• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Installatie/Modden uitbesteden, wie kan helpen? Omgeving Zwolle

FRZFLX

New member
Ik heb het zo 1,2,3 niet kunnen vinden en misschien ook gewoon een domme vraag, maar zijn er plekken waar je een bestaand systeem kan laten modden/installeren? Heb op het moment een bestaand systeem met alleen de cpu watergekoeld. Denk erover na om zowel mijn gpu als cpu te waterkoelen. Ik ben zelf niet zo handig en wil mijn systeem niet vernaggelen? alle tips welkom.
 
Denk persoonlijk dat je het meer moet hebben van mensen op forums die eventueel willen helpen.
Je zal sowieso wel iets moeten betalen maar de meeste 'computer' bedrijven branden hun vingers er niet aan. Garantie dit dat zus zo.

Als je hier op Highflow een topic aanmaakt kunnen wij wel helpen met het samenstellen van een waterkoeling set en alle extra benodigdheden.
Beetje zelf inlezen is wel aan te raden.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J GPU niet gedetecteerd na installatie waterblock Problemen & Oplossingen 3
R Advies pomp voor eerst installatie Advies Waterkoeling Setup 2
Freddy Visual Pinball Installatie Guide Virtual Pinball / Flipperkast 0
V Swiftech h240x2 prestige werkt niet na installatie! HighFlow Computer Cooling Shop 5
Freddy Versie installatie, Windows 7 of Windows 8??? Hardware & Software 19
T Waterblok installatie AMD Gpu Waterkoeling 3
D window 7 installatie. Hardware & Software 36
M Windows installatie.. Problemen & Oplossingen 3
S Vraag over installatie tube reservoir Waterkoeling 4
Michael81B Installatie vraag Corsair H60 Waterkoeling 5
R Nieuwe installatie / Newby; Advies gevraagd Advies Waterkoeling Setup 5
R Opstartprobleem na installatie stuurpogramma Problemen & Oplossingen 7
Fall3n Geen beeld na installatie PSU verlengkabels, help! Problemen & Oplossingen 20
Rico Na nieuwe Windows installatie, geen geluid!? Help! Problemen & Oplossingen 11
S Installatie EK Supreme HF Handleidingen en Installatie Tips 10
Sparky Installatie Koolance Chipset blok: Welk thermal stripje moet waar?? Waterkoeling 3
88Gamer88 Windows installatie: Program Files locatie aanpassen. Hardware & Software 10
D EK-Multioption Reservoir 150 rev.2 installatie Corsair 700D Waterkoeling 1
B Arctic Cooling Accelero 5970 Xtreme installatie en resultaten Overige Koeling 10
hondaygo duidelijke installatie visual pinball. Virtual Pinball / Flipperkast 6
Nightwish68 Installatie error van Nvidia forceware drivers Problemen & Oplossingen 5
KnuX Heatsink van geheugenmodules verwijderen, voor installatie RAM waterblokken Handleidingen en Installatie Tips 11
S Videokaart kapot? Na installatie nieuwe koeler, geen beeld meer Problemen & Oplossingen 7
adje hulp nodig met het uitzoeken van wc installatie!! Advies Waterkoeling Setup 17
Brutus [PC] Start niet op, na nieuwe waterkoeling installatie Hardware & Software 19
G Schuimende waterkoeling na installatie Waterkoeling 7
C installatie Cpu waterblock Cuplex Hd Core i7 Waterkoeling 1
maomanna Full format tijdens installatie Vista Handleidingen en Installatie Tips 12
M SB belemmert installatie Graka (Asus Rampage Extreme) Waterkoeling 20
Freddy GMR AFS1 Flow Meter, fitting installatie Handleidingen en Installatie Tips 33
Freddy Waterkoeling Installatie Handleiding Advies Waterkoeling Setup 36
M Corsair 570x modden! -beginnende modder- Cases en Modding 0
U BitFenix Hydra Pro modden in 5.25inch lege optical drive casing Cases en Modding 2
gerjanlubbers Wat kan ik modden aan de Inwin Griffin? Cases en Modding 7
gerjanlubbers Wie heeft er een idee wat ik aan deze case kan modden? Cases en Modding 10
A Antec performance One P183 modden Cases en Modding 5
Fall3n Switch Modden en Aluminium zagen Questions Cases en Modding 8
Sanders PSU/elektronica modden Cases en Modding 10
fasster jet-plate modden voor een hogere flow! Waterkoeling 15
fasster h50 modden Waterkoeling 5
Xtrafresh Adresjes: Handige winkels en vaklui die je helpen bij het modden Cases en Modding 15
Don_Holio Reservoir, hoe modden voor goede werking? Waterkoeling 3
R powerswitch modden Cases en Modding 3
N Fan controller modden --> 12V output Cases en Modding 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan