• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

"Dislike" wanneer is het geven van een dislike terecht?

Dislike blijven of weg?

  • Dislike knop weg

    Stemmen: 24 48,0%
  • Dislike knop blijven.

    Stemmen: 26 52,0%

  • Totaal aantal stemmers
    50
Ik heb net dit topic eens door gelezen .

En ik snap niet waar zoveel mensen zich eigenlijk aan storen ?

Juist je hebt een '' Thanks knop en ''Dislike knop .
Mischien is de term thanks tegen over dislike wel verkeerd .
Wederom stel ik doe een update in een build en er is iemand die het disliked dit wilt niet zeggen dat het er niet mee eens ? , het is gewoon een kwestie van zijn smaak (iedereen is anders ) kun je over twisten en rond draaien wat je wilt maar daar valt niks aan te veranderen vind ik persoonlijk.

Naast dat zoals ik hier boven al zei , Thanks en Dislike vind ik sommige wegen niet met elkaar schalen .

In een discussie (bijvoorbeeld) over politiek kan je een dislike plaatsen van ''ik ben het er niet mee eens .''

Dit is mijn mening maar hoor , ik zelf denk gewoon heel simpel gezegt dat als je een andere term plaats voor dislike dat mensen zich misschien al een heel stuk minder snel aangevallen voelen .
 
Ik vind de term "dislike" erg op zijn plaats aangezien ikzelf alleen een post "dislike" als daar een reden voor is, zijnde het aanstootgevend materiaal, erg negatieve comments zonder (voldoende) uitleg en bij het expres afzeiken van een persoon om een slechte (of geen) reden. Ik ben dan ook van mening dat de "dislike" functie moet blijven om zo goed mogelijk je overtuigingen over te brengen aan andere mensen, dus een "dislike" geven en indien nodig een comment om de "dislike" te onderbouwen.
 
Het is nu al een dikke maand geleden sinds we deze Poll gestart zijn, we kunnen gezien de stemmingen en berichten wel concluderen dat de meerderheid van dit forum stemt om de dislike knop te behouden.
Iedereen is vrij om een dislike te geven, zolang hier geen misbruik van gemaakt wordt. De naam "dislike" blijft ook behouden ;)

Iedereen bedankt voor het stemmen! :)
 
Laatst bewerkt:
Het is inderdaad een goede regel, alleen kreeg ik laatst van iemand een dislike op een verkoop topic, zonder dat de persoon in kwestie een bericht had achtergelaten wat er mee mis was. Ik begrijp het op zich wel, maar plaats in dat soort gevallen gewoon een reactie -_-
 
Dus je moet je dan verantwoorden voor een dislike?
Dan moet je dat ook bij een 'thank' doen.

Als ik een 'dislike' geef ga ik er niet bij zetten: Ja sorry ik geef je een dislike daarom en daarom.
Gaat hem niet worden denk ik. :D
 
Het is inderdaad een goede regel, alleen kreeg ik laatst van iemand een dislike op een verkoop topic, zonder dat de persoon in kwestie een bericht had achtergelaten wat er mee mis was.
Als je niet weet wat er mis mee was, dan had je de regels even door moeten lezen. Neem aan dat je doelt op mijn dislikes voor deze posts:

http://forum.highflow.nl/f44/verkocht-enermax-luxuray-10579/#post192422
http://forum.highflow.nl/f44/verkocht-cooler-master-v10-10578/#post192421

Overigens, bij de V10 heb ik commentaar voor je achtergelaten, had het wel kunnen copy&pasten naar je andere topic maar had ik geen behoefte aan.
 
Een dikke maand terug hebben we aan de hand van de poll besloten de dislike te behouden.
Je bent niet verplicht om een dislike te verantwoorden, maar indien er in de ogen van moderators onnodig veel gedislike wordt, word je hier op aangesproken.

@ wwwicked

In de regels staat ook geen spam/ongewenste berichten.
Ben je het niet eens met startpost, stuur een PM, maar ga niet acteren als zijnde je een moderator bent, dit willen wij niet hebben.
 
@ wwwicked

In de regels staat ook geen spam/ongewenste berichten.
Ben je het niet eens met startpost, stuur een PM, maar ga niet acteren als zijnde je een moderator bent, dit willen wij niet hebben.
Lekker hypocriet vind je niet? Het wordt nota bene al verkocht voordat er gemodereerd wordt.

Het ging een hele tijd goed, alleen de laatste tijd is het weer dramatisch gesteld met het houden aan de verkoopregels.

Eerlijk gezegd vond ik de suggestie van Kenny zelfs nog beter, moderators keuren een TKA topic goed of af. Zolang dat niet gebeurd is, is de advertentie niet zichtbaar.
 
tja, als ik iemand thank voor een casemod zet ik er meestal wel wat bij xD

@ wwwicked

Had je post niet gelezen :p maar er was al een moderator die wat gepost had en waarmee ik wat had overlegd ;)

En een TKA check door mods is geen slecht idee, en misschien wat sympathieker doen tegenover mods, we mogen blij zijn dat ze hun best doen dit forum goed te houden.
 
Lekker hypocriet vind je niet? Het wordt nota bene al verkocht voordat er gemodereerd wordt.

Het ging een hele tijd goed, alleen de laatste tijd is het weer dramatisch gesteld met het houden aan de verkoopregels.

Eerlijk gezegd vond ik de suggestie van Kenny zelfs nog beter, moderators keuren een TKA topic goed of af. Zolang dat niet gebeurd is, is de advertentie niet zichtbaar.

Het is elders verkocht, dus wat kan ik of de koper daaraan doen?
Als ik verkocht is sluit ik hem, daarbij is via PM overleg geweest via pze (wat jij niet kan weten, dus oordeel niet zo snel).

De reden waardoor het een weekje wat minder liep had ik mijn redenen voor, iets wat ik niet publiekelijk vertel.
De huidige manier van werken gaat uitstekend!

En als je het er nog steeds niet mee eens ben.. sja begin dan een eigen forum met jouw regels!
 
Ook al is het elders verkocht (wat ik inderdaad niet kan ruiken, maar een andere moderator dan de ontvanger van de PM had dit ook niet kunnen weten), de advertentie voldeed niet aan de regels.

Verder, de reden dat ik dit zo in een topic doe is simpel, je had jouw @wwwicked post ook via PM kunnen doen. Dan had de communicatie ook heel wat anders kunnen lopen.

Mijn excuses als ik jouw rol aan heb moeten nemen, zit er nog een klein beetje in. Ben vaak online en zie enorm veel gebeuren op het forum. Maar als ik ongewenst ben voor jou, prima..

En als je het er nog steeds niet mee eens ben.. sja begin dan een eigen forum met jouw regels!
Laag Johnny, zeer laag.. niet van jou verwacht.
 
Uhm betreft Dislike, 9 van de 10 gevallen is het duidelijk waarom. Als niet dan is het fijn als er een reden wordt gegeven en anders kan je er weer om vragen. Opgelost :p

Betreft de Marktplaats, tja heren. Goedkeuring gaat niet werken, ook al zou je Mod zijn Mark dan is het gewoon teveel werk. Er wordt immers van je verwacht dat je zsm de aanvraag kan behandelen.

Het loopt prima zo en nogmaals Johnny is om privé-redenen minder aanwezig geweest, dan liep het even wat minder. Dan kan nou eenmaal gebeuren. Maar op het moment blijft alles zoals het is qua Marktplaats als wel het huidige Moderators-team bezetting.
 
no offence jhonny, maar als je zelf aangeeft dat het even niet lekker loopt, kun je dan niet beter even de "stekker" eruit trekken en thuis (of waar dan ook) zorgen dat alles weer lekker loopt, en dan als je je weer helemaal fit voelt weer modereren?. want je kunt beter geen werk doen ipv half werk (lijkt mij).

maar zoals ik zei, no offence, het team van highflow forum is erg goed in het moderator vak :D
 
Er wordt immers van je verwacht dat je zsm de aanvraag kan behandelen.
Klinkt wellicht egoïstisch, maar gezien mijn online tijd zou het voor mij niet echt een probleem zijn ;).

Het loopt prima zo en nogmaals Johnny is om privé-redenen minder aanwezig geweest, dan liep het even wat minder. Dan kan nou eenmaal gebeuren.
Kan gebeuren inderdaad, maar (bitchslap me if i'm wrong) er zijn voldoende die in geval van dergelijke zaken het een en ander over kunnen nemen van elkaar. Of tijdelijk iemand "inhuren" hiervoor.

Ik weet dat er weinig vertrouwen in mij is als moderator zijnde, aangezien ik een tijdje terug te snel ermee gestopt ben. Spijt als haren op mijn hoofd daar van. Ook mijn wwwicked-achtige manier van in de tegenaanval gaan laat nog wel eens te wensen over. Iets waarin ik probeer te veranderen maar wat ik niet altijd kan ondermijnen. Maar.. gedane zaken nemen geen keer. Ik ben inderdaad geen moderator meer.

Dus bij deze mijn excuses aan pze, Johnny en wie dan ook die ik benadeeld heb met mijn reacties. Het is niet persoonlijk aan jullie gericht, het is mijn manier om te proberen het forum nog te kunnen stroomlijnen hoewel dit dus niet mijn taak is. Hier zal ik me bij deze bij neerleggen.
 
Betreft de Marktplaats, tja heren. Goedkeuring gaat niet werken, ook al zou je Mod zijn ... dan is het gewoon teveel werk. Er wordt immers van je verwacht dat je zsm de aanvraag kan behandelen.

Dat vind ik geen reden, de marktplaats sectie is voor erbij, stat los van het forum, en is als extra toegevoegd.
 
Het is in onze ogen teveel onnodig werk, 9 van de 10 gevallen zijn de verkoop-topics super strak, die enkele keer dat het mist gaat wordt het in de meeste gevallen zonder problemen aangepast.
Daarom blijven we werken met de huidige situatie :)

Maar back ontopic?
 
OK, u wint il surrender :D

haha, nee ff zonder gein, i know van die 10% die zijn topic niet op een rij heeft, maar ik vind het altijd lame dat mensen dan gelijk verkocht gaan roepen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
S enig nieuws wanneer deze leverbaar is H240x HighFlow Webshop 1
lauwagie Grafische kaarten slaan tilt wanneer ik een spel speel Problemen & Oplossingen 1
ShockRaver Wanneer is "GMR AFS1-A Flow Meter G1/2 AG Clear" op voorraad? HighFlow Webshop 1
Kadett Wie heeft er waterkoeling nodig wanneer... Algemene Discussies 2
Rico Hulp met CODMW2, wanneer 100% uitgespeeld? Gaming 9
T Keramische koelpasta, wanneer en waarvoor? Waterkoeling 1
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Wim Hof Methode, ken of doe je het? Gezondheid en Sport 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
R Is het mogelijk om een product te "upgraden"? HighFlow Webshop 2
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Sw333t Geen bevestiging bij uitschrijven voor het ontvangen van speciale aanbiedingen ed. HighFlow Webshop 0
djghostogb Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen? Advies Waterkoeling Setup 205
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP 13"topic Lan Party 16
C is het mogelijk om met deze set (EK-KIT X360 Performance) 2 x amd r9 290x te koelen Waterkoeling 5
Ubbidude Hallo Users van het HighFlow forum Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
MrGiorgio Het grote "HF scoopshot op TP13" topic Lan Party 20
O Het begin is er. Cases en Modding 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
A Welke fitting het best gebruiken voor acrylic tube Waterkoeling 5
iSP Het steam bundle topic Gaming 1
Forseti Het grote 'onbeperkt spareribs eten' topic Lan Party 14
Freddy Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :) Hardware & Software 206
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP12" topic Lan Party 24
P Is waterkoeling het voor mij waard? Advies Waterkoeling Setup 3
M Het grote "Welke spellen denk je te gaan spelen op The Party 12" topic Lan Party 22
S Welke pomp + top is het beste? Waterkoeling 3
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic Lan Party 269
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
Consigliere Laat ik het ook eens doen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
S Het Beest V2.0 Obsidian 900D + SLI 780 Gallery & Build Logs 9
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
M Het grote Brommer/Scooter Topic Algemene Discussies 132

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan