• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Het ombudsman topic & (ver)koper Feedback

Status
Niet open voor verdere reacties.

k.3nny

Oldscool.
Deze topic is ervoor bedoeld om elkaar te beoordelen.
Dus heb je iets gekocht van een bepaald persoon en de communicatie liep niet zoals het hoort, of het verliep juist heel goed kan je Johnny of Quadcore een PM sturen met als inhoud de opstelling hieronder, op de PM's wordt niet gereageerd en je bericht wordt zo snel mogelijk toegevoegd aan de lijst!


Regels:
- Hou het netjes, scheld elkaar niet de huid vol!
- Typ je pm in ABN, zoniet word deze genegeerd/verwijderd.
- Zowel negatieve als positieve feedback is gewenst
- HighFlow stelt zich niet aansprakelijk voor aangekochte / verkochte producten, bij problemen tussen koper en verkoper mengt HighFlow zich niet tussen.

ombudsman1.jpg


In 98% van de gevallen worden in het Vraag&Aanbod gedeelte de afspraken altijd nagekomen, echter komt het wel eens voor dat er forumleden problemen hebben met die verkopers(of andersom).

Lees daarom dit topic door en voorkom heel wat ellende.

Opstelling (Dient volledig ingevuld te worden)

Beoordeeld door:
Beoordeling: negatief/neutraal/positief
(ver)koper nickname:
(ver)koper echte naam:
Algemeen contactverloop:
Verpakking:
Onderdeel:
Toelichtingen:
URL van topic:



Beoordeelde forum leden;

X-Tripiot

Code:
[B]Beoordeeld door:[/B] Nils 
[B]Beoordeling:[/B] [COLOR="Lime"][B]Top[/B][/COLOR]
[B]koper nickname:[/B] X-Tripiot
[B]koper echte naam:[/B] Maurice
[B]Algemeen contactverloop:[/B] prima. Snel en netjes
[B]Onderdeel:[/B] Mach 2 Single Stage Phase koeling
[B]Toelichtingen:[/B] Gewoon netjes verzonden zoals afgesproken.

Code:
[B]Beoordeeld door:[/B] St1ng
[B]Beoordeling:[/B] [COLOR="lime"][B]Top[/B][/COLOR]
[B]koper nickname:[/B] X-Tripiot
[B]koper echte naam:[/B] Maurice Voets
[B]Algemeen contactverloop:[/B] Super
[B]Onderdeel:[/B] Iphone 2g 
[B]Toelichtingen:[/B] Iphone was als nieuw in de doos. Niets op aan te merken. bedankt voor de iphone, op wat lichte gebruikschade ziet hij er zeer goed uit!, verzending was ook goed, zeer goed verpakt!



Code:
[B]Beoordeeld door: Nils [/B]
[B]Beoordeling:[/B] [COLOR=lime][B]Positief[/B][/COLOR]
[B]koper nickname:[/B] X-Tripiot
[B]koper echte naam:[/B] zou het niet meer weten.. maurice dacht ik?
[B]Algemeen contactverloop:[/B] prima. Snel en netjes
[B]Onderdeel: [/B]evga classified 4-way
[B]Toelichtingen: [/B]Eerst deed het moederbord het niet en ik dacht jongens! hij heeft me genaaid! maar dat was gelukkig niet zo. Mijn cpu bleek gewoon geen zin te hebben! Netjes verzonden, goed verpakt en alles zat erbij.

Code:
[B]Beoordeeld door: Quadcore[/B]
[B]Beoordeling:[/B] [COLOR=lime][B]Top[/B][/COLOR]
[B]koper nickname:[/B] X-Tripiot
[B]koper echte naam:[/B] weet niet meer ;)
[B]Algemeen contactverloop:[/B] perfect, 
[B]Onderdeel: [/B]i7-975 Extreme
[B]Toelichtingen: [/B]gewoon goed geregeld en veel contact via mail

Code:
[B]Beoordeeld door: Quadcore[/B]
[B]Beoordeling:[/B] [COLOR=lime][B]Top[/B][/COLOR]
[B]koper nickname:[/B] X-Tripiot
[B]koper echte naam:[/B] weet niet meer ...
[B]Algemeen contactverloop:[/B] perfect, 
[B]Onderdeel: [/B]Dicetube
[B]Toelichtingen: [/B]zoals beloofd zeer snel geregeld

Okkii:
Code:
[B] Beoordeeld door: Foxdelta-Mods[/B]
[B]Beoordeling:[/B]: [COLOR=red][B]Negatief[/B][/COLOR]
[B](ver)koper nickname:[/B] Okkii
[B](ver)koper echte naam:[/B] Oguzhan Eski
[B]Algemeen contactverloop:[/B] Matig tot slecht.
[B]Verpakking:[/B] Slecht verpakt.
[B]Onderdeel:[/B] Club3D HD 4870 512mb OC edition
[B]Toelichtingen:[/B] De verpakking was gewoon een schoenendoos met daarin compleet los de videokaart in een doos. 
Er werden smoesjes verzonnen om het verzenden uit te stellen. 
[B]URL van topic:[/B]

Code:
Beoordeeld door: Vannos
Beoordeling: [COLOR=red][B]negatief[/B][/COLOR]
(ver)koper nickname:Okki
(ver)koper echte naam: ...
Algemeen contactverloop: redelijk kon beter
Verpakking:goed
Onderdeel: het moederbord met cpu, 
Toelichtingen: er was redelijk contact. Maar volgens mij wat smoesjes werd pas na 1.5 week na betaling verzonden op zich redelijk vroeg aangezien vorige beoordeling over okki
URL van topic: geen

Quadcore:
Code:
[B]Beoordeeld door: St1nG[/B]
[B]Beoordeling:[/B] [COLOR=lime][B]Top[/B][/COLOR]
[B]koper nickname:[/B] Quadcore
[B]koper echte naam:[/B] vergeef me quad, ben ik vergeten :D
[B]Algemeen contactverloop:[/B] perfect, 
[B]Onderdeel: [/B]QX9650
[B]Toelichtingen: [/B]
aangezien ik en quad allebij in Rdam wonen, was ik met mijn vader richting quad gereden (helemaal top was dat het op weg naar alternate was)
ff gezellig praatje staan maken :)

Code:
[B]Beoordeeld door:[/B] VuXX
[B]Beoordeling:[/B] [COLOR=lime][B]positief[/B][/COLOR] 
[B](ver)koper nickname:[/B] Quadcore
[B](ver)koper echte naam:[/B] Renato
[B]Algemeen contactverloop:[/B] Heel goed, zowel via Pm/chat/phone
[B]Verpakking:[/B] In originele dozen, werd opgehaald dus hoefde niet nog in een extra beschermde doos
[B]Onderdeel:[/B] Aquaero en Aquastream XT USB Ultra
[B]Toelichtingen:[/B] Ook al woont Quadcore in Rotterdam, hij vond het niet erg om tijdens zijn werk af te spreken (zoals de meeste weten als vrachtwagenchauffeur) zodat ik het gewoon op kon komen halen in Utrecht, op een lokatie 5min van mijn huis vandaan, dus beter kon niet :D
Op chat en via telefoon afgesproken toen hij in de buurt was en ik in de auto kon springen richting meetingpoint. Daar eenmaal aangekomen heeft hij de spullen laten zien, zag er allemaal nog heel goed uit (aquaero was nauwelijks gebruikt) en allemaal ook voor een leuke prijs verkocht :)
 
[B]URL van topic:[/B]
Via chat had hij de aquaero aangeboden, waarna later ook de aquastream erbij kwam voor een supermooi prijsje :)

Chiller:

Code:
[B]Beoordeeld door:[/B]Charly
[B]Beoordeling:[/B] [COLOR=red][B]negatief[/B][/COLOR]
[B](ver)koper nickname:[/B]Chiller
[B](ver)koper echte naam:[/B]jo croimans
[B]Algemeen contactverloop:[/B]In het begin liep het contact goed en snel, maar nadat ik betaald had en hij zei dat het geld binnen was en dat ie hem verstuurd had (zonder tracktrace) ,reageerd ie niet meer op mijn pm/mails, terwijl ie wel online was op Highflow/ HWI. Is nu al 2weken geleden dat ie dat zei, of met andere woorden hij is nog niet verstuurd.
[B]Verpakking:[/B] nog niet verstuurd/ontvangen
[B]Onderdeel:[/B]Madmouse Glaciator
[B]Toelichtingen:[/B] Ik heb het snel betaald, maar daarna is hij traag met verzenden en reageerd niet meer op pm/mails.
URL van topic:geen

Code:
[B]Beoordeeld door: X-Tripiot [/B]
[B]Beoordeling:[/B][COLOR=red] [B]Negatief[/B][/COLOR]
[B]koper nickname:[/B] Chiller
[B]koper echte naam:[/B] Jo Croimans 
[B]Algemeen contactverloop:[/B] Zeer traag 3 maanden moeten wachten en toe kreeg ik iets anders!!
[B]Onderdeel: [/B]Core i7 980x ES en rampage x48 extreme  (althans dat had het moeten zijn)
[B]Toelichtingen: [/B]Ik zocht een unlockte i7 gulftown. En na de betaling moest ik 3 maanden wachten de ene smoes na de andere terwijl zijn spullen constant binnen kwamen en zijn gulftown scores maar gepost werden. Ondertussen werden er scores gepost met mijn rampage x48 moederbord!. Na veel zeuren kwam uiteindelijk de gulftown binnen met een smoesje . Alleen deze bleek een i7 XEON Westmere q2vw te zijn die gelockt was!! Dik betaalt dus voor een unlockte gulftown maar een gelockte gekregen. Na contact met chiller te hebben gehad kreeg ik geen reactie en smoesjes dat hij m getest had. Wat toen weer niet zo was. Puntje bij paaltje ik had gewoon pech zei hij.  Dus ben ik uit het team gestapt van hem en heb ik aangifte van oplichting gedaan bij de politie. Verhaal wordt nog vervolgt..
 
[B]Advies:[/B] [B][COLOR="Red"]doe nooit zaken met deze oplichter![/COLOR][/B]

Code:
Beoordeeld door: Xtrafresh
Beoordeling: [COLOR=red][B]negatief[/B][/COLOR]
(ver)koper nickname: Chiller 
(ver)koper echte naam: Jo Croimans
Algemeen contactverloop: traag, geen contact, smoesjes, FRUSTREREND
Verpakking: OK
Onderdeel: CM M1000 PSU gekocht van Chiller
Toelichtingen: 
Anderhalve maand moeten wachten op verzending van mijn voeding. Steeds weer waren er smoesjes. Er was een fout bij GLS, pakje terug onderweg naar Jo. Vriendin had de slip met t track and trace in dr tas. hij is verzonden, nu echt.
In de tussentijd werden de meeste van mijn PMs genegeerd of onvolledig beantwoord. Twee weken lang heb ik zelfs niks gehoord, terwijl chiller wel gewoon op t forum is geweest. Chiller gebruikt zijn admin powers om het desbetreffende topic te sluiten. Ik heb zelfs contact opgenomen met Freddy om te vragen of hij misschien wist wat er aan scheelde. Over het algemeen heeft het me anderhalve maand dikke frustratie opgeleverd.
Als positieve noot kan ik zeggen dat de voeding uiteindelijk wel degelijk in nieuwstaat aankwam, en voor een hele schappelijke prijs. 
URL van topic: [URL]http://www.highflow.nl/forum/f44/psu-cm-real-power-1000w-2978/[/URL]

Code:
Beoordeeld door: Xtrafresh
Beoordeling: [COLOR=red][B]negatief[/B][/COLOR]
(ver)koper nickname: Chiller 
(ver)koper echte naam: Jo Croimans
Algemeen contactverloop: zie boven
Verpakking: NVT
Onderdeel: Core i7-870 'verkocht' aan Chiller
Toelichtingen: Ik had mijn Core i7-870 te koop staan, Chiller wilde 'm heel graag hebben. Tegen beter weten in ben ik akkoord gegaan, en vervolgens bleef het maar duren voordat Chiller betaalde. Wederom werd het topic gesloten (zonder mijn toestemming), wederom waren de smoesjes talrijk en divers, en uiteindelijk zag ik in de chatbox Chiller ineens opscheppen over een handpicked 860 die hij uit Italië liet komen. Toen ik 'm hiermee confronteerde draaide hij de boel mooi om, omdat ik gedreigd had de processor opnieuw te koop aan te bieden. Hij heeft echter nooit contact met mij opgenomen om de koop op te zeggen, en in de MAAND dat hij me aan het lijntje heeft gehouden zijn er verschilllende procuct launches geweest op processor gebied, zodat mn 870 domweg minder waard was geworden. Zodanig zelfs dat hij nu min of meer onverkoopbaar is. 
URL van topic: [URL]http://www.highflow.nl/forum/f44/cpu-core-i7-870-a-4366/[/URL]
 
[COLOR="red"]Advies: ALS je met Chiller zaken doet, zit er dan bovenop, en laat hem onmiddelijk betalen/versturen, en daarvoor bewijs leveren met track & trace. Accepteer geen smoesjes. En bereid je voor op een lange periode van wachten. Doe het eigenlijk maar gewoon niet.[/COLOR]

Code:
Beoordeeld door: Nils
Beoordeling: Helaas nu [COLOR=red][B]NEGATIEF[/B][/COLOR]
(ver)koper nickname: Chiller
(ver)koper echte naam: Jo croiman
Algemeen contactverloop: in een woord: KLOTE
Verpakking: Aangekomen maar veel te laat!
Onderdeel: Aangekomen maar veel te laat!
Toelichtingen:

Ik had met chiller in februari de afspraak dat de videokaart hier naartoe zou komen.
Het is juni en ik heb de kaart net ontvangen. Gelukkig maar. Contact opnemen is niet de sterkste kant van Chiller, dat hebben meerdere denk ik nu ook gemerkt.



Mobomonster:

Code:
Beoordeeld door: Blackruby
Beoordeling: [COLOR=lime][B]Zeer Posititief[/B][/COLOR] 
(ver)koper nickname: Mobomonster
(ver)koper echte naam: Sophie
Algemeen contactverloop: Zeer goed!
Verpakking: Zeer goed!
Onderdeel: Silverstone Aero Slot
Toelichtingen: Ze stuurde hem gratis op. (Ik heb dus niks hoeven betalen.)
URL van topic: http://www.highflow.nl/forum/f29/sil...ero-slot-4173/

Code:
Beoordeeld door: Xtrafresh
Beoordeling: [COLOR=lime][B]positief[/B][/COLOR] 
(ver)koper nickname: Mobomonster
(ver)koper echte naam: Sophie
Algemeen contactverloop: Snel, leuk, duidelijk
Verpakking: ++
Onderdeel: van alles
Toelichtingen: Inmiddels heb ik al een keer of 3-4 iets van Sophie overgenomen, en steeds weer loopt het als een trein. 
URL van topic: [URL="http://www.highflow.nl/forum/search.php"]HighFlow Community Forum - Zoeken in forums[/URL] :098:
Advies: absoluut in zee gaan met deze verkopert! :033:

Code:
Beoordeeld door: Joren
Beoordeling: [COLOR=lime][B]positief[/B][/COLOR] 
(ver)koper nickname: Mobomonster
(ver)koper echte naam: Sophie
Algemeen contactverloop: zeer snel, lekker duidelijk en ook gewoon wat gezellig gekletst
Verpakking: erg goed. Lolly doos! 
Onderdeel: TFC Xchanger 240
Toelichtingen: Was snel verzonden, radiator in zeer goede staat voor een leuk prijsje ! heb er nog steeds plezier van. Bedankt!
 
[COLOR="red"]Niet twijfelen om iets van Sophie te kopen[/COLOR] ;)


Dopestuff:
Code:
Beoordeeld door: Xtrafresh
Beoordeling: [COLOR=lime][B]positief[/B][/COLOR]
(ver)koper nickname: Dopestuff 
(ver)koper echte naam: kweenie :D
Algemeen contactverloop: gezellig, duidelijk, snel
Verpakking: prima
Onderdeel: Reservoir
Toelichtingen: Leuk reservoirtje van dope overgenomen. Leuk, vlot en duidelijk contact met 'm gehad, en ook toen het van mijn kant even niet zo soepel liep was er geen stress. Echt een verkoper zoals je hoopt te treffen op zo'n klein, gezellig forum als dit: alsof je een rondje bier koopt voor je maten. Hulde!
URL van topic: [URL]http://www.highflow.nl/forum/f42/tube-reservoir-5598/[/URL]

Lightstar:
Code:
Beoordeeld door: Nils
Beoordeling: [COLOR=lime][B]Super[/B][/COLOR]
(ver)koper nickname: Lightstar
(ver)koper echte naam: Stefan
Algemeen contactverloop: Perfect, was netjes, vriendelijk en heel vrij.
Verpakking: Top, de kast was goed ingepakt, met daarboven de Top in een kartonnen doos erbij gebeund! maar dat was geen probleem want het was goed ingepakt en zat gewoon goed ook!
zaten veel accesoires bij, alles was zoals vermeld. En ik werd verrasst door het doosje met schroefjes etc wat er nog bij kwam!
Onderdeel: Lian Li kastje
Toelichtingen: Verzenden ging snel, track en trace meteen erbij en hoppa het was er.
Heel erg bedankt!

Vincent:
Code:
Beoordeeld door: Nils
Beoordeling: [COLOR=lime][B]Nog een keer super![/B][/COLOR]
(ver)koper nickname: Vincent
(ver)koper echte naam: Ja Vincent ja!:P
Algemeen contactverloop: Top. Was erg netjes en zoals het hoort!
Verpakking: Net pakketje, was niet groot maar goed ingepakt
Onderdeel: Bitspower fittings
Toelichtingen: Bij vincent heb je altijd een goede prijs, en je weet wat je er voor krijgt!
geen afgeragd spul.

Code:
Beoordeeld door: QuadCore
Beoordeling: [COLOR=lime][B]super[/B][/COLOR] 
(ver)koper nickname: Vincent
(ver)koper echte naam: Vincent
Algemeen contactverloop: zeer snel, lekker duidelijk en gewoon goed
Verpakking: super 
Onderdeel: swiftech GTZ cpu coolblokje
Toelichtingen: Was snel verzonden ,in zeer goede staat voor een leuke prijs en kreeg er een swiftech NB blokje voor niks bij :)

Code:
Beoordeeld door: k.3nny
Beoordeling: [COLOR=lime][B]Geweldig![/B][/COLOR]
(ver)koper nickname: Vincent
(ver)koper echte naam: Vincent
Algemeen contactverloop: zeer snel, lekker duidelijk.
Verpakking: Netjes in een stevig doosje + schuimblokken.
Onderdeel: Johnlund res + Aqua CulplexHD
Toelichtingen: In zeer goede staat aangekomen.

Code:
[B]Beoordeeld door:[/B] VuXX
[B]Beoordeling:[/B][COLOR=lime] [B]positief[/B][/COLOR] 
[B](ver)koper nickname:[/B] Vincent
[B](ver)koper echte naam:[/B] Vincent
[B]Algemeen contactverloop:[/B] Zeer goed en informatief
[B]Verpakking:[/B] Heel speciaal :D Aquatube was goed verpakt in een ontzettend coole Hello Kitty schoenendoos. :P
[B]Onderdeel:[/B] Aquatube van Aquacomputer
[B]Toelichtingen:[/B] Na informatie verkregen te hebben over aquatubes en de verschillende versies (had eigenlijk een vraag over een andere aquatube die te koop stond aangeboden, alleen was dat de oude versie met 1/8") had Vincent toevallig nog een aquatube over maar dan de nieuwe versie met 1/4" schroefdraad. Deze is vrijwel direct opgestuurd toen het geld overgemaakt werd. Aquatube zag er nog netjes uit en was een genot voor het oog :D 
Verder later nog geholpen met een usb-kabel voor een aquastream, per ongeluk naar het verkeerde adres gestuurd, 22 ipv 212. Toen deze niet was aangekomen werd er gelijk een andere gestuurd zonder moeilijkheden, ofwel TOP! :D
 
[B]URL van topic:[/B]
Geen topic, alleen via PM, was een speciale dagaanbieding van Vincent :P

Code:
[B]Beoordeeld door[/B]: Dutch013
[B]Beoordeling[/B]: [COLOR=lime][B]Zeer positief[/B][/COLOR] 
[B](ver)koper nickname[/B]: Vincent
[B](ver)koper echte naam[/B]: Vincent
[B]Algemeen contactverloop[/B]: Zeer goed, via PM en topic.
[B]Verpakking[/B]: nvt, heb de kast zelf opgehaald.
[B]Onderdeel[/B]:  Cooler Master Cosmos Pure
[B]Toelichtingen[/B]: Helemaal top gegaan, kast zag er beter uit dan beschreven, extra spullen/materiaal meegekregen, topper.

Code:
Beoordeeld door: k.3nny
Beoordeling: [COLOR=lime][B]positief[/B][/COLOR]
(ver)koper nickname: Vincent
(ver)koper echte naam: Vincent Tempel
Algemeen contactverloop: Zeer goed.
Verpakking: Zeer netjes en stevig verpakt.
Onderdeel: Lian Li v1000B plus black
Toelichtingen: Case was zeer beschadigd aangekomen en gelijk TNT ingeschakeld nu(22-4-'10) nog wachtende op oplossingen
URL van topic: http://www.highflow.nl/forum/f44/lian-li-v1000-5817/

JeanPaul:
Code:
Beoordeeld door: The_Saviour#
Beoordeling: [COLOR=lime][B]Awesome[/B][/COLOR]
(ver)koper nickname: JeanPaul
(ver)koper echte naam: Jean Paul ...nog iets (vergeten :D)
Algemeen contactverloop: snel, wat misverstanden van mijn kant :P maar ondanks dat zeer vriendelijk en aardig. 
Verpakking: Super
Onderdeel: 22'' Acer tft
Toelichtingen: Gewoon geweldig
URL van topic: [URL]http://www.highflow.nl/forum/f44/verkocht-core-2-duo-v8-22-inch-monitor-ect-5222/[/URL]

g0dd13:
Code:
Beoordeeld door: nino-33
Beoordeling: [COLOR=lime][B]positief[/B][/COLOR]
(ver)koper nickname: g0dd13
(ver)koper echte naam: bjorn
Algemeen contactverloop: netjes, snel en duidelijk
Verpakking: uitstekend en originele verpakking
Onderdeel: Heatkiller CPU Rev 3.0 1366 LT & backplate
Toelichtingen: leuke en fijne gozer om zaken mee te doen. heeft zijn zaakjes goed op orde.

MrGiorgio:
Code:
Beoordeeld door: nino-33
Beoordeling: [COLOR=lime][B]positief[/B][/COLOR]
(ver)koper nickname: MrGiorgio
(ver)koper echte naam: Gio ?:hmm
Algemeen contactverloop: netjes, snel en duidelijk
Verpakking: nvt/heb hem opgehaald
Onderdeel: D5 pompje
Toelichtingen: ben voor dit pompje speciaal naar TP 8 gekomen(had ik tenminste een smoes om die smoelen van jullie eens te zien.:D. gezellig met hem staan te kletsen. en kreeg de pomp nog voor 5 euro minder als afgesproken was.:| super.

Code:
Beoordeling: [COLOR=lime][B]zeer positief[/B][/COLOR]
(ver)koper nickname: Mr Giorgio
(ver)koper echte naam: Mr Giorgio
Algemeen contactverloop: zeer goed
Verpakking: n.v.t
Onderdeel: GTX 295 
Toelichtingen: alles liep gesmeerd en was wel ff leuk om zn banchetto in real life te zien :icon_eek:
URL van topic: n.v.t

wwwicked:
Code:
Beoordeeld door: OneTheAgony
Beoordeling: [COLOR=lime][B]positief[/B][/COLOR]
(ver)koper nickname: wwwicked
(ver)koper echte naam: Mark
Algemeen contactverloop: zeer goed, op een kleine kink in de kabel na
Verpakking: perfect
Onderdeel: goed
Toelichtingen: wwwicked bood op Highflow een xbox aan en gaf aan deze ook wel te willen ruilen tegen een HDD. Na het uitwisselen van wat info en overleg hebben we besloten tot een ruil over te gaan waarna ik mijn HDD verstuurd heb. En toen....bleef het ineens een paar dagen stil.. Omdat ik middels de track&trace wel zag dat mijn pakket was aangekomen en ik nog nooit eerder contact met deze Highflow-er had gehad begon ik me toch een beetje zorgen maken. Gelukkig reageerde hij toen snel op m'n berichten en bleek hij een goede reden te hebben waarom hij even niks meer van zich had laten horen, waarna alsnog de xbox mijn kant op werd gestuurd. Deze kwam goed verpakt en zeer compleet bij mij aan, al was 'ie wel een tikkie stoffig ;p Nogmaals bedankt Mark! Je xbox heeft inmiddels een mooi plekje in mijn computer hoek ingenomen.
URL van topic: [URL]http://www.highflow.nl/forum/f43/xbox-xbox-met-2-controllers-34-games-en-dvd-remote-5633/[/URL]

l3p:
Code:
[B]Beoordeeld door:[/B] VuXX
[B]Beoordeling:[/B][COLOR=lime] [B]positief[/B] [/COLOR]
[B](ver)koper nickname:[/B] l3p
[B](ver)koper echte naam:[/B] Peter
[B]Algemeen contactverloop:[/B] Soepel en snel, contact via PM en/of chat
[B]Verpakking:[/B] Heel goed verpakt, aquastreamdoos in een wat grotere doos met luchtdingen :P erin zodat het veilig vervoerd kon worden
[B]Onderdeel:[/B] Aquastream XT USB Ultra, Aquacomputer Flowmeter en tempsensor, Koolance fittingen, BP schroeffittingen
[B]Toelichtingen:[/B] verkoop ging zonder problemen, en het was geen probleem dat een paar dagen later pas het geld werd gestort waarna het direct opgestuurd werd. Een dag later ontvangen en die avond uitgepakt, alles zag er schoon en gereinigd uit. Hierna aangesloten en getest, allemaal in orde.
Ofwel erg tevreden met de koop en voor een hele mooie prijs :D
[B]URL van topic:[/B]
[URL]http://www.highflow.nl/forum/f42/rad-pomp-fittingen-en-htpc-case-5734/[/URL]

Code:
Beoordeeld door: HAYATO
Beoordeling: [COLOR=lime][B]ZEER positief[/B] [/COLOR]
(ver)koper nickname: l3p
(ver)koper echte naam: P.Brands
Algemeen contactverloop: Van begin tot einde goed mail-contact gehad .
Verpakking: Doos met luchtkussentjes met daarin weer een doos.Zeer goed dus !
Onderdeel: Radiator 
Toelichtingen: Contact was goed,goed verpakt en een goed produkt gekocht.
                    Zou in de toekomst zo weer zaken doen !
URL van topic: [URL]http://www.highflow.nl/forum/f42/rad-pomp-fittingen-en-htpc-case-5734/[/URL]

Code:
Beoordeeld door: Lakigucci
Beoordeling:[COLOR=lime][B] Super![/B][/COLOR]
verkoper nickname: L3p
vekoper echte naam: Schaam me nu diep!
Algemeen contactverloop: perfect, 
Onderdeel: Bitspower fittingen
Toelichtingen: 
Snel contact via pb, snel betaald door mijn kant en daarop snel mogen ontvangen van L3p, netjes verpakt en al. Zou zo nog een keer wat kopen bij hem! Aanradertje dus!

K0G3L:
Code:
[B]Beoordeeld door:[/B]VuXX
[B]Beoordeling:[/B][COLOR=lime][B]positief[/B][/COLOR] 
[B](ver)koper nickname:[/B]K0G3L
[B](ver)koper echte naam:[/B]Robin
[B]Algemeen contactverloop:[/B]heel goed, via PM en phone
[B]Verpakking:[/B] nvt, kwam de spullen ophalen
[B]Onderdeel:[/B] Coolermaster Cosmos S, 2x2GB Crucial Ballistix Tracers, TFC Xchanger 360 Triple, Xigmatek fans en de D-Tek Fuzion V2 CPU Waterblock. 
[B]Toelichtingen:[/B] Hiermee begon het waterkoelingsverhaal, ik was op zoek naar een andere/ruime kast en het aanbod van k0g3l kwam dan ook als geroepen met gelijk de nodige waterkoelingsonderdelen waar ik goed mee kon beginnen. De kast zag er nog perfect uit zelfs beschermfolie op onderste stangen zaten en zitten er nog steeds op. Verder geen krassen ofzoiets dergelijks. Kon voor een hele mooie prijs het hele setje overnemen. Afspreken om op te halen ging ook soepel, al met al dat was het eindje rijden wel waard en ben nu dan ook in het bezit van een hele mooie kast die ik nog mooier ga maken :D
 
[B]URL van topic:[/B]
[URL]http://www.highflow.nl/forum/f44/verkocht-diverse-hardware-3107/[/URL]

Johnny:
Code:
[B]Beoordeeld door:[/B]Duriel
[B]Beoordeling:[/B] [COLOR=lime][B]zeer positief[/B][/COLOR]
[B](ver)koper nickname:[/B]Johnny
[B](ver)koper echte naam:[/B]Johnny
[B]Algemeen contactverloop:[/B]Zeer vlot via pm
[B]Verpakking:[/B] Dubbel verpakt, uitstekend dus
[B]Onderdeel:[/B] Corsair HX620
[B]Toelichting:[/B] Ik was al een tijdje van plan om te downgraden qua voeding. Niet alleen omdat ik overkill had maar ook omdat de HX850 geen gewone atx formfactor heeft. HX620 had ik al een tijd op het oog. In eerste instantie had ik Johnny van de interesse op de hoogte gesteld, maar er ook bijgezegd dat het enkel kon doorgaan als ik die HX850 kon verkopen. Allemaal geen probleem, hij wachtte wel af.
Toen op een gegeven moment was inderdaad de HX850 verkocht en had ik met spoed een nieuwe nodig. Johnny had hem nogsteeds en meteen contact opgenomen. Binnen 24 uur na dat contact had ik mijn voeding binnen! SUPER! 
(en nog gematst qua prijs ook:))

Duriel:
Code:
[B]Beoordeeld door:[/B] animal baars
[B]Beoordeling[/B]: [COLOR=lime][B]positief[/B][/COLOR]
[B](ver)koper nickname:[/B] Duriel
[B](ver)koper echte naam:[/B] Martin
[B]Algemeen contactverloop:[/B] Goed, hield goed op de hoogte en was duidelijk. Goede afspraken en kwam die ook na. Voeding zelfs een dag eerder verstuurd dan de afspraak was
[B]Verpakking:[/B] Zeer goed. Heel netjes verpakt in grote doos en ruim voorzien van kranten. De voeding zelf zat in z'n originele verpakking was in prima staat. Voeding was ook netjes schoon dus kon gelijk ingebouwd worden. Alleen moet ik nog even zoeken naar de bon..
[B]Onderdeel:[/B] Corsair HX850W voeding
[B]Toelichtingen:[/B] Prima verkoper, erg prettig handelen.
[B]URL van topic:[/B] [URL]http://www.highflow.nl/forum/f44/animocheck-2x2gb-dominator-gt-1600mhz-ddr3-corsair-hx850-5839/[/URL]


Bundymania:
Code:
Beoordeeld door: Xtrafresh
Beoordeling: [COLOR=lime][B]positief[/B] [/COLOR]
(ver)koper nickname: Bundymania
(ver)koper echte naam: Andy
Algemeen contactverloop: Goed: snel, duidelijk, leuk
Verpakking: 
Onderdeel: Ozone Smog game muis
Toelichtingen: Game muisje van Andy overgenomen, alles verliep goed, en dan valt er hier eigenlijk weinig te zeggen. Betaling was mogelijk zowel via paypal als IBAN, waar ik voor koos. Hij bleef communiceren, en gaf gelijk aan wanneer het geld binnen was en hij verstuurd heeft.
Andy heeft nog veel meer te koop, en daar kan je met een gerust hart gebruik van maken!
URL van topic: http://www.highflow.nl/forum/f42/bundymania-verkauft-watercooling-psu-mouse-und-vieles-mehr-5833/

Druskq:
Code:
Beoordeeld door: k.3nny
Beoordeling:[COLOR=lime] [B]positief[/B][/COLOR]
(ver)koper nickname: Druskq
(ver)koper echte naam: G.C. Lam
Algemeen contactverloop: Zeer goed en vlot
Verpakking: originele doos, zeer nette verpakking.
Onderdeel: TFC 240 radiator
Toelichtingen: Zeer nette levering en zeker zaken mee te doen.
URL van topic: [URL]http://www.highflow.nl/forum/f42/te-koop-tfc-xchanger-240-rad-5921/[/URL]

BlackWhizz:
Code:
Beoordeeld door: k.3nny
Beoordeling: [COLOR=lime][B]positief[/B][/COLOR]
(ver)koper nickname: BlackWhizz
(ver)koper echte naam: Koen Hobbelt
Algemeen contactverloop: Zeer goed (msn)
Verpakking: Zeer netjes verpakt.
Onderdeel: custom 12v led balkjes
Toelichtingen: Perfecte service.
URL van topic: via msn.

Sanders:
Code:
Beoordeeld door: Parcifal
Beoordeling:[COLOR=lime][B] positief[/B][/COLOR]
(ver)koper nickname: Sanders
(ver)koper echte naam: Sander
Algemeen contactverloop: Heel goed, kan gewoon niet beter
Verpakking: Stevige doos en zorgvuldig ingepakt met bescherming tegen beschadiging
Onderdeel: Moederbord , Videokaart , CPU en koeler
Toelichtingen: alles zeer compleet in nieuwstaat

Diablo_Gamer
Code:
Beoordeeld door: LightStar
Beoordeling:[COLOR=lime] [B]Top[/B][/COLOR]
(ver)koper nickname: Diablo Gamer
(ver)koper echte naam: Michael
Algemeen contactverloop: perfect,
Onderdeel: Asus EN275GTX
Toelichtingen: Goed contact via mail reageerd netjes en snel, verzending was ook super.

shockraver
Code:
Beoordeeld door: fasster
Beoordeling: [COLOR=lime][B]positief[/B][/COLOR]
(ver)koper nickname: Beoordeeld door:
Beoordeling: negatief/neutraal/positief
(ver)koper nickname: shockraver
(ver)koper echte naam: Martin Siebers
Algemeen contact verloop: zeer prettig contact via pm
Verpakking: prima verpakt in een ruime doos
Onderdeel: MCP350
Toelichtingen: Ik had een topic lopen over wat het beste voor mij zou zijn om te upgraden, en daar kwam als antwoord uit een pomp en shockraver pm'de mij dat hij er nog een had voor de verkoop. Ik heb de pomp voor een mooi prijsje gekocht en hij draait nu lekker in mijn pc. alles werd keurig op de afgesproken dag verstuurd.
URL van topic: [URL]http://www.highflow.nl/forum/f6/waterkoelingset-verbeteren-wat-upgraden-pomp-cpu-blok-6168/[/URL]

Source
Code:
Beoordeeld door: Oli4v
Beoordeling: [COLOR=lime][B]Positief[/B][/COLOR]
(ver)koper nickname: Source
(ver)koper echte naam: Wouter
Algemeen contactverloop: Goed, vlot en duidelijk
Verpakking: goed
Onderdeel: Swiftech microres V2 + 1/2 fittings
Toelichtingen: prima koper die goed contact houdt
URL van topic: http://www.highflow.nl/forum/f42/wat...ntroller-6145/

Oli4v
Code:
Beoordeeld door: Source
Beoordeling: [COLOR=lime][B]positief[/B][/COLOR] 
(ver)koper nickname: Oli4v
(ver)koper echte naam: Olivier
Algemeen contactverloop: Goed, snel en duidelijk PM contact.
Verpakking: Goed verpakt, geen schade aan zending.
Onderdeel: Swiftech MCRES v2 en Fittingen.
Toelichtingen: Goed verpakt, snel en duidelijk contact, prima verkoper, zo weer!
URL van topic: [url]http://www.highflow.nl/forum/f42/waterkoeling-onderdelen-fans-fancontroller-6145/[/url

Joren
Code:
Beoordeeld door: Baloo
Beoordeling: [COLOR=lime][B]positief[/B][/COLOR] 
(ver)koper nickname: Joren
(ver)koper echte naam: Joren
Algemeen contactverloop: Goed, snel, en eerlijk
Verpakking: Zeer goed
Onderdeel: Diverse Waterkoelingsmateriaal
Toelichtingen: Snel, Vriendelijk, Eerlijk, zeer zeker vertrouwbaar.
URL van topic:[url]http://www.highflow.nl/forum/f42/tk-watercooling-evt-inc-lian-li-case-6597/[/url]

rsnubje
Beoordeeld door: gunnie nl
Beoordeling: positief
(ver)koper nickname: rsnubje
(ver)koper echte naam:joost
Algemeen contactverloop:prima, lekker vlot
Verpakking: heel goed verpakt, incl. originele verpakking
Onderdeel: asus gtx295
Toelichtingen: gekocht van joost, niet wetende dat die naast me had gezetten op de party
URL van topic:http://www.highflow.nl/forum/f41/tk-mobo-evga-x58-sli-ek-nb-mosfet-gpu-gtx295-ek-wc-6827/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze topic wordt niet meer gebruikt!!

Graag naar deze topic (klik hier) gaan en scroll helemaal naar beneden. We gebruiken nu een mod in plaats van deze topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Wim Hof Methode, ken of doe je het? Gezondheid en Sport 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
R Is het mogelijk om een product te "upgraden"? HighFlow Webshop 2
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Sw333t Geen bevestiging bij uitschrijven voor het ontvangen van speciale aanbiedingen ed. HighFlow Webshop 0
djghostogb Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen? Advies Waterkoeling Setup 205
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP 13"topic Lan Party 16
C is het mogelijk om met deze set (EK-KIT X360 Performance) 2 x amd r9 290x te koelen Waterkoeling 5
Ubbidude Hallo Users van het HighFlow forum Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
MrGiorgio Het grote "HF scoopshot op TP13" topic Lan Party 20
O Het begin is er. Cases en Modding 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
A Welke fitting het best gebruiken voor acrylic tube Waterkoeling 5
iSP Het steam bundle topic Gaming 1
Forseti Het grote 'onbeperkt spareribs eten' topic Lan Party 14
Freddy Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :) Hardware & Software 206
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP12" topic Lan Party 24
P Is waterkoeling het voor mij waard? Advies Waterkoeling Setup 3
M Het grote "Welke spellen denk je te gaan spelen op The Party 12" topic Lan Party 22
S Welke pomp + top is het beste? Waterkoeling 3
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic Lan Party 269
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
Consigliere Laat ik het ook eens doen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
S Het Beest V2.0 Obsidian 900D + SLI 780 Gallery & Build Logs 9
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
M Het grote Brommer/Scooter Topic Algemene Discussies 132
Hightower 2 verschillende gtx 770 van het zelfde merk in sli? NVIDIA 9
J Het Xbox One topic Gaming 47
E Zeer tevreden, ook als het even mis gaat HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
H Hoe groot moet de radiator zijn voor het koelen van een 3770k? Waterkoeling 4
Lindenberger Freddy's lollies duiken ook in het wielermilieu op! Algemene Discussies 5
chinx Aangifte inkomstenbelasting, laat jij het doen of doe je het zelf? Algemene Discussies 18

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan