udate!
ben ik weer eens
laatste keer ( zoals ik terug las) had ik mijn loop waterdicht en ff gekeken of mijn apparaatje werkte.
Vanaf die tijd heb ik al mijn buizen eraf gehaald en gepoetst en geschuurd en gepoetst en geschuurd en gepoetst en geschuurd en gepoetst en geschuurd en gepoetst en geschuurd en gepoetst en geschuurd en gepoetst en geschuurd en gepoetst en geschuurd en gepoetst en geschuurd.............en nog niet klaar....pffffff.
Dat dus maar even opzij gelegd en begonnen met zelf maken van kabels en ze sleeven. heb tot nu toe de 24pin en de cpu(4+4pin) kabels gedaan.
heb niet van alles foto's, dus eerst een foto van mijn soldeertechniek van een doublewire van de 24pin en daarna de gesleevde 24pin.
Er zitten aan de 24 pinskabel 2 extensions. Deze gaan alletwee naar de aquaero pro 5 en zijn bedoeld voor een standby modus voor de aquaero en de ander is voor een alarm. Deze zal ervoor zorgen dat de aquaero de pc afsluit bij optreden van een ingesteld alarm. Dit alarm moet ik later nog activeren en instellen in de software van
aquacomputer.
Ik ga de kabels ook naaien, heb alleen geen foto's van de al gedane stukjes van de 24pin. wel zullen jullie ze zien van de cpu kabel. Dat naaien maakt t wel super strak al zeg ik t zelf :lol:
Bij het plaatsen van de cpu kabel, liep de kabel iets tegen het achterliggende plexiglas paneel aan. Hierdoor zde kabel een klein beetje scheef.....zwaar irritant dus....
Heb het paneel er maar uit gehaald en het gedeelte boven het moederbord opengezaagd. Vindt t zelf een super besluit. De kabels lopen hierdoor mooier en m'n twee
reservoirs zullen nu ook beter te zien zijn.
FOTO'SSSS
Voor!
Na!
hieronder heb ik de fankabels met
mdpc kabelgeleiders vastgezet.
....ooo..volgende post.....begrijp nog steeds niet dat ik maar 10 pics kan plaatsen per post, terwijl ik bij anderen er toch meer zie....maarja...next post dus