• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ervaringen tot nu toe

Status
Niet open voor verdere reacties.
erg slecht..........
ik kan hier niet terecht kwa advies.
ik kan hier niet terecht voor problemen.......

en nog is me probleem niet opgelost en begin telkens nog maar rare dingen te horen.......

ik heb in begin duidelijk topic geplaats om advies gevraagt dit is totaal gefailed......

heb ik problemen vraag om oplossing tot nu toe geen oplossing.........

dit is gewoon belachgelijk.......

ik ben toch geen klant hier om geld in highflow te pompen ben klant hier omdat goeie watercooling setup wou advies gevraagt en tot nu toe 100% fail.......

nou Bedankt highflow......... tot nu toe..
 
Zerokewl, mag ik vragen wtf je hier aan het doen bent?

Of je bent totally sarcastisch, of je zit de boel op te naaien, want je vorige shopreview was ook dikke bullshit.


Alle dingen die jij opnoemt, zijn niet waar.

Mocht je waterkoeling toch gefailed zijn, dan ligt dat niet aan Highflow of Highflow forum, maar aan jou. Ga dus niet doen alsof het onze schuld is. daar kan ik echt gewoon boos om worden.

Verder, jouw topics zijn redelijk onduidelijk, eentonig en zijn gewoon een opsomming.
Kijk maar naar alle andere topics van mensen die hulp nodig hebben, die worden toch echt goed geholpen hoor?

Ik snap jou dus niet, waarom je dit post. Dit is echt gewoon je eigen schuld.

Have phun

[edit]
Inderdaad Johnny, wtf heeft die gozer :p

@ zerokewl nog, je moet niet denken dat wij alles voor je gaan oplossen he? Er is veel eigen inzicht voor nodig en niet alles zal de eerste keer lukken.

Ga eerst maar eens alle adviezen topics doornemen, en Youtubelen op wc installatie filmpjes.
Kom daarvoor AUB niet meer terug :p
 
tuurlijk ik maak topic vraag om advies mij wordt vertelt top verbettert flow dus doe top er bij.

post lijstje iedereen zegt het is goed......

krijg verder geen advies om bv radiator door te spoelen aangezien ik bij vermeld dat dit eerste keer is....

en ja dit ligt wel aan highflow vooral aan het forum.

ik wil me problemen gewoon oplossen en vervolgens kom ik er achter dat top van 65E die ik speciaal voor me loop gehaalt had head presure vermindert flow afremt.
zelfs dat me apogee XT block bagger is......
 
ga dan lezen kerel.
Ik weet toevallig dat je autistisch bent, ik neem het je niet kwalijk. Maar er zijn anderen die dit niet weten en dan meteen denken WTF?
Je moet je gewoon goed inlezen. Alles wat je hier vraagt is al eerder op dit forum gemeld!
 
ik heb zo veel sticky's gelezen niet 1 die vermeld radiator schoon te maken.
hoezo staat alles vermeld ?.......

link me 1 sticky op dit forum waar in vermeld wordt bv radiator moet schoon spoelen voor gebruik laat staat dat dit vermeld staat bij aanschaffen van radiator lijkt me nogal belangrijke info.....

ik heb zo wat voor 3 dagen lang waterloop gedraaidt met verkeerde inlet outlet configuratie.
met radiator en wat vet in me block hierdoor.......
tot nu toe krijg ik idee dat me cpu block iedergeval verkloot is hierdoor........

en waarom zou ik godsnaam nou nog ooit spullen voortaan nog bestellen via highflow.....
 
Agree met Nils.

Ik heb nu echt het WTF moment van de dag, dit is gewoon bijna grappig.

Maar oke, ontopic:

Een pomptop DOET je pressure verhogen, dat is altijd zo, bij elke pomp en elke top.
Mocht het bij jou niet zo zijn, dan heb je zelf wat fout gedaan, vraag me niet wat, want een top installeren is kak-simpel.

Verder is het niet onze schuld dat jij je niet inleest, ik ga toch ook geen auto motor uit elkaar trekken, en als die niet meer in elkaar wil, huilen en het forum de schuld geven? Wtf dude.

Verder zijn er allemaal sticky topics, en komen er per dag wel een paar topics naar boven met adviezen.
Daar word allemaal doorgelinkt naar de topics met tips enzo, dus jij doet écht wat fout.

Ik hoop dat je in het dagelijks leven niet zo bent, want dan word het echt niks met je leven.. ( qua andere de schuld geven enzo.. )



edit: LOL DUDE?! Check dan ook de handleiding? OMFGWTF? tis toch niet onze schuld dat jij je inlet op de outlet aansluit? En er staat in minstens 20topics dat je je radiator beter eerst kan doorspoelen.

Je faalt echt boi, heb medelijden met je
 
er zat geen handleiding bij me thermochil PA120.3

dus heb ook niet kunnen lezen dat vol met vet zit...
daar kun je mij niet de schuld van geven......

anyway mijn view op highflow verandert weinig tot ik probleem oplos.
 
ik heb zo veel sticky's gelezen niet 1 die vermeld radiator schoon te maken.
hoezo staat alles vermeld ?.......

link me 1 sticky op dit forum waar in vermeld wordt bv radiator moet schoon spoelen voor gebruik laat staat dat dit vermeld staat bij aanschaffen van radiator lijkt me nogal belangrijke info.....

ik heb zo wat voor 3 dagen lang waterloop gedraaidt met verkeerde inlet outlet configuratie.
met radiator en wat vet in me block hierdoor.......
tot nu toe krijg ik idee dat me cpu block iedergeval verkloot is hierdoor........

en waarom zou ik godsnaam nou nog ooit spullen voortaan nog bestellen via highflow.....

Aan de ene kant begrijp ik je frustratie, aan de andere ook niet.

Toen ik begon met mn eerste WC setup, twijfelde ik ook veel.
Als je twijfelt moet je het gewoon vragen :)

HighFlow is voor zover ik het weet 1 van de beste waterkoeling winkels van in ieder geval nederland, ook door dit forum.

Blijf gewoon kalm, want met zo'n topic word je ook weer minder serieus genomen.

P.S. stop a.u.b. met het onterechte NO THANKS en THANKS
 
er zat geen handleiding bij me thermochil PA120.3

dus heb ook niet kunnen lezen dat vol met vet zit...
daar kun je mij niet de schuld van geven......

anyway mijn view op highflow verandert weinig tot ik probleem oplos.


Ik heb het over de handleiding van je waterblok, die heb je toch verkeerd aangesloten?
Op een radiator maakt het tenminste niet uit hoe je hem aansluit.

anyway, doe eens wat meer je best. wij kunnen ook niet alles zien en weten..
Tis niet zo dat wij het wel even fixen voor je, tis je eigen probleem, en we willen best helpen hoor, maar je zult het meeste gewoon zelf moeten doen.

Met een beetje logisch inzicht moet dat makkelijk lukken, tis allemaal niet zo moeilijk. Je maakt het zelf namelijk zo moeilijk ;)
 
yup dit heb ik met te veel haast gedaan toen ik goed had aangesloten was ie verstopt met vet hele cpu block...

die had ik dus schoongemaakt nu alweer paar keer met ketchup glimt hellemaal behalve zwarte druk vlek dan.

mjah eerst was flow minder cpu block er alleen af weer schoongemaakt zelfs foto's gemaakt na kenny gestuurt die zei dat ff nog eens met ketchup moest schoonmaken dit gedaan.

weer aangesloten toen was flow iets beter.

mjah me block heeft nogal veel bend pins dus tenzij geen nieuwe microfin plaat kan krijgen koop ik nieuw cpu block die minder restrictive is en laat ik het verder zo.

apogee XT block is extreem restrictive kwa flow heeft dus meeste druk nodig -,-.
 
Apogee XT is inderdaad wel ristrictief ;)

Verder heeft ketchup niet veel invloed op de prestaties, meer op de looks.

Maareh, heb je gekeken of je pomp niet op 5V loopt ofzo?
Of heb je een Vario pomp en staat hij nog op de laagste stand? :p
 
Oke, dus je vindt HighFlow nu slecht, en je bent van plan hier niets meer te bestellen. Ben benieuwd of je een andere watercooling shop kunt vinden die beter is dan HighFlow qua service, support, snelheid en kwaliteit.

Watercooling is iets wat inderdaad best ingewikkeld is, veel dingen kun je zelf ook al opzoeken, het is immers je eigen geld en pc. Dingen waar je daarna aan twijfelt, vraag je op het forum en dan geven andere mensen hun eigen advies/mening.
 
erg slecht..........
ik kan hier niet terecht kwa advies.
ik kan hier niet terecht voor problemen.......

en nog is me probleem niet opgelost en begin telkens nog maar rare dingen te horen.......

ik heb in begin duidelijk topic geplaats om advies gevraagt dit is totaal gefailed......

heb ik problemen vraag om oplossing tot nu toe geen oplossing.........

dit is gewoon belachgelijk.......
Ik vind dit een zeer vreemde reactie van je, ik heb ook door middel van het doorlezen van het forum mijn wc aangeschaft en aangelegd. Kwam ik ergens niet uit ff een topic openen en er kwam wel een antwoord uit. En als je niet de antwoorden krijgt die je wilt misschien stel je wel gewoon de verkeerde vraag:eusa_eh:.
 
Als je zo boos bent dat je alles weggooit, PM me dan even je adres, dan duik ik de container wel in.
 
na hij staat echt op stand 5.

ik denk dat flow pas oploopt als ik bv EK supreme HF full nickel op doe ipv apogee XT die is minder restrictive.

die zit op 158 liter per uur

ipv 143 liter per uur zo als de apogee XT in de review.
 
Die paar liter ga je echt niet merken hoor.

Ik denk echt dat je pompje op 5v draait.

Voeg me anders toe op msn: j punt vannoort @ live.nl
Ik wil wel je wel helpen, al is het om de naam van highflow te redden. haha :033:
 
Dit is belachelijk. Deze topic gesloten omdat het nergens opslaat.

Ik heb gelezen dat kenny een hele week is bezig geweest om jou te helpen. Vind je dat geen service of wat?

Negatieve dingen mag je altijd hier plaatsen als het maar waar is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
S Ervaringen met Ek quantum reflection pc-o11d-xl d5? Waterkoeling 1
arwin74 ervaringen met aquacomputer airplex system? Advies Waterkoeling Setup 0
U Goede en/of Slechte ervaringen met DPD? HighFlow Testimonials / Shopreviews 15
D Hey even mijn ervaringen delen en pics van mijn nieuwe pc Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Freddy Windows 10 ervaringen Hardware & Software 11
Sw333t Ervaringen gezocht: Philips Air Fryer en Tefal Acti Fryer Gezondheid en Sport 3
webdesigner Iemand persoonlijke ervaringen met de Phobya extreme quad 480 rad ?? Waterkoeling 6
Tath Ervaringen met de 1/2" Tygon E-1000 Problemen & Oplossingen 4
Tath Ervaringen Aquero 5 pro ! Electronica 0
Arniebomba Windows 8 - Ervaringen, problemen, oplossingen, tips. Hardware & Software 41
S Ervaringen met de Koolance RP-452X2? Waterkoeling 14
S Mijn ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
D [Ervaringen] ProAssist, telefoonverzekering Algemene Discussies 10
I ervaringen -EK-KIT-h30-hf-240 Waterkoeling 33
C Ervaringen met stille waterkoelingpompen Waterkoeling 6
E Wie heeft ervaringen/problemen met Asus p8p67 moederborden? Hardware & Software 17
E AVG Free 2011 ervaringen Algemene Discussies 10
Sw333t Een overzicht van mijn ervaringen bij Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
B Koolance PMP-400 pomp vragen / ervaringen Waterkoeling 12
Issieee De grote STEAM topic, jouw ervaringen met STEAM Gaming 43
F Ervaringen met Windows 7 Algemene Discussies 33
Johnny [ISP] Algemene ervaringen Algemene Discussies 76
Source Windows Home Server, ervaringen? Hardware & Software 8
D Ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
ShaquilleMoreno Tweakers ervaringen Algemene Discussies 7
RRPhantom Ervaringen met SilverStone (voedingen)? Hardware & Software 6
K Mijn ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
A Ervaringen mCubed T-Balancer Handleidingen en Installatie Tips 78
Freddy Ervaringen met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
N Advies en informatie mbt tot een waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 4
T 1ste keer waterkoeling - budget tot max 1000 - cpu i7 4770 gpu evga gtx 1660 ti Advies Waterkoeling Setup 9
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Donderdag 03-07-20 onderhoud, van 08:00 tot 16:00 uur. HighFlow Computer Cooling Shop 7
HighFlow Alphacool introduceert vijf radiatoren met formaten tot 1260mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
HighFlow *update* Webshop weer geopend! Webshop was gesloten van 15 juni tot 19~21 juni 2020, i.v.m. grote update HighFlow Computer Cooling Shop 13
Rammstation Gamen tot je erbij neervalt Gaming 0
Freddy Tot 40% korting op EKWB RTX 2080 en Radeon VII GPU waterblokken! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Fryslanboy Tips/Ideeën met betrekking tot zijpaneel Phanteks Mini XLDS Cases en Modding 5
M Nieuwe build weinig tot geen water retour in res. Waterkoeling 30
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
T Advies beste waterloop setup Lian-Li PC08 budget tot 1000 euro Advies Waterkoeling Setup 3
Freddy Forum Give Away actie: Cooler Master Nepton 140 en 280! (tot 31 oktober 2014) HighFlow Computer Cooling Shop 55
Freddy Facebook Give Away actie: Cooler Master Nepton 140 en 280! (tot 17 oktober 2014) HighFlow Computer Cooling Shop 19
Freddy Woensdag 8-10-14 tot vrijdag 17-10-14 géén verzendingen. HighFlow Computer Cooling Shop 7
I Eerste poging tot waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 2
ProAce [GEVONDEN] 11" tot 14" laptop Gevonden 1
Freddy Vandaag tot 22:00 uur gratis verzending, Sinterklaas! :) HighFlow Computer Cooling Shop 5
LRAB Pc boot tot Windows 7 logo en crashed. Problemen & Oplossingen 24

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan