Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
"Dislike" wanneer is het geven van een dislike terecht?
Ik vind 24 uur veels te lang om het aan te mogen passen..dit kan ook binnen 2 uur..je word geacht als verkoper de regels te kennen dus kan je je daar ook aan houden simpel.
Voorbeeld..rookverbod in ons huis..dan geef je iemand ook niet 24 uur de tijd om zn peuk uit te drukken..regels zijn regels dus uit die peuk (aanpassen die ad)
De regels zijn ook eigenlijk best niet moeilijk ofzo
Edit..ik reageer nu eigenlijk op de discussie die al tijdje geleden was op de vorige pagina..maar zag nie dat die discussie al best oud was lol srry dont dislike me pls
Bij mij valt dat onder lastigvallen.
De enige tegen wie ik mij moet verantwoorden als ik iets fout heb gedaan is tegen moderators.
Dan heb ik het over regels overtreden, betekent niet dat je elkaar niet moet 'respecteren'
Als iemand een dislike geeft en je bent het er niet mee eens. Stuur dan een PM naar een mod en niet naar de gene die een dislike geeft.
Ik vind dat je het maar moet accepteren.
Ben je het er niet mee eens? heb je pech.
Ieder zijn mening. En om een complete verantwoording af te leggen vanwege een dislike? kom op zeg.