Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eheim 1048 aan achterzijde kast monteren. Inlet boven/beneden?
ik wil mijn eheimpomp 1048 tegen de achterzijde in mijn kast bevestigen dus naast het moederbord. Mijn vraag is heeft iemand ervaring hiermee of het verschil maakt of je de uitloop naar onderen laat wijzen of naar boven.
denk dat het beste is om de uitloop niet naar onderen te hebben om dat er dan lucht boven in kan blijven zitten... heb zelf ook zo iets gemaakt en heb de uitloop opzij zitten... ik had wel even last van lucht op deze manier maar kreeg het er wel uit.
je uitloop moet naar boven wijzen als hij naar beneden wijst dan kan er lucht in blijven staan en draai je je pomp naar zijn grootje (of vind hij althans niet leuk) zoals kerensky eigenlijk al een beetje zei
Die Eheim is origineel een aquarium pomp, je zou is bij hun moeten kijken wat de mounting opties zijn.
Ik zou aan het impeller ontwerp zeggen alleen horizontaal, dus pomp naar je toe wijzen en een kwart slag draaien op zijn kant.
Iets anders lijkt me met deze pomp geen goed idee.