• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Danger den double wide build(naam moet ik nog verzinnen)

2v14vwo.jpg




...





dpe6oh.jpg



Sloeg bij mij even stil in de bovenkamer. Ziet er zeer goed uit die reservoirs zo geplaatst. En natuurlijk het mooie koper niet te vergeten. :icon_eyes:
 
De huidige naam/titel "Danger den double wide build(naam moet ik nog verzinnen)" ben ik al een beetje gewend aan geraakt. "DD copper blabla ofzo" heeft ook wel wat. ;)
 
Wow :| heb bijna een zonnebril nodig met al dat shiny koper.

Staat wel super strak met die 2 rads tegenover elkaar en daartussen de 2 reservoirs geplaatst. Ik hou wel van een symmetrische insteek bij een build

mijn complimenten :038:

Thnx webdesigner, en dat symmetrische staat mij ook wel aan :)


Heb trouwens maar even een naam bedacht en een banner gemaakt.

De naam wordt dus heel simpel:

"Danger Den Copper build"

Untitled-1.png

Nogmaals bedankt voor de input van anderen voor de naam trouwens!!
De onderwerp titel blijft gewoon zoals ie nu is. Dat voor degene die al aan die naam/titel gewend zijn :016:
 
hey Kenneth,

Om te beginnen is het leuk om te lezen dat ik gemist wordt:054:

En dan waarom ik ff weg was natuurlijk......

Was met buigen van koperen buizen mijn geduld een beetje kwijtgeraakt en heb daarom ff wat langzamer aan gedaan..... toen te horen gekregen dat ik vader wordt:icon_super: ........dat betekent dus klussen in huis door nesteldrang van de vrouw:079: ...tegelijkertijd op de slagerij bezig met grote renovatie.

Dat is het beknopte verhaal dus!

Maar heb mijn geduld weer hervonden en ben als ik tussendoor vrij ben weer lekker bezig. Wil mezelf niet teveel druk opleggen, maar denk dat ik jullie binnen enkele weekjes wel mijn complete loop kan laten zien!!!!


Ga nu weer ffies plinten leggen. Binnen afzienbare tijd weer eens een update dus!!!!!!!!!

Latersssssss:040:
 
Zoooooooooooo......istie dan eindelijk :eusa_clap: :eusa_clap:

Hallo allemaal.

Na lange lange lange lange tijd heb ik eindelijk weer eens een update met foto's voor jullie.
De laatste echte update ging over het plaatsen van de twee Danger Den reservoirs. Daarna brak het punt aan om de loop te gaan verwezenlijken.
De kant van de kast waar het moederboord zit wilde ik zelf gebogen acryl buisjes gebruiken en aan de andere kant van de kast, waar de reservoirs en de twee pompen zitten wilde ik gebogen koperen buizen.
Ik heb om te beginnen alle acryl buisjes opnieuw gebogen met de nieuw bedachte manier die ik zag op een promo filmpje van primochill. Daar gebruiken ze een stuk siliconen slang die nu bij meerdere watercooling shops te verkrijgen is. Dit was niet het geval toen ik ernaar opzoek was en heb de siliconen slang uit Engeland laten komen. Maar heb daar in ieder geval de buisjes opnieuw mee gemaakt en dat werkte perfect!

Vervolgens de kant waar ik de koperen pijpen wilde hebben. Ik was in eerste instantie van plan om enkel pijpen te buigen omzo de meest cleane look te krijgen. Echter met de buigijzers en alle andere buig apparaten en gevallen kreeg ik niet de bochten die ik wilde, de radius van die bochten waren gewoon te groot naar m'n zin. Besloot dus om de constructie te gaan solderen met de kant en klare bochten en t-stukken e.d.. Nou is mijn soldeer techniek niet een van de beste( een van de redenen waarom het allemaal zo lang heeft mogen duren :icon_hang: ), maar dat systeem bleek wel meer te lijken op wat ik in gedachten had. Zoals jullie op de foto's gaan zien heb ik de koperen pijpen nog niet mooi gemaakt, maar dat is om te laten zien hoe erg 't gesteld is met mijn soldeer techniek :105: maar dat gaat allemaal goed komen natuurlijk!

Nou, genoeg geouwehoert zeg ik... FOTO'S!!!!!!

DSC_1997=6.jpg

DSC_1998=7.jpg

DSC_2001=8.jpg

DSC_2000=9.jpg

DSC_1999=10.jpg

DSC_2002=11.jpg

DSC_1992=1.jpg

DSC_1993=2.jpg

DSC_1994=3.jpg
 

Bijlagen

  • DSC_1996=5.jpg
    DSC_1996=5.jpg
    42,3 KB · Weergaven: 6
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
E Danger Den Double Wide Tower of de Mountain Mods U2 UFO Cases en Modding 24
H Danger Den Double Wide + 2x 480 rads Cases en Modding 9
Mobomonster Danger Den Extended waterbox HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
O Danger Den Reservoir montage Waterkoeling 0
M Danger Den lanceert DD-M6 waterkoelblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
J [IN-ACTIVE] EK-BAY Spin RES DUAL Loop en Danger Den Reservoir Verkocht 4
Ludwig Vraagjes Danger Den waterbox + Cases en Modding 4
bundymania SHORT REVIEW: Danger Den CPX-1 Pump HighFlow Product Reviews 2
R Danger Den RAD-Reservoir RES-005 Waterkoeling 1
V Danger Den X-rad's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
M Danger Den producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 22
C Danger Den Torture Rack Build by Siang Gallery & Build Logs 17
W Danger Den pomp HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
lowie_runner Danger Den TDX 775 Waterkoeling 15
HighFlow Gefeliciteerd, Recherchebureau Den Haag. Felicitaties 0
HighFlow Gefeliciteerd, Willem van den Broek. Felicitaties 0
Xtrafresh Watersnood: twee fittingen in de buurt van den Bosch nodig! Gevonden 2
N Nielz1990 - Niels van den Berg - Blue EliteKiller Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
DieHard [CiP] The Devil's Den Gallery & Build Logs 33
X Nieuwjaarsduik Scheveningen - Den Haag Algemene Discussies 18
arwin74 [GEVONDEN] iemand uit omgeving den haag met met verstand van digitale camera's Gevonden 1
D Dino uit den haag Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
MaartenvdE Maarten van den Elsen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
baretsu RU ready for den dikke lu ??? Waterkoeling 7
R Latreau - Roel van den Berg - Mijn Eerste Watercooling Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
F Double AIO of Full loop? Advies Waterkoeling Setup 9
JeanPaul [VERKOCHT] XFX Radeon HD7950 Black Edition Double Dissipation Verkocht 1
R XFX HD7970 Double Dissipation BLACK Overige Koeling 2
R Aqua-Computer Double Protect Ultra - Orange 1000ml HighFlow Webshop 4
lauwagie DD Double Wide Tower - 21 Black Series Gallery & Build Logs 30
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] Gallery & Build Logs 6
Nerd1979 Double Case Flowing Black Gallery & Build Logs 67

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan