• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

RU ready for den dikke lu ???

baretsu

Member
Vandaag aangekomen ... dit wordt modden én ongetwijfeld boeiend ... THG2 is in de maak :idee

Het gaat dus om deze autoradiator met maar liefst 45 (!!) kanalen en dual flow ... benieuwd wat de pomp daar van gaat vinden :017:

rad1_sm.JPG


rad2_sm.JPG


rad3_sm.JPG


rad4_sm.JPG
 
Komt er mooi in (past uiteraard net!) maar het wordt inderdaad een heel gedoe om er zelfs nog de voeding bij in te passen (en dat met een Lian Li 2100 plus!) :hmm

Hoe dan ook, uiterlijk wil ik aan de kast NIETS veranderen (behalve achter- en onderkant dan), net zoals in mijn huidige mod.

De koelprestaties? Tja, dat wordt natuurlijk vraag he. Ik denk wel dat de twee 200mm Big Boy fans voor enige flow zullen zorgen (fantastische CFM maar de druk van die fans is helaas niet zo schitterend) ... en je mag niet vergeten dat je in het totaal lieft 1,8m (!!) tube hebt in dat ding, allemaal netjes met holle, koperen vinnen er op. Nu die pomp he (maar de Aquastream Ultra heeft wel een lifthoogte van 4,2m en is dus echt wel behoorlijjk krachtig)
 
OK, morgen (euh ... straks dus :D) volgen de foto's maar het beestje zit er in!

Nog iets te vroeg om definitieve temps te bekijken (systeem wel al actief maar zit nog wel wat lucht in) maar die zien er op het eerste zicht niet slecht uit (morgen meer hierover, samen met de foto's).

En dan de flow, datgene waarvoor ik het meest bang was: de flowmeter draait op ongeveer 2700 RPM, afhankelijk of de Aquastream XT dus type I of II is (Freddy misschien?), betekent dit liefst 135 of 330 liter/uur ... dit met CPU, GPU en chipset aangesloten (op mijn oude bordje dus). Ben ik dus écht wel bijzonder tevreden over!!!
 
OK, nu de processor is NIET overclocked om de temps te bekijken: CPU doet 27°C onder stress! Met een watertemperatuur van 25°C (fans wel op maximum, je hoort ze zo wel degelijk want de kast staat nog open!) lijkt me dit echt niet slecht en zelfs stukken beter dan mijn 2 GT Stealths! (en nu niet lachen met het MSI center he, gewoon handig om snel aan te passen)

thg2_temps.jpg


PS: build log hier opgestart dus ik ga de foto's niet nog eens hier posten, kwestie van Highflow's server een beetje te sparen :059:
 
Laatst bewerkt:
ben benieuwd naar meer testresultaten, hier ben k voor in, personen die zelf iets anders doen dan de meeste lol.

Zelf iets proberen en de results zijn altijd leuk.

Doe zo verder zou k zeggen.
Thx! Tegen de zomer (als ik wat meer tijd heb) ga ik trouwens een poging doen met een soort ingebouwde airco in de PC ... eens benieuwd wat dat gaat geven (voor de genteresseerden: Idea for active cooling - Overclock.net - Overclocking.net)

cooling%20project4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Hightower cablemods ledstrip asus aura ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
H [VERKOCHT] EK-Supreme LTX nickel-plexi (zonder de cirkels) LGA2011 ready Verkocht 6
canonchiel [VERKOCHT] EK Supreme HF Copper Plexi 2011 ready! Verkocht 2
Freddy Zijn jullie WK Ready?! :D Nieuws en Sport 147
Slader Radeon HD 5970 Ready to Offer Massive Overclocking Headroom Nieuws en Sport 1
HighFlow Gefeliciteerd, Recherchebureau Den Haag. Felicitaties 0
HighFlow Gefeliciteerd, Willem van den Broek. Felicitaties 0
Xtrafresh Watersnood: twee fittingen in de buurt van den Bosch nodig! Gevonden 2
dave-firsttimer:) Danger den double wide build(naam moet ik nog verzinnen) Gallery & Build Logs 177
N Nielz1990 - Niels van den Berg - Blue EliteKiller Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
Mobomonster Danger Den Extended waterbox HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
DieHard [CiP] The Devil's Den Gallery & Build Logs 33
O Danger Den Reservoir montage Waterkoeling 0
X Nieuwjaarsduik Scheveningen - Den Haag Algemene Discussies 18
M Danger Den lanceert DD-M6 waterkoelblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
J [IN-ACTIVE] EK-BAY Spin RES DUAL Loop en Danger Den Reservoir Verkocht 4
arwin74 [GEVONDEN] iemand uit omgeving den haag met met verstand van digitale camera's Gevonden 1
Ludwig Vraagjes Danger Den waterbox + Cases en Modding 4
D Dino uit den haag Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
E Danger Den Double Wide Tower of de Mountain Mods U2 UFO Cases en Modding 24
MaartenvdE Maarten van den Elsen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
H Danger Den Double Wide + 2x 480 rads Cases en Modding 9
bundymania SHORT REVIEW: Danger Den CPX-1 Pump HighFlow Product Reviews 2
R Danger Den RAD-Reservoir RES-005 Waterkoeling 1
V Danger Den X-rad's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
M Danger Den producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 22
C Danger Den Torture Rack Build by Siang Gallery & Build Logs 17
W Danger Den pomp HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
R Latreau - Roel van den Berg - Mijn Eerste Watercooling Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
lowie_runner Danger Den TDX 775 Waterkoeling 15
Robin Radiator goed genoeg om 2 dikke videokaarten te koelen? Waterkoeling 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan