• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Tweakers ervaringen

ShaquilleMoreno

Senior Member
Voorheen toen HighFlow nog niet bestond bezocht ik vaak de forums van Tweakers. Met name de forums over watercooling. Nu valt het me al lange tijd op dat met name deze forums al een hele tijd weinig tot niks gepost wordt. Ze lijken op sterven na dood te zijn. Heeft dat te maken met de HifgFlow forums vraag ik me af??

Zijn veel mensen van Tweakers overgestapt naar HigfFlow of is de waterkoeling nou gewoon iets minder in trek de laatste tijd? Persoonlijk denk ik het eerste.

Ik heb wel eens een discussie gehad met een van de moderaters. Het viel me op dat sommige nieuwe topics al een paar minuten nadat ze geopend waren al op slot werden gezet met de meest achterlijke argumenten erbij. Heb dat ook gezegd tegen die moderators of ze daarop werden geselecteerd en of de moderators onder elkaar wedstrijdje probeerde te houden wie het snelst een topic kon sluiten en wie daar het meest achterlijke of belachelijke argument erbij kon zetten plus nog een paar van dat soort dingen. Dat werd me niet echt in dank afgenomen.

Ik kreeg geen ban of wat dan ook, maar vreemder was nog wel dat dit soort klachten al na een dag werden weggehaald uit het topic waarin je kon klagen over dit soort moderators. Daarvoor viel het me al op dat er weinig geklaagd werd over de moderators want het forum was zo mooi leeg. Toen dacht ik nog (naïef dat ik ben) dat ik schijnbaar de enige met klachten was. Achteraf begrijp ik waarom. Alle klachten worden gewoon weggehaald. Hoe bedoel je sensuur!!

Door dit soort dingen werd het posten van mijn kant daardoor wel een stuk minder leuk.

Zijn er hier nu mensen van Tweakers vraag ik me af. Ik weet dat Freddy daar wel komt of kwam en Sp33dFr34k, maar zijn er nog meer en wat zijn jullie ervaringen met Tweakers?
 
Ik kom van tweakers af, maar daar lopen zulke noobs/bijdehante mensen rond dat het niet meer leuk is (en dan bedoel ik niet alleen de moderators).
Alleen de HK en search op tweakers is de moeite waard eigenlijk :p.

Ik heb trouwens jou klachten topic gevonden, en ik moet zeggen dat de topics van jou die gesloten zijn niet aan de regels van GoT voldoen, dus is het logisch dat de topics gesloten zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb trouwens jou klachten topic gevonden, en ik moet zeggen dat de topics van jou die gesloten zijn niet aan de regels van GoT voldoen, dus is het logisch dat de topics gesloten zijn.

Maar het ging mij meer om het commentaar wat erbij gegeven wordt.
Ook ik mijn geval. Heb je gezien wat daar werd bijgezet?
Dit is echt een kwestie van alle knoopjes op één hoop leggen, de lelijkste eruit zoeken en het allerlaatste knoopje zelf doorhakken

Het ging trouwens niet om mijn link, maar in het algemeen hoe er topics gesloten worden.
 
Ik was er vroeger ook behoorlijk actief op Tweakers, maar laatste maanden helemaal niet meer. Af en toe post ik daar nog wel een berichtje als ik kan helpen of zelf hulp nodig heb.

Maar sinds sommige mensen weten dat ik van HighFlow ben, wordt ik bij de kleinste link naar ons shop al beschuldigt van "GA ERGENS ANDERS RECLAME MAKEN".
Jeetje zeg, ik weet echt wel wat reclame is en wat niet en probeer daar gewoon behulpzaam te zijn.
En als ik een link naar een product wil geven die de topicstarter wel kan gebruiken, tuurlijk doe ik dat liever naar HighFlow dan een concurrende shop.

Verder hebben ze een poos geleden ook de regels voor waterkoeling topics helemaal aangepast. Daardoor werd het ook een beetje stil denk ik.

Verder is het gericht op de tweaker/ervaren gebruiker, als beginner wordt je daar snel afgekaft of topic op slot.
Je houdt het forum dan wel schoon van de noobies, maar dan valt er op een gegeven moment ook niet veel meer te reageren :p
 
Maar het ging mij meer om het commentaar wat erbij gegeven wordt.
Ook ik mijn geval. Heb je gezien wat daar werd bijgezet?


Het ging trouwens niet om mijn link, maar in het algemeen hoe er topics gesloten worden.

Ja en zoals er in de regels staat mag je niet vragen 'wat je moet kopen', die topics worden ook telkens gesloten.
Dat commentaar is gewoon een copy -> paste die wordt overal gebruikt.
 
Idem, betreft watercooling gaan mensen leuker met elkaar om bij xtremesystems
voordat ik Highflow kende. Ook is het daar natuurlijk veel uitgebreider dan Tweakers.net.

Maar jeetje het publiek daar, ongelooflijk.

Een goed voorbeeld is ook de frontpagina met de nieuwsberichten. Je kan dus
reageren op nieuwsberichten, wat leuk kan zijn. Maar ht lijkt wel of debielen
erop reageren, allemaal betweters en mensen die het interessanter vinden
elkaar weg te modden.

Diezelfde sfeer hangt bij GoT en dat weerhoudt me ervan er te komen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Tweakers.net Lan Party? Tweakers Gaming Live Lan Party 19
Freddy Tweakers interviews FAT (Femke) en l3p (Peter) Cases en Modding 1
k.3nny Tweakers primeur voor Alain/snelleeddie/profesor sockman Cases en Modding 13
Freddy HighFlow Beste Webshop: Tweakers Gouden Steeksleutel, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 36
Blackruby Stem op HighFlow: Tweakers/Gouden Steeksleutel HighFlow Testimonials / Shopreviews 16
arwin74 mijn ervaring (ff copy paste van tweakers wand daar staat tie al) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Exeon Tweakers.net pakt derde plek in 3DMark Vantage-benchmark Overclocking 4
Dutchie Tweakers.net breekt 3DMark-wereldrecord met drie HD 5870's Overclocking 9
S Ervaringen met Ek quantum reflection pc-o11d-xl d5? Waterkoeling 1
arwin74 ervaringen met aquacomputer airplex system? Advies Waterkoeling Setup 0
U Goede en/of Slechte ervaringen met DPD? HighFlow Testimonials / Shopreviews 15
D Hey even mijn ervaringen delen en pics van mijn nieuwe pc Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Freddy Windows 10 ervaringen Hardware & Software 11
Sw333t Ervaringen gezocht: Philips Air Fryer en Tefal Acti Fryer Gezondheid en Sport 3
webdesigner Iemand persoonlijke ervaringen met de Phobya extreme quad 480 rad ?? Waterkoeling 6
Tath Ervaringen met de 1/2" Tygon E-1000 Problemen & Oplossingen 4
Tath Ervaringen Aquero 5 pro ! Electronica 0
Arniebomba Windows 8 - Ervaringen, problemen, oplossingen, tips. Hardware & Software 41
S Ervaringen met de Koolance RP-452X2? Waterkoeling 14
S Mijn ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
D [Ervaringen] ProAssist, telefoonverzekering Algemene Discussies 10
I ervaringen -EK-KIT-h30-hf-240 Waterkoeling 33
C Ervaringen met stille waterkoelingpompen Waterkoeling 6
E Wie heeft ervaringen/problemen met Asus p8p67 moederborden? Hardware & Software 17
E AVG Free 2011 ervaringen Algemene Discussies 10
Sw333t Een overzicht van mijn ervaringen bij Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
B Koolance PMP-400 pomp vragen / ervaringen Waterkoeling 12
Deleted_User_Z ervaringen tot nu toe HighFlow Testimonials / Shopreviews 17
Issieee De grote STEAM topic, jouw ervaringen met STEAM Gaming 43
F Ervaringen met Windows 7 Algemene Discussies 33
Johnny [ISP] Algemene ervaringen Algemene Discussies 76
Source Windows Home Server, ervaringen? Hardware & Software 8
D Ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
RRPhantom Ervaringen met SilverStone (voedingen)? Hardware & Software 6
K Mijn ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
A Ervaringen mCubed T-Balancer Handleidingen en Installatie Tips 78
Freddy Ervaringen met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan