• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[ISP] Algemene ervaringen

ik had een paar dagen niets gedownload maar idd hij gaat weer beter dan eerst.... niet op volle snelheid maar op 2/3 ongeveer.....

EDIT.... dat was ff een dipje hij gaat nu weer voluit op +7000Kb\s
 
I hope so, moet dan ff een payserver aan gaan schaffen. Want wil nog wat films hebben.
Eerst had ik tussen 24 en 12 full speed (2,7MB/s ongeveer), daarna werd ik afgeknepen tot 1 MB/s. Zal dus eens snel gaan kijken
 
Heb weer last van instabiele verbinding :/

TV staat uit, HTPC ook uit

1252095726-120.jpg


Normaal is het 1 rechte lijn die max loopt op 3.4mb/s
 
Upc en iets leren? Nooit zijn ze veel te arrogant voor.
Ik zit voor mijn inet en telefoon bij speedxs hebben ook een eigen news server met zeker 100 dagen retentie. En mijn tv pluk ik gewoon uit de lucht met een schotel. Geen problem nooit. En als ik dan kijk bij vrienden met upc dan stottert het telefoon geluid dan pleurt het internet er steeds uit en de digitale tv ziet er soms uit of je op een 16 bit computer zit te kijken zo blokkerig is dat beeld.

Ik zat er laatst naast toen hij die helpdesk (callcentre) ging bellen. Ik lag in een deuk op de bank de domme vragen die ze dan afvuren op de klant duidt er echt op dat ze totaal geen idee hebben wat er aan de hand is. En idd reset router/modem eh ja hallo truusje dan is mijn verbinding weg..

Maar acht al dat soort bedrijven houden wel programma's als kassa etc aan de bak :eusa_angel:
 
Heb een abo'tje bij XSnews gekocht. Download nu met 2800 kbs, m'n UPC abo geeft 25mbit op, dus dat vind ik niet slecht. Hij is ook lekker stabiel, net even een dipje gehad, maar dat kwam omdat ik met de threads zat te kloten.:)
 
Het is me ook opgevallen dat UPC niet meer afknijpt. Heb soms wel dat de snelheid nog schommelt, maar dat zit dan iig boven de 2500kbs, en eerder downloadde ik met 1000kbs toen er nog afgeknepen was. Ik ben iig weer blij:033:
 
Iemand DIT KUT NIEUWS!!!!! meegekregen?

Godverdomme teringzooi:mad: wat een TROEP is dit (heb UPC 25mbit). Hebben ze net het afknijpen opgeheven, voeren ze het weer in:mad:

Wanneer ben ik thuis? 's ochtends, maar dan slaap ik uit. Hele middag op school (meestal dan), en dan kom ik 's avonds weer thuis en dan kan ik met max. 1MB downloaden:S. Teringbende :(
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
iSP Intro iSP Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Johnny Traag internet issue, ligt niet aan ISP, Modem, Router, maar aan PC... wat? Problemen & Oplossingen 7
Source Aanpassen algemene voorwaarden HighFlow Webshop 12
Thieutje Enkele algemene beginners vragen betreffende merk verschillen Advies Waterkoeling Setup 26
Wouter Hoofd account niet algemene admin op PC :S Hardware & Software 12
Wouter Algemene kletskamer op teamspeak. HighFlow Forum 1
k.3nny Algemene discussie topic "andere builds" Overige Builds 138
Freddy Foto topic, voor algemene foto's die je hebt geschoten en wilt delen :) Fotografie, Film en Video 473
Robin Algemene Lief en Leed topic. Algemene Discussies 10
S Ervaringen met Ek quantum reflection pc-o11d-xl d5? Waterkoeling 1
arwin74 ervaringen met aquacomputer airplex system? Advies Waterkoeling Setup 0
U Goede en/of Slechte ervaringen met DPD? HighFlow Testimonials / Shopreviews 15
D Hey even mijn ervaringen delen en pics van mijn nieuwe pc Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Freddy Windows 10 ervaringen Hardware & Software 11
Sw333t Ervaringen gezocht: Philips Air Fryer en Tefal Acti Fryer Gezondheid en Sport 3
webdesigner Iemand persoonlijke ervaringen met de Phobya extreme quad 480 rad ?? Waterkoeling 6
Tath Ervaringen met de 1/2" Tygon E-1000 Problemen & Oplossingen 4
Tath Ervaringen Aquero 5 pro ! Electronica 0
Arniebomba Windows 8 - Ervaringen, problemen, oplossingen, tips. Hardware & Software 41
S Ervaringen met de Koolance RP-452X2? Waterkoeling 14
S Mijn ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
D [Ervaringen] ProAssist, telefoonverzekering Algemene Discussies 10
I ervaringen -EK-KIT-h30-hf-240 Waterkoeling 33
C Ervaringen met stille waterkoelingpompen Waterkoeling 6
E Wie heeft ervaringen/problemen met Asus p8p67 moederborden? Hardware & Software 17
E AVG Free 2011 ervaringen Algemene Discussies 10
Sw333t Een overzicht van mijn ervaringen bij Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
B Koolance PMP-400 pomp vragen / ervaringen Waterkoeling 12
Deleted_User_Z ervaringen tot nu toe HighFlow Testimonials / Shopreviews 17
Issieee De grote STEAM topic, jouw ervaringen met STEAM Gaming 43
F Ervaringen met Windows 7 Algemene Discussies 33
Source Windows Home Server, ervaringen? Hardware & Software 8
D Ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
ShaquilleMoreno Tweakers ervaringen Algemene Discussies 7
RRPhantom Ervaringen met SilverStone (voedingen)? Hardware & Software 6
K Mijn ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
A Ervaringen mCubed T-Balancer Handleidingen en Installatie Tips 78
Freddy Ervaringen met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan