Het Grappige Plaatjes Topic
LightStar DataCenter 27 maart 2010 #69 Funny may not talk with terrorist. En dan glimlach van die gast.
VuXX WK Supreme HF FTW! 7 april 2010 #72 whahaha hilarisch, waar google toch niet allemaal goed voor is
Dutch013 Junior Member 30 april 2010 #77 LightStar zei: kwam net deze tegen Klik om te vergroten... Super:077: Gr Marco
Colossus [HF] 1 mei 2010 #78 *off-topic: ik ga er binnenkort een aantal bestellen voor mij en een aantal collega's, mocht er interesse zijn dan DM*
*off-topic: ik ga er binnenkort een aantal bestellen voor mij en een aantal collega's, mocht er interesse zijn dan DM*
The_Saviour# Deus Ex Machina 1 mei 2010 #79 hoe duur?........ -update- €35 is mij te duur , lijkt me eerder max €15 waard maar wel grappig uiteraard als je het geld er voor hebt
hoe duur?........ -update- €35 is mij te duur , lijkt me eerder max €15 waard maar wel grappig uiteraard als je het geld er voor hebt
Colossus [HF] 1 mei 2010 #80 35pond > €40,22 (koers van 1/5) Kleuren: Zwart, Blauw, Goud, Groen, Oranje, Roze, Paars, Rood, Zilver, Wit, Geel *edit* True, maar dit is altijd lol (denk carnaval, discotheek *f*ck dresscode*, LAN, CampZone etc, Q-Dance feesten )
35pond > €40,22 (koers van 1/5) Kleuren: Zwart, Blauw, Goud, Groen, Oranje, Roze, Paars, Rood, Zilver, Wit, Geel *edit* True, maar dit is altijd lol (denk carnaval, discotheek *f*ck dresscode*, LAN, CampZone etc, Q-Dance feesten )