• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

DD Double Wide Tower - 21 Black Series

lauwagie

New member
Mijn volgende build met 2 watercooling loops ;)

DangerdenDDDoubleWideTower-21BlackSeries.jpg


DangerdenDDDoubleWideTower-21BlackSeries3.jpg


DangerdenDDDoubleWideTower-21BlackSeries2.jpg


hello, tijd voor een nieuw ontwerp. De case die ik besteld heb is vanvoor zwart en vanachter zwart alleen de zijkanten kan je doorkijken (nightmare edition). Ik ga mijn case op een draaiplatform plaatsen zodanig dat ik gemakkelijk de twee kanten kan bezichtigen.

Ik ga namelijk met twee loops werken. Dat wil zeggen twee aparte kringen waarbij allebij aparte kleur.
Rood voor mijn moederbord en processor en blouw voor mijn GPU's. Ik ga gebruik maken van tygon clear leidingen.
Rode knikveren rond de leidingen waar de blouwe vloeistof doorgaat en blouwe knikveren waarbij de rode vloeistof doorgaat. Ik denk dat dat wel een speciaal effect zal geven :)

Er komen ook 4 reservoirs in de kast, 2 van bitspower en 2 frozenQ reservoirs opnieuw een rode voor de blouwe en een blouwe voor de rode.

Alles wordt volledig gestuurd door mijn Aquacomputer: 2 flow meters, 4 temperatuur sensoren en in totaal 11 fans.
Ik ga scythes gentle typhoon's gebruiken van 3000Rpm voor optimale koeling


Moederbord: Rampage III Black Edition
Processor: I7 990 3.4Ghz 6 cores overclocked to 4.2Ghz
Ram geheugen:Corsair DDR3, 1600 MHz, 24 GB
Gpu's: 2x Geforce GTX 560 Ti overclocked:
Engine Clock: 990Mhz
Memory Clock: 4672 Mhz
Shader Clock: 1981 Mhz
 
Laatst bewerkt:
Ik ga twee 480 radiators op de bovenkant van mijn case monteren en
dan in de case zelf komen er twee 360 radiators dat zal serieus wat koeling leveren :) nu ga ik eens goed nadenken over het ontwerp hoe ik de leidingen ga maken in de kast en boven op mijn kast. De radiators ga ik er ook niet zomaar op mijn case monteren daar zal een ferm constructietje in te pas komen ;) w8 maar mensen dit gaat heavy worden
 
Ik heb niet zo heel lang hoeven wachten op mijn case.
Een week of anderhalf en toen had ik hem al. Ik had hem laten versturen met FedEx die werd ook door Danger Den aangeraden.

@dark viper zwolle
Hoe graag wil je hem hebben?:icon_eyes:
 
dat geeft niet je verpest helemaal niks :) ik heb die case gekocht omdat ik hem echt mooi en ruim vind maar ik wil er gewoon een extratje aan toevoegen er moet toch iets van bouw werk en design aan te pas komen niet?
Waarom heb je die dan gekocht?

Sorry Lauwagie ik wil je topic niet verpesten. Maar vind dit toch wel amusant.
Ik ben zeer benieuwd hoe je de radiators boven op de kast wil maken.
 
Eigen bouwwerk design geeft wel wat extra's aan de kast maar daar waag ik me toch maar niet aan. Ik heb hem origineel en het kleurenschema door de hele kast aangehouden.

@Dark Viper Zwolle
KLopt de DD cases zijn in NL niet te verkrijgen. Ik bedoelde trouwens niet jou als persoon amusant maar je reactie op de mensen van xspc
 
ok aangezien dat mijn kast een nightmare edition is ga ik er een nightmare thema kast van maken.
ik zit al boordevol ideeën. het zal niet makelijk zijn ik ga in ieder geval alles geven voor de perfecte nightmare case :p
ik ga al het 1 en het ander beginnen tekenen voor de buitenkant van de case. zodra ik iets meer heb laat ik het jullie zien.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] Gallery & Build Logs 6
E Danger Den Double Wide Tower of de Mountain Mods U2 UFO Cases en Modding 24
dave-firsttimer:) Danger den double wide build(naam moet ik nog verzinnen) Gallery & Build Logs 177
H Danger Den Double Wide + 2x 480 rads Cases en Modding 9
F Double AIO of Full loop? Advies Waterkoeling Setup 9
JeanPaul [VERKOCHT] XFX Radeon HD7950 Black Edition Double Dissipation Verkocht 1
R XFX HD7970 Double Dissipation BLACK Overige Koeling 2
R Aqua-Computer Double Protect Ultra - Orange 1000ml HighFlow Webshop 4
Nerd1979 Double Case Flowing Black Gallery & Build Logs 67
Jason CableMod - Wide Beam Magnetic Led Strip HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower nieuwe monitor ultra wide Hardware & Software 12
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Inno 3D Ichill Black verplaatsen in The Tower T900 ?? Cases en Modding 3
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Antec TORQUE Midi-Tower - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
X thermaltake tower 900 pomp Bracket Advies Waterkoeling Setup 3
Slader ITX tower Gallery & Build Logs 9
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
W led strips voor the tower 900 Cases en Modding 5
Freddy Aanbieding: 1x Chieftec BIG Tower met waterkoeling set HighFlow Computer Cooling Shop 0
F [Radiator] Obsidian Series® 650D Mid-Tower Case Waterkoeling 4
M Phanteks Enthoo Primo (Full tower, standaard 2 x 480 Support...) :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 27
Sw333t [VERKOCHT] Addonics STMPC-B Storage Tower (gemod, casemod "siNAS" Verkocht 20
volcom NZXT Phantom 410 Midi-Tower - white / blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
l3p [VERKOCHT] Addonics STMPC-B Storage Tower for Mini PC Black Verkocht 6
J Kleine tower geschikt voor waterkoeling Cases en Modding 0
C [CANCELLED] Chieftec Dragon Full Tower Verkocht 14
X Tower Heist 04-11-2011 Films / Movies 4
X [VERKOCHT] Corsair Graphite Series™ 600T Mid-Tower Case Black Verkocht 10
J Fractal Design Arc Midi en Mini Tower HighFlow Product Suggesties en Nieuws 20
coolfris XSPC H2 Tower Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
kier LiLi Tower Gallery & Build Logs 147
M5rvii Cooler Master Elite RC-310-PWN1-GP Midi-Tower - white/pink HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
TYPHOON The Ivory Tower Gallery & Build Logs 165
Bullus [cpu koeler] Tuniq Tower 120 Extreme HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan