• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Intro iSP

iSP

Active member
Na al best wel een tijd meegelezen te hebben maar een geregistreerd.
Zelf al aktief met pc's bouwen sinds de jaren 90, en het modden daarvan sinds eind jaren 90.

Zonder nu direct sentimenteel te doen maar even mijn ervaringen op een rijtje zetten.
Het modden zelf vind ik leuker dan de daadwerkelijke hardware, originaliteit en kwaliteit voorop. In het verleden kwamen veel mensen voor een window naar mij, en led fans maakte ik met wat leds en weerstanden op een molex direct aan de fan zelf, kant en klaar bestond niet! Een kleurtje spuiten was ook geen probleem, want toen waren alle kasten nog beige. Wilde je zelf spullen hebben moest je zoeken bij doe het zelf zaken, keukenzaken, etc etc... en was iets niet te vinden dan importeerde ik het zelf wel.

Intussen niks veranderd, het proces van modden en het uitzoeken van de onderdelen is nog altijd leuker dan de hardware. Overclocken heb ik wel gezien, aan mij niet meer besteedt, maar mocht je met een probleem zitten wil ik altijd mijn kijk op het geheel geven. Op moment geen pc om te presenteren, de onderdelen zijn verkocht om nu eindelijk mijn droom pc te bouwen, en dat leidde mij ook tot dit forum.

Rond de eeuwwisseling raakten Lian-Li kasten in de mode, ik zat nog op de middelbare school en enkele honderden guldens had ik niet! Nu ik dat geld wel heb en een kast nieuw in doos van het eerste uur heb gespot wil ik die met behoud van karakter gaan aanpassen naar wens. Geen kleuren fans, ccfl's of een windows, maar een jack in the box: het raden wat er in zit is veel leuker dan het zien zelf! Lian-Li kasten zijn tijdloos en dat wil ik zo houden, en met een uitgebreide log zal ik laten zien wat ik van plan ben!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan