, ik moet wel zeggen af en toe heb ik snelheden naja snelheden laten we het langzaamheden noemen , van ca 50 a 150 kb/s vier en een half gieg downen schiet dan zeker niet op :S , vooral in de weekenden heb ik er last van :S
 
Wat is jou ISP? En gebruik je nieuwsgroepen? Als je bij nieuwsgroepen zit, ondersteunt die dan SSL? Dan moet je in je download programma SSL aanvinken, dan moet het alst goed is over zijn
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
iSP Intro iSP Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Johnny Traag internet issue, ligt niet aan ISP, Modem, Router, maar aan PC... wat? Problemen & Oplossingen 7
Source Aanpassen algemene voorwaarden HighFlow Webshop 12
Thieutje Enkele algemene beginners vragen betreffende merk verschillen Advies Waterkoeling Setup 26
Wouter Hoofd account niet algemene admin op PC :S Hardware & Software 12
Wouter Algemene kletskamer op teamspeak. HighFlow Forum 1
k.3nny Algemene discussie topic "andere builds" Overige Builds 138
Freddy Foto topic, voor algemene foto's die je hebt geschoten en wilt delen :) Fotografie, Film en Video 473
Robin Algemene Lief en Leed topic. Algemene Discussies 10
S Ervaringen met Ek quantum reflection pc-o11d-xl d5? Waterkoeling 1
arwin74 ervaringen met aquacomputer airplex system? Advies Waterkoeling Setup 0
U Goede en/of Slechte ervaringen met DPD? HighFlow Testimonials / Shopreviews 15
D Hey even mijn ervaringen delen en pics van mijn nieuwe pc Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Freddy Windows 10 ervaringen Hardware & Software 11
Sw333t Ervaringen gezocht: Philips Air Fryer en Tefal Acti Fryer Gezondheid en Sport 3
webdesigner Iemand persoonlijke ervaringen met de Phobya extreme quad 480 rad ?? Waterkoeling 6
Tath Ervaringen met de 1/2" Tygon E-1000 Problemen & Oplossingen 4
Tath Ervaringen Aquero 5 pro ! Electronica 0
Arniebomba Windows 8 - Ervaringen, problemen, oplossingen, tips. Hardware & Software 41
S Ervaringen met de Koolance RP-452X2? Waterkoeling 14
S Mijn ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
D [Ervaringen] ProAssist, telefoonverzekering Algemene Discussies 10
I ervaringen -EK-KIT-h30-hf-240 Waterkoeling 33
C Ervaringen met stille waterkoelingpompen Waterkoeling 6
E Wie heeft ervaringen/problemen met Asus p8p67 moederborden? Hardware & Software 17
E AVG Free 2011 ervaringen Algemene Discussies 10
Sw333t Een overzicht van mijn ervaringen bij Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
B Koolance PMP-400 pomp vragen / ervaringen Waterkoeling 12
Deleted_User_Z ervaringen tot nu toe HighFlow Testimonials / Shopreviews 17
Issieee De grote STEAM topic, jouw ervaringen met STEAM Gaming 43
F Ervaringen met Windows 7 Algemene Discussies 33
Source Windows Home Server, ervaringen? Hardware & Software 8
D Ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
ShaquilleMoreno Tweakers ervaringen Algemene Discussies 7
RRPhantom Ervaringen met SilverStone (voedingen)? Hardware & Software 6
K Mijn ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
A Ervaringen mCubed T-Balancer Handleidingen en Installatie Tips 78
Freddy Ervaringen met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan