En weer een klaagbaakje
Kreeg 3 weken geleden een aanbod van UPC dat ik voor nog geen 10EU een dubbele download snelheid kon krijgen, wat betekend van 30MBit naar 60MBit.
Hartstikke mooi denk je op zo´n moment, maar wel akkoord mee gegaan.
18 Januari de nieuwe modem ontvangen, was 1tje van Cisco.
Maar echter daar begonnen de problemen.
Ik zou theoretisch gezien 60MBit kunnen halen, maar met nieuwsgroepen behaal ik dit never te nooit (afknijpen tijdens drukke uren...)
Maar als ik een bestand download met bv. 1MB/s dan lagged mijn gehele internet.(Skype, MSN, FireFox).
Aangezien ik dit bij 30MBit juist
wel kon vond ik dit maar raar.
Heb alle mogelijke aansluit mogelijkheden geprobeer, maar niks hielp..
Dus maar weer 15 minuten gewacht tijdens het bellen (Klote wachttijden, op en zondag..), de medewerker modem ingelezen en alles zou moeten werken, terwijl de upc speedtest maar 20 MBit aangaf.
Er zou de volgende dag(25 jan) een monteur langs komen, klopte inderdaad, maar wel 2.5 uur later dan afgesproken.
Monteur heeft een nieuwe modem geplaatst: Swap modem, Modem, router en draadloos in 1 kastje :|.
De monteur belde iemand uit
INDIA?!?!?!?!??!?! om de modem goed te zetten, WTF was dat
"Als het goed is bent u binnen 24uur weer online" werd er verteld. 24 was voorbij en nog geen verbinding.
Eergister dus UPC maar gebeld, bleek de nieuwe swap modem wel online te zijn(de lampjes branden ook), maar de sm mac<code die op je modem staat> was nog niet veranderd, word veranderd 1 kleine nadeel duurt
72 uur!!(dus de 30ste)
Het gaat allemaal weer helemaal geweldig bij UPC.
Ik heb mijn verhaal gedaan