• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Danger den double wide build(naam moet ik nog verzinnen)

:) dat klopt ja.
Ben zo'n 3 maanden geleden voor het eerst vader geworden van een zoon.
Hij is 6 weken te vroeg geboren en dat was daardoor een drukke en spannende tijd.
Inmiddels gaat alles goed met de kleine jongen, maar tijd om met m'n andere kleine jongen te spelen/knutselen zat er niet echt in.
Staat hier in de hoek van m'n huiskamer zielig te kijken of dat hij nou ook nog eens een beetje aandacht krijgt?
Maar heb dus wel een paar kleine dingetjes gedaan zoals een waterfilter in het top paneel gemonteerd en wat kabels gemaakt en geplaatst.
Zal ff een foto plaatsen hoe ie er nu uitziet.
vyvy2yha.jpg

umavunyd.jpg


Het project dat inmiddels bijna twee jaar duurt ( schaam) is dus niet gestopt hoor, weet alleen niet waar ik de tijd vandaan moet halen om lekker te knutselen.
 
Bedankt allemaal nog jongens.
Jullie zullen t niet geloven, maar een dezer dagen een update :)
Heb vakantie, dus heb bijna alle kabels afgemaakt, gesleeved en netjes weggewerkt en ben nu bezig met een paar aanpassingen aan de acrylic tubing.

Later
 
He Dave allebei gefeliciteerd. Ha ha ja ik ben ook 6 weken te vroeg geboren bouwjaar 1960 vingers als lucifer houtjes. 1500 gram.
Heb de schade inmiddels ingehaald 105kg 184 cm. Dus het gaat helemaal goedkomen.

Wat de build betreft "een echte modder geeft niet op" dus ik denk dat we nog wel wat zullen zien van jouw build.

we houden contact
 
:)
Foto's komen vanmiddag ergens!

En was sowieso niet van plan om op te geven hoor Henry, alleen te druk om relax te kunnen genieten van t knutselen.
Haha, dan komt het idd met mijn kleine man ook wel goed:)
Hij weegt inmiddels al zo'n zeven kilo en z'n hoofd is nu zowat rond:)
Heb m al meerdere malen laten zien wat ik met m'n pc doe.....misschien steekt er nu al iets van op.....uhhh....en hij kijkt tenminste geïnteresseerd :)
Tot later vandaag....ff een klein beetje poetsen nog voor de foto's!
 
Zo, hier zijn de foto's dan.

Ben druk bezig geweest met kabels maken en sleeven. Ben blij dat dit gedeelte zo goed als achter de rug is. Vindt het wel leuk werk allemaal, maar wel huuuuuuuuel veel hoor. Moet nu alleen nog een aquabus kabel maken en sleeven voor de 400-MPS flowmeter en 4 sata kabels voor de icydock.


Zoals jullie zullen zien is mn pc niet super schoon en er zit hier en daar wat schilderstape of restjes ervan. Dat was om gaten af te tekenen voor de klemmetjes van mdpc. En kijk ook ff naar de koperen radiators en wat ermee gebeurt als ze teveel worden vastgehouden en vervolgens niet worden schoongepoetst :eusa_shifty:

Heb voor de bevestiging van de gesleevde kabels aan de plexiglas panelen een smalle dubbelzijdige tape gebruikt. Met de klemmetjes van mdpc vond ik dat de kabels op de meeste plaatsen teveel van de panelen afstonden en vond dit dus een strakkere oplossing. Ik ga als straks met waterloop af is en ik de computer in gebruik ga nemen nog een keer heel de kast demonteren en poetsen voor vaderland. Heb voor de onstane krassen in het plexiglas een aantal middeltjes geprobeerd en heb uiteindelijk de ultieme gevonden!! Xerapol scratch remover, die moet je hebben als je dus krassen op je plexiglas panelen of pijpjes hebt. Misschien iets voor je shop Freddy.





Overal waar nodig heb de cable sewing frank techniek gebruikt om alles mooi samen te knopen.





(boven, beneden)
De koperkleurige en zwarte kabels die je hier ziet lopen zijn een onderbreking uit de 24pin. Ze lopen naar de aquaero en zo zou ik als de computer uit is toch stroom op de aquaero hebben( voor de tijd ofzo :icon_lol:) en ik zou alarmen die i.v.m. temperaturen van bijvoorbeeld cpu staan kunnen beheren. Maar dat is een queste die ik later aanga......













Enige dingetje waar ik tegenaan loop is wat ik met de kluwe kabels bij de psu ga doen. Vindt t zo geen optie. Alles probeer ik zoveel mogelijk strak weg te werken, maar dit kan niet anders dan dit. Waaraan ik zelf dacht is om een plexiglas paneel te (laten) maken die in een aantal hoeken en bochten loopt. Zo dat ik de kabels, de psu en het gedeelte moederboord van psu tot pomptops uit het zicht onttrek. Heb wel wat ideetjes voor dit paneel en zal als ik deze vage uitleg uitgewerkt heb het hier laten beoordelen.











Voor de rest heb ik in het bovenste paneel uit uitsparing in verschillende niveaus gefreesd met de dremel en hier een filter in geplaatst. Die komt in de loop voordat het koelvloeistof in de koelblokken komt. De randen moet ik nog wel polijsten, zodat t iets strakker oogt.











Zooooo, dat was ie ff weer. Ga geen toezeggingen doen over dat ik snel weer een update doe, want dat doe ik waarschijnlijk toch niet :eusa_drool:........Heb nog ruim een week vakantie, dus wie weet.

Laterssss
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
E Danger Den Double Wide Tower of de Mountain Mods U2 UFO Cases en Modding 24
H Danger Den Double Wide + 2x 480 rads Cases en Modding 9
Mobomonster Danger Den Extended waterbox HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
O Danger Den Reservoir montage Waterkoeling 0
M Danger Den lanceert DD-M6 waterkoelblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
J [IN-ACTIVE] EK-BAY Spin RES DUAL Loop en Danger Den Reservoir Verkocht 4
Ludwig Vraagjes Danger Den waterbox + Cases en Modding 4
bundymania SHORT REVIEW: Danger Den CPX-1 Pump HighFlow Product Reviews 2
R Danger Den RAD-Reservoir RES-005 Waterkoeling 1
V Danger Den X-rad's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
M Danger Den producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 22
C Danger Den Torture Rack Build by Siang Gallery & Build Logs 17
W Danger Den pomp HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
lowie_runner Danger Den TDX 775 Waterkoeling 15
HighFlow Gefeliciteerd, Recherchebureau Den Haag. Felicitaties 0
HighFlow Gefeliciteerd, Willem van den Broek. Felicitaties 0
Xtrafresh Watersnood: twee fittingen in de buurt van den Bosch nodig! Gevonden 2
N Nielz1990 - Niels van den Berg - Blue EliteKiller Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
DieHard [CiP] The Devil's Den Gallery & Build Logs 33
X Nieuwjaarsduik Scheveningen - Den Haag Algemene Discussies 18
arwin74 [GEVONDEN] iemand uit omgeving den haag met met verstand van digitale camera's Gevonden 1
D Dino uit den haag Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
MaartenvdE Maarten van den Elsen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
baretsu RU ready for den dikke lu ??? Waterkoeling 7
R Latreau - Roel van den Berg - Mijn Eerste Watercooling Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
F Double AIO of Full loop? Advies Waterkoeling Setup 9
JeanPaul [VERKOCHT] XFX Radeon HD7950 Black Edition Double Dissipation Verkocht 1
R XFX HD7970 Double Dissipation BLACK Overige Koeling 2
R Aqua-Computer Double Protect Ultra - Orange 1000ml HighFlow Webshop 4
lauwagie DD Double Wide Tower - 21 Black Series Gallery & Build Logs 30
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] Gallery & Build Logs 6
Nerd1979 Double Case Flowing Black Gallery & Build Logs 67

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan