• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[ISP] Algemene ervaringen

ik gebruik eweka, ssl werkrt niet bij mij om de een of andere reden , ik weet heb 2 download servers aangemaakt 1 mzonder en 1 met ssl , maar die ssl werkt niet bij mij, weet niet waarom , maar die andere wel , meestal down ik met 2000 zoals het hoort maar in weekend 's avonds gaat ie minder, maar dat is een vaker voorkomend probleem met upc volgens eweka forum :S
 
tot nu toe heb geluk gehad met UPC... heb nu 10 jaar een kabel abbotje bij ze en nog weinig problemen gehad... net over geschakeld naar een nieuw pakket(60M/b+bellen+dtv) hoop dat het bij mij wel goed gaat...
 
Johhny waarom ga je niet weg bij die nutteloze gasten? Neem een KPN abonnementje ofzo of weet ik veel.. ik zou meteen weg gaan als ze dit soort shit bij je flikkendit gezeik heb ik ook gehad, wij zouden 16mb DSL krijgen hier in duitsland, maar op de een of andere manier hadden wij het oude modem in gebruik dus donwloadn ging met 40kb/sec ofzo ! dus wij maar zeuren en zeuren heeft het dikke 2 maanden geduurd tot we goed konden downloaden echt ACHTERLIJK. nu download ik gelukkig met 1.2mb/s tot 1.8 ofzo:) sterkte met upc scheit:p
 
Ik heb al 2 jaar internet van "Online" Bevalt heel goed nog nooit een dag zonder gezeten. Ik wil er wel vanaf omdat ik graag aanbieding hop vandaar. Hiervoor had ik Speedlinq, het netwerk beviel ook uitstekend alleen je moest eerst je korting betalen dan kreeg je het later terug. Dit liet dus nogal lang op zich wachten.
 
KPN is hier al de aanbieder sinds jaar en dag, tot vandaag geen enkel probleem alleen vandaag een landelijke storing dus das kut maargoed moet je mee leren leven en gelukkig is er altijd nog het wondere apparaat: de iPhone, doet het gelukkig nu nog wel.
Maar snelheid is altijd goed en nooit problemen.

Laatst bij mijn neef die net verhuisd was internet van UPC aangesloten, alles aangesloten, lampjes branden maar geen internet. Wij na het weekend bellen, alles doorgemeten, doet het gewoon; ''moet u effe het gele kabeltje(ethernet) uit het modem trekken en er over 10sec weer in doen'' gedaan, deed het internet het op eens, stond niets over in de handleidng :S, dan nog de TV, te slecht signaal, dan kan je wel 250 zenders aanbieden maar als er 35 alleen maar sneeuw geven en 25 alleen maar beeld geven schiet het ook niet op. Gelukkig zit er een voucher bij voor 30min gratis helpdesk ondersteuning, dat was voor hem gelukkig net genoeg alleen is het probleem van de TV niet opgelost, hij moest van de UPC een versterker kopen (á €150) en betere kabels. Dikke neus UPC zo houd je je klanten niet vast, de kans is groot dat me neef binnenkort weer terug gaat naar z'n Digitenne+KPN, oud&vertrouwd omdat hij dat ook had voordat hij ging verhuizen.
Zo nu weer genoeg getypt voor vanavond :002:
 
Ik heb zelf ziggo...vroeger toen het quicknet hete en later multikabel was ik er erg tevreden over, maar sinds het ziggo is... ik heb nu sinds december ongeveer eens per maand een dag dat mn internet zo instabiel is dat ik eigenlijk geen indernet heb. Soms valt mn tv er ook bij uit. Ik heb hier nu een stuk of 11 keer over gebelt. gister had ik eindelijk een manager te pakken, deze zou mij terug bellen. Heeft die ook niet gedaan zoals eigenlijk altijd het geval is helaas. Erg slecht en na een half jaar zit ik nog altijd met een instabiele lijn... KLOTE bedrijf is het
 
Sinds UPC nieuwe pakketen aanbiedt, merk ik zelf dat ik problemen heb met downloaden..
Had artikeltje gelezen dat UPC andere dingen voorgang geeft behalve downloaden etc. etc. Ik download nu met 400kb/s wat normaal 1.3mb/s moet zijn :(

Edit:

Nog 2% dan heb ik film binnen.
Stopt ineens de download.. en gaat waarschijnlijk zo weer verder sjonge jonge jonge! :mad:
 
ELITE abonnement

● Onbeperkt downloaden
● Ongelimiteerde snelheid
● 185+ dagen retentie op binaire bestanden
● 99%+ volledigheid alle nieuwsgroepen
● 12 connecties
● Gratis proefperiode van 5 dagen
● > 150.000 ongecensureerde nieuwsgroepen
● Gratis SSL toegang
● Accountsharing NIET toegestaan
 
ga gewoon bij ze weg.. ze hebben alleen maar ellende veroorzaakt, en stuur een link naar UPC zelf een link van deze topic en kijken wat ze dan zeggen.. als ze zo verder gaan zou ik ze flink zwart maken.. maak een site bijv. www. upcklachten. nl ofzo..
 
Vandaag een dikke 10 voor UPC!

Ik had een nieuw UPC decoder aangevraagt voor mijn vader, aangezien deze decoder meerdere mogelijkheden heeft (Pauzeren, terug/vooruit spoelen en opnemen).
Gister ontvangen vandaag geinstalleerd.

Toen moest ik wachten op afronding installatie(voor de kenners het 15 minuten scherm) maar 15 minuten waren voorbij.
Even gebeld met UPC mij werd belooft binnen 3uur, ikzelf vond dit een erg gevaarlijke belofte van de betreffende medewerker dus had maar even zijn naam gevraagt.

Gesprek was klaar ging wat drinken pakken en tot mijn verbazing werkte die :| dus een warme douche deze keer :icon_lol:
 
Heb sinds gister Fiberpower 60Mbit en dat werkt goed, dus daar over geen klachten naar UPC.
Alleen de uitvoering voor het nieuwe abo ging wat lastiger.
Ik had een nieuwe kabel moden, tv decoder en een telefoon modem gekregen een week geleden een moest een afspraak maken met een upc monteur om het Fiberpower 60 te installeren(upc wil niet dat je dat zelf doet)

Ik had nog geen afspraak gemaakt, maar op eens geen tv meer... mmmnn... ff de nieuwe decoder er tussen gezet en toen deed de tv het weer.
Volgende dag internet plotseling weg...ik bellen met upc.... blijkt dat een overijverige medewerker alvast maar al mijn oude decoders en modems gedeactiveerd had, en een monteur om het hier te installeren kon pas over 2 weken komen:119:
Nou 2 weken zonder internet is in dit huis dus niet mogenlijk dus mocht ik het zelf maar doen:icon_wink:
Het was gewoon oude weg halen nieuwe er tussen( wel een splitter er tussen voor de telefoon) en klaar was het...kind kon de was doen...

alleen jammer dat mijn oude router(6 jaar oud alweer) de snelheid niet aankon... hij bleef bij 26Mbit steken...dus maar ff een nieuwe er tussen gezet en nu gaat het als een zonnentje... heb bij Hitnews een 60Mbit abbotje genomen en het komt nu binnen met 6200KByte/s binnen:041:
 
@ kerensky, ik had zo'n soort zelfde ervaring, toen deed het oude inet het niet meer, hadden ze dus de bios laten we zeggen in de oude modem geflasht dus die deed het niet meer paar dagen zonder inet, toen moesten ze onze mailbox etc verwijderen :/ me pa zat in amsterdam op werk dus die kon niet kijken of er nog wat belangrijks instond etc
 
Chello heeft nieuwe abbonementen.
Waardoor mensen met huidige pakketen voor 5 euro meer 3x zo snelle internet hebben.

Ik heb 10MB/s als ik 5 euro meer zou betalen kan ik 30MB/s krijgen.

Iemand die dit ook daadwerkelijk kan bevestigen?
Ik hoor het echt overal, maar of het waar is..
Chello houd het nog stil, omdat ze bang zijn dat iedereen dan gaat bellen en dit wilt veranderen voor 5EU meer..

Sommige mensen beweren het gratis gekregen te hebben dat ze uitgenodigd ervoor zijn ofzo iets..

Ik vind dat ik hier gratis recht op heb aangezien ik enorm lang met hun aan de telefoon heb gezeten..

Iemand die het wat duidelijker kan uitleggen?
 
UPC wijzigt netwerkinstellingen na klachten over traagheid



Vanwege klachten over trage usenet-downloads en p2p-verbindingen gaat UPC zijn traffic shaping-instellingen aanpassen. De configuratiewijzigingen moeten binnen twee maanden in het gehele verzorgingsgebied zijn doorgevoerd.

Dat UPC netwerkmanagement op zijn kabelnetwerk toepast, werd afgelopen voorjaar duidelijk, toen abonnees klaagden over lage downloadsnelheden, met name in de drukke avonduren. Volgens de kabelaar krijgt het netwerkverkeer voor 'realtime-diensten', zoals het web en voip, voorrang boven het verkeer dat uit het gebruik van nieuwsgroepen en p2p-toepassingen voortkomt.

Mede naar aanleiding van de aanhoudende klachten over de downloadsnelheid en het driemaandelijkse overleg met belangenvereniging Coax, heeft UPC zijn netwerkmanagement-software van nieuwe instellingen voorzien. De kabelaar, die laat weten dat de proeven met de nieuwe instellingen met succes zijn uitgevoerd, belooft Coax de gewijzigde instellingen de komende weken gefaseerd over zijn gehele netwerk te zullen uitrollen. Het verzorgingsgebied in Flevoland is als eerste aan de beurt.

Woordvoerder Ronald Sutmuller van UPC stelt dat als de gewijzigde instellingen zijn doorgevoerd, alle klanten ook bij het downloaden uit nieuwsgroepen en p2p-bronnen tijdens piektijden weer de beloofde snelheid moeten kunnen behalen: "Het gaat om de pakweg één procent van onze klanten die fanatiek gebruikmaken van nieuwsgroepen en p2p, zo blijkt uit onze statistieken. Met deze aanpassingen willen we de eventuele belemmeringen die er voor hen bestaan wegnemen." Volgens Sutmuller zullen de gewijzigde traffic shaping-instellingen uiteindelijk een gunstige invloed hebben op alle abonnementsvormen, inclusief de snelle Fiber Power-abonnementen.

Tweakers.net
 
ik heb nu een nieuw huisje en daar heb ik een gok gedaan op UPC fiber power 30. En ik moet zeggen ze waren lekker snel met het leveren van het modem en zover geen problemen, alleen de site werkt niet helemaal zoals het hoord maar dat moet wel goed komen ga ik vanuit
 
Weet niet hoe het met andere UPC gebruikers is, maar ik download deze week al elke dag op welk tijdstip dan ook met mijn volle downloadsnelheid.

Zou het dat nu opgelost zijn met o.a. usenet afknijpen?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
iSP Intro iSP Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Johnny Traag internet issue, ligt niet aan ISP, Modem, Router, maar aan PC... wat? Problemen & Oplossingen 7
Source Aanpassen algemene voorwaarden HighFlow Webshop 12
Thieutje Enkele algemene beginners vragen betreffende merk verschillen Advies Waterkoeling Setup 26
Wouter Hoofd account niet algemene admin op PC :S Hardware & Software 12
Wouter Algemene kletskamer op teamspeak. HighFlow Forum 1
k.3nny Algemene discussie topic "andere builds" Overige Builds 138
Freddy Foto topic, voor algemene foto's die je hebt geschoten en wilt delen :) Fotografie, Film en Video 473
Robin Algemene Lief en Leed topic. Algemene Discussies 10
S Ervaringen met Ek quantum reflection pc-o11d-xl d5? Waterkoeling 1
arwin74 ervaringen met aquacomputer airplex system? Advies Waterkoeling Setup 0
U Goede en/of Slechte ervaringen met DPD? HighFlow Testimonials / Shopreviews 15
D Hey even mijn ervaringen delen en pics van mijn nieuwe pc Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Freddy Windows 10 ervaringen Hardware & Software 11
Sw333t Ervaringen gezocht: Philips Air Fryer en Tefal Acti Fryer Gezondheid en Sport 3
webdesigner Iemand persoonlijke ervaringen met de Phobya extreme quad 480 rad ?? Waterkoeling 6
Tath Ervaringen met de 1/2" Tygon E-1000 Problemen & Oplossingen 4
Tath Ervaringen Aquero 5 pro ! Electronica 0
Arniebomba Windows 8 - Ervaringen, problemen, oplossingen, tips. Hardware & Software 41
S Ervaringen met de Koolance RP-452X2? Waterkoeling 14
S Mijn ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
D [Ervaringen] ProAssist, telefoonverzekering Algemene Discussies 10
I ervaringen -EK-KIT-h30-hf-240 Waterkoeling 33
C Ervaringen met stille waterkoelingpompen Waterkoeling 6
E Wie heeft ervaringen/problemen met Asus p8p67 moederborden? Hardware & Software 17
E AVG Free 2011 ervaringen Algemene Discussies 10
Sw333t Een overzicht van mijn ervaringen bij Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
B Koolance PMP-400 pomp vragen / ervaringen Waterkoeling 12
Deleted_User_Z ervaringen tot nu toe HighFlow Testimonials / Shopreviews 17
Issieee De grote STEAM topic, jouw ervaringen met STEAM Gaming 43
F Ervaringen met Windows 7 Algemene Discussies 33
Source Windows Home Server, ervaringen? Hardware & Software 8
D Ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
ShaquilleMoreno Tweakers ervaringen Algemene Discussies 7
RRPhantom Ervaringen met SilverStone (voedingen)? Hardware & Software 6
K Mijn ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
A Ervaringen mCubed T-Balancer Handleidingen en Installatie Tips 78
Freddy Ervaringen met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan