• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

window 7 installatie.

deathscyth15

New member
Goede dag,

Ik heb een probleem, ik heb al mijn schijven geformateerd en ik wou windows 7 sp1 64 bit installeren op mijn pc maar ik blijf deze error krijgen: kan benodigde bestanden niet installeren. Er is mogelijk geen toegang tot het bestand vanwege netwerkproblemen. Zorg ervoor dat de computer met het network is verbonden en start vervolgens de installatie opnieuw. Foutcode:0x80070005.
Mijn computer is verbonden aan het netwerk, en wat ik von vinden over deze error code is dat het met je antivirus temaken heb. Maar mijn schijven zijn geformateerd dus daar kan het toch niet aan liggen?

Groetjes,

Deathscyth15
 
Heb je het al een keer opnieuw geprobeerd?
En OEM moet je handmatig de code invoeren right?

Wat je anders kan doen zoek op torrents/usenet een gelijksoortige Windows (een cloned=copy van origineel zonder poespas) en dan branden op DVD en vervolgens de code invoeren die je gekregen heb bij je OEM.
 
Ik heb geen usb geconnect aan de pc, en als de pc opstaat deed ik f8 waar ik kan kiezen waarvan hij moet booten, ik kies dan dvd.

Added after 21 minutes:

Dvd boven hdd plaatsen werkt niet, het probleem blijft voorkomen bij het uitpakken van winows bestanden.
 
Laatst bewerkt:
Even een rare insteek, als je bedraad netwerk hebt, even tijdens install de netwerkkabel eruit laten.

En zoals JW al aangeeft, alleen de ssd aankoppelen. Rest los.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Viepert Thermaltake Core V21 window Cases en Modding 12
E Fractal Design Define S window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
H [IN-ACTIVE] Corsair 600T Plexi glass door or Window. Gevonden 4
tomasvanderpijl Phantom Window Panel white HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Sw333t Monteren van plexiglas window: Welke kit heb ik nodig? Cases en Modding 8
M Corsair 400R: Window in sidepanel maken? Cases en Modding 9
R Window maken Cases en Modding 3
X-Tripiot [IN-ACTIVE] Coolermaster Elite 330 All-Black version Met window Verkocht 1
7 Corsair 650D/800D: side panel size & window Cases en Modding 1
hesselcandea Haf 912 Side panel (window) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
W [VERKOCHT] Corsair 700D inc. 800D window Verkocht 14
L Window panel gezocht voor Lian Li PC-8FIA (silver) Cases en Modding 3
E Opzoek naar PC-P80 Window Cases en Modding 5
Cygnitr0n Antec Darkfleet H²O - Case Window Mod Cases en Modding 36
A BitFenix Shinobi Window Case Review HighFlow Product Reviews 7
VoYaGeRTM Zijpaneel met window voor CM Storm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
D Antec twelve hundred v3 window mod Cases en Modding 2
thiesggb [VERKOCHT] Lian-li v-1000 zwart (inverted-atx, window-panel is optie) Verkocht 8
T Silverstone Raven RV01 + window vraagje HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master Elite 333 met originele window panel Verkocht 7
S Tj07 window vragen Cases en Modding 8
M Silverstone TJ07 * VOLLEDIG* zwart met window? Cases en Modding 1
Source Xigmatek Utgard Window Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
M5rvii cosmos s window Cases en Modding 4
C [INACTIVE] CM690 Sidepanel met window Gevonden 8
R Transparant plexi paneel voor custom window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Mobomonster Lili kast & window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
O MC-CASE-EVO-W MagiCool EQ Liquid Cooling Case Window vragen Advies Waterkoeling Setup 7
B Window TJ07 Cases en Modding 5
D Cooler Master CM 690 II Transparent Acrylic Side Window Panel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
D Zwakte van mijn kant window maken wie kan het voor mij doen ? Cases en Modding 12
Robert Window Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Yil Sidepanels voorzien van window. Cases en Modding 13
Alex Primochill Typhoon Split Window Reservoirs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
F Side panel window voor antec 1200 Cases en Modding 8
Quadcore X1000 sidepanel met window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Johnny CM690 advanced II window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Eddie CM 690 window side panel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
B barterio CM690 + window en waterkoeling Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 15
S Cosmos S window panel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 36
N Lian-Li W-V2000B Side Window Panel for Lian-Li PC-V2000 Series (Black) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
F Installatie/Modden uitbesteden, wie kan helpen? Omgeving Zwolle Waterkoeling 6
J GPU niet gedetecteerd na installatie waterblock Problemen & Oplossingen 3
R Advies pomp voor eerst installatie Advies Waterkoeling Setup 2
Freddy Visual Pinball Installatie Guide Virtual Pinball / Flipperkast 0
V Swiftech h240x2 prestige werkt niet na installatie! HighFlow Computer Cooling Shop 5
Freddy Versie installatie, Windows 7 of Windows 8??? Hardware & Software 19
T Waterblok installatie AMD Gpu Waterkoeling 3
M Windows installatie.. Problemen & Oplossingen 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan