Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
I hope so, moet dan ff een payserver aan gaan schaffen. Want wil nog wat films hebben.
Eerst had ik tussen 24 en 12 full speed (2,7MB/s ongeveer), daarna werd ik afgeknepen tot 1 MB/s. Zal dus eens snel gaan kijken
Upc en iets leren? Nooit zijn ze veel te arrogant voor.
Ik zit voor mijn inet en telefoon bij speedxs hebben ook een eigen news server met zeker 100 dagen retentie. En mijn tv pluk ik gewoon uit de lucht met een schotel. Geen problem nooit. En als ik dan kijk bij vrienden met upc dan stottert het telefoon geluid dan pleurt het internet er steeds uit en de digitale tv ziet er soms uit of je op een 16 bit computer zit te kijken zo blokkerig is dat beeld.
Ik zat er laatst naast toen hij die helpdesk (callcentre) ging bellen. Ik lag in een deuk op de bank de domme vragen die ze dan afvuren op de klant duidt er echt op dat ze totaal geen idee hebben wat er aan de hand is. En idd reset router/modem eh ja hallo truusje dan is mijn verbinding weg..
Maar acht al dat soort bedrijven houden wel programma's als kassa etc aan de bak :eusa_angel:
Heb een abo'tje bij XSnews gekocht. Download nu met 2800 kbs, m'n UPC abo geeft 25mbit op, dus dat vind ik niet slecht. Hij is ook lekker stabiel, net even een dipje gehad, maar dat kwam omdat ik met de threads zat te kloten.
ah...ok.... is dat een fijn progje om te gebruiken?... ik gebruik grabit maar de laatste tijd heb ik daar een hoop gezeur mee en ben dus opzoek naar wat anders
Het is me ook opgevallen dat UPC niet meer afknijpt. Heb soms wel dat de snelheid nog schommelt, maar dat zit dan iig boven de 2500kbs, en eerder downloadde ik met 1000kbs toen er nog afgeknepen was. Ik ben iig weer blij:033:
Godverdomme teringzooi wat een TROEP is dit (heb UPC 25mbit). Hebben ze net het afknijpen opgeheven, voeren ze het weer in
Wanneer ben ik thuis? 's ochtends, maar dan slaap ik uit. Hele middag op school (meestal dan), en dan kom ik 's avonds weer thuis en dan kan ik met max. 1MB downloaden:S. Teringbende