De Ferrari's schoten dit jaar gewoon tekort.
Klopt, en dat zal steeds erger worden sinds dat "De grote drie" daar weg zijn.
Ze teren nu nog op de opgedane ervaring met "De grote drie" maar zullen dat
nu als eigenwijze Italianen meer en meer teniet doen.
Net als de McLarens trouwens.
Klopt, alleen verwacht ik dat die de weg terug nog wel weer vinden
De Red Bull's hadden alles goed voor elkaar. Al kreeg ik af en toe het idee dat ze onderling teveel met elkaar bezig waren, dan met het kampioenschap.
Als ze dat niet gedaan hadden omdat RB gekozen had voor een 1e en 2e rijder
had Vettel ook de titel gepakt. Nu was het 19 races lang smullen
Op die momenten zag je de klasse van Alonso, Hamilton, Rosberg, Button en Kubica.
Alonso kan alleen winnen met vieze truukjes (team order, crash gate, ...)
Nadat hij bij Minardi vandaan ging is het allemaal bergafwaarts gegaan qua karakter.
Hamilton vind ik een prettiger persoon, maar ook hij heeft onder druk steken laten
vallen die niet thuis horen bij een ex-kampioen.
Rosberg doet gewoon waar hij voor betaald wordt en dat is onnoemelijk hard rijden.
Een miskend talent in mijn ogen en krijgt nog steeds de waardering niet die hij verdient.
Button is naast Hamilton zwaar door het ijs gezakt dit jaar vind ik.
Hij heeft een paar tactisch slimme dingen laten zien, maar dat ging ook vaak fout.
In de Brawn heeft hij echt mazzel gehad ...
Kubica verdient inderdaad een betere auto .... Die van Massa ? Die is het na de klap
van vorig jaar helemaal kwijt in mijn beleving.
Voor mij waren Hulkenberg en Kobayashi de prettige verrassingen buiten de grote teams.
Da's een onomstotelijk feit !!
Het zal mij benieuwen wie we volgend seizoen zullen terug zien
Met het vertrek van Bridgstone en de komst van Pirelli wordt het mischien een kwestie
van ervaring verwacht ik.
BR heeft Newey dus daar verwacht ik weinig problemen. "Die Rooien" komen uit hetzelfde
land dus die moet je denk ik achter de schermen goed in de gaten houden.
Mercedes heeft Schumi die volgend jaar moet bewijzen dat "het nog heeft".
En McLarren gaat mogelijk De La Rosa nog erg missen ?
en welke nieuwe talenten een kans zullen krijgen.
De geruchten zijn dat Jelmer Buurman en Ho Pin Tung een aardige kans maken op een zitje.
Je vergeet Van der Garde ... Die heeft nog wat tegoed van Force India.
De rechter heeft dat uitgedrukt in geld, maar wie weet wordt dat dan toch met een
gesloten beurs opgelost ?
In 2011 nog wel, of de nieuwe auto moet bij de eerste test al door de mand vallen.
@ Demo: Ik geniet vooral van Ferrari als ze flaters slaan dus wij worden het vast niet eens