• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Versie installatie, Windows 7 of Windows 8???

Freddy

Administrator
Forumleiding
Mijn PC is van de week gecrashed :(
Waarschijnlijk is mijn SSD overleden.

Als ik tijd heb, even een nieuwe SSD inknallen en Windows installeren.

Zal ik nu gelijk Windows 8 erop zetten of bij Windows 7 nog blijven?
 
Mijn PC is van de week gecrashed :(
Waarschijnlijk is mijn SSD overleden.

Als ik tijd heb, even een nieuwe SSD inknallen en Windows installeren.

Zal ik nu gelijk Windows 8 erop zetten of bij Windows 7 nog blijven?

Ik draai met beide. Windows 7 is een vertrouwde omgeving. Windows 8 heb ik niets op aan te merken. Alleen zijn er voor sommige oude apparaten geen drivers voor windows 8 ( 8.1).


SSD gecrashed (nog nooit van gehoord\ programma gecrashed ja maar ssd nee).
 
Ik vind het ook vreemd, maar helaas waar.
Tis nu de tweede keer dat ik een SSD kapot heb gekregen.
Beide van zelfde merk en model (OCZ Vertex), de eerste ging na 1,5 jaar kapot.
Die nu kapot is gegaan heeft het 4 jaar volgehouden.
 
Ik vind het ook vreemd, maar helaas waar.
Tis nu de tweede keer dat ik een SSD kapot heb gekregen.
Beide van zelfde merk en model (OCZ Vertex), de eerste ging na 1,5 jaar kapot.
Die nu kapot is gegaan heeft het 4 jaar volgehouden.

Heb er nog geen een kapot. OCZ Vertex II 128gb was een van mijn eerste ssd's draaide in raid 0.
Nu koop ik alleen nog de samsungs 840 pro 256 gb. Moet er nog 3 hebben voor m'n build. Zijn een stuk sneller.

Zo even nog wat bestellen voor de build.
 
Gelukkig maar! Ik heb waarschijnlijk pech en twee uit een slechte batch te pakken :'(
Had nog eentje van "Adata" liggen, ga die van het weekend erin bouwen en Windows 7 of 8 erop zetten :)
Moet op tijd klaar zijn voor The Party!!! :D
 
na aan passingen ben ik best blij met windows 8(1) pro .
Ook start button terug gebracht, start rechtstreeks op in desktop zonder wacht wordt in te hoeven vullen.
Beschrijving om dit te doen kan je aan me vragen als je van plan bent 8(.1) te gaan gebruiken.
Voor BF4 is het een aanrader onder windows 8.1 te draaien scheelt best wat fps.
 
Ik vind het ook vreemd, maar helaas waar.
Tis nu de tweede keer dat ik een SSD kapot heb gekregen.
Beide van zelfde merk en model (OCZ Vertex), de eerste ging na 1,5 jaar kapot.
Die nu kapot is gegaan heeft het 4 jaar volgehouden.
Ik heb vaker gehoord dat OCZ SSD snel kapot gaan. Voornamelijk de eerste vertex series waren probleem gevallen. In mijn PC zit nog een OCZ SSD die ik al tijden niet meer gebruik. Net even gecontroleerd of er geen problemen mee is en het ziet er tot nu toe goed uit. Alleen nog even tijd vrijmaken om deze in de laptop te zetten.

Wanneer je een andere PC / tablet hebt om uit te zoeken of alle hardware geschikt is voor win8 zou ik voor win 8 gaan. De laptop heeft het en het oude startmenu bewust niet erop gezet en ik mis het niet. Het is alleen even wennen dat alles anders werkt. Wel is het aan te raden om een offline account aan te maken of je moet er geen problemen mee hebben dat MS weet welke programma's je uit de store hebt geïnstalleerd.
 
Dat wist ik niet.ik gebruik open office. En heb na installatie me acound ontbonden. Zo dat ie zonder wachtwoord kan opstarten. Al heeft classic start al wat nieuwere versies uitgebracht en misschien toen het probleem verholpen
 
Thanks voor de reacties, ik ga Windows 8.1 een kans geven :D

Wil idd graag in windows 7 omgeving werken, heb geen tijd om 8.1 uit te vogelen.
Tips om dit te doen lees ik graag :)
 
Thanks voor de reacties, ik ga Windows 8.1 een kans geven :D

Wil idd graag in windows 7 omgeving werken, heb geen tijd om 8.1 uit te vogelen.
Tips om dit te doen lees ik graag :)

hallo ik heb een "" versie 8.1 en het lijkt gewoon Windows 7, en ik moet zeggen het werkt fantastisch, ik heb het geïnstalleerd op mijn game pc.
 
Draai ook Windows 8.1, samen met Stardock Start8 en 8GadgetPack om de gadgets terug te brengen in Windows 8. Modernmix om de Metro apps gewoon in een frame op je desktop te bekijken.
Daarnaast account zo ingetseld dat ie weer automatisch inglogd en direct naar de desktop gaat.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
HighFlow EK Waterblocks onthult speciale EK-versie van de InWin 303 met ingebouwd distributieblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Unreal Tournament, nieuwe versie! Gaming 5
AzzKickr EK-Supreme LTX AMD Plexi versie ? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
M T-versie van de Intel 3770, 3770T Hardware & Software 10
Thieutje Nieuwe Corsair AX1200 in 'i' versie. Hardware & Software 0
Sw333t [GEANNULEERD] Samsung SN-S082 versie H, IDE/PATA, zwart (met adapter voor in de pc) Verkocht 5
brianos Swiftech Apex Ultima set, nieuwe versie met Apogee XT of niet? Waterkoeling 4
Homienator ATI HD5850, liefst met zwarte PCB. Versie 1 (geschikt voor EK-FC5850) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
S HK 3.0 nickel versie, binnenkant ook vernikkeld? Waterkoeling 4
Blackruby Welke versie van Windows (7) gebruik jij? Hardware & Software 30
RRPhantom iPhone versie van forum? HighFlow Forum 37
hung ezels pctje versie 2. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
K Thermaltake bigwater 745 pomp (p400 versie) Waterkoeling 20
F Installatie/Modden uitbesteden, wie kan helpen? Omgeving Zwolle Waterkoeling 6
J GPU niet gedetecteerd na installatie waterblock Problemen & Oplossingen 3
R Advies pomp voor eerst installatie Advies Waterkoeling Setup 2
Freddy Visual Pinball Installatie Guide Virtual Pinball / Flipperkast 0
V Swiftech h240x2 prestige werkt niet na installatie! HighFlow Computer Cooling Shop 5
T Waterblok installatie AMD Gpu Waterkoeling 3
D window 7 installatie. Hardware & Software 36
M Windows installatie.. Problemen & Oplossingen 3
S Vraag over installatie tube reservoir Waterkoeling 4
Michael81B Installatie vraag Corsair H60 Waterkoeling 5
R Nieuwe installatie / Newby; Advies gevraagd Advies Waterkoeling Setup 5
R Opstartprobleem na installatie stuurpogramma Problemen & Oplossingen 7
Fall3n Geen beeld na installatie PSU verlengkabels, help! Problemen & Oplossingen 20
Rico Na nieuwe Windows installatie, geen geluid!? Help! Problemen & Oplossingen 11
S Installatie EK Supreme HF Handleidingen en Installatie Tips 10
Sparky Installatie Koolance Chipset blok: Welk thermal stripje moet waar?? Waterkoeling 3
88Gamer88 Windows installatie: Program Files locatie aanpassen. Hardware & Software 10
D EK-Multioption Reservoir 150 rev.2 installatie Corsair 700D Waterkoeling 1
B Arctic Cooling Accelero 5970 Xtreme installatie en resultaten Overige Koeling 10
hondaygo duidelijke installatie visual pinball. Virtual Pinball / Flipperkast 6
Nightwish68 Installatie error van Nvidia forceware drivers Problemen & Oplossingen 5
KnuX Heatsink van geheugenmodules verwijderen, voor installatie RAM waterblokken Handleidingen en Installatie Tips 11
S Videokaart kapot? Na installatie nieuwe koeler, geen beeld meer Problemen & Oplossingen 7
adje hulp nodig met het uitzoeken van wc installatie!! Advies Waterkoeling Setup 17
Brutus [PC] Start niet op, na nieuwe waterkoeling installatie Hardware & Software 19
G Schuimende waterkoeling na installatie Waterkoeling 7
C installatie Cpu waterblock Cuplex Hd Core i7 Waterkoeling 1
maomanna Full format tijdens installatie Vista Handleidingen en Installatie Tips 12
M SB belemmert installatie Graka (Asus Rampage Extreme) Waterkoeling 20
Freddy GMR AFS1 Flow Meter, fitting installatie Handleidingen en Installatie Tips 33
Freddy Waterkoeling Installatie Handleiding Advies Waterkoeling Setup 36
A Problemen met windows/hardware Hardware & Software 7
Freddy Windows 10 ervaringen Hardware & Software 11
Stephan---pro Windows 7 naar fabrieks instellingen wat nu ? Algemene Discussies 8
maomanna Naamloze symbolic links Windows 8 Hardware & Software 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan