• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Latreau - Roel van den Berg - Mijn Eerste Watercooling

Zo na een een tijd toch even voorstellen (ja was ff vergeten sowwy Freddy)

Dit wordt dus mijn eerste keer om watercooling te instaleren en ook eigenlijk me eerste bak die best wel goede setup heeft naar mijn mening.
Misschien ooit watercooling op dd Videokaart maar vind het zo eigenlijk best cool.
Ook denk ik mss ooit ander rad aan te schaffen en een 2 videokaart erin te proppen.

Ok nu naar de rest van de info.

Ik en mezelf:

1. Mijn Naam: Roel van den Berg
2. Nickname: Latreau / Sillyhead (dont ask long story)
3. Geboren op: 29 aug 1981
4. Woonplaats: Oude Wetering
5. Studie/Werk: IK studeer voor ICT Beheerder BBL (4 dagen werken 1 dag school
6.Mail: roel.v.d.berg@hccnet.nl


Jouw PC:
MOBO: Asus Rampage Extreme
CPU: Intel Core 2 Duo Q9550 (wil oc’en naar 4ghz)
MEM: G.SKILL DDR3 PC 12800 CL7 2GB/4GB kit
VGA: Gigabyte 4870X2
SOUND: X-fi module van mijn mobo
HDD1: Seagate barracuda 500gb 32mb
HDD2: Seagate barracuda 500gb 32mb
OPT1: Asus dvd writer (weet model ff niet)
OPT2: Asus dvd player (ook ff die naam opzoeken)
PSU: Antec Truepower 1200 watt (meegeleverd met de behuizing)
CASE: Antec P190
OS: Windows Vista Ultimate 64bit
MON: Samsung SyncMaster 930BF
KB: Logitech Media keyboard (lkkr simpel
MOUSE: Logitech MX1000 (3 jaar lang me trouwe dienaar)
MOUSEPAD: Steelpad S&S (Soms me corepad)
HS: Sony MDR-CD780
SPRS: Logitech Z-5500 (mijn trots voor power)
INET: Telfort internet 20mbit (alleen kan ik maar tot 15mbit


Koeling:
Waterkoeling, aangezien me eerste keer nog niet super goed maar here it comes.
Pomp: Liang DCC-pomp 12v Pro
Cpu cooler: Swiftech Apogee GTZ
NB cooler: Swiftech MCW-NBMAX
Radiator: Watercool 360 (wil graag een ander maarja nieuw huisje weinig geld)
Resevoir: Cape Coolplex Pro 25 external
Slangen: Feser Tube - HighFlow - 3/8 ID - 1/2 OD - BLACK