• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Danger Den Torture Rack Build by Siang

cshsia

Junior Member
Hierbij een aantal foto's van mijn water gekoelde PC. Laat even weten wat je ervan vindt. Mijn vrienden vinden het te extreem.

33tmryq.jpg


f36te8.jpg


ajpg82.jpg


2hmo7ih.jpg


16h2dx.jpg


2wmht01.jpg


21dllr5.jpg


211lcu8.jpg


jr3fc1.jpg


2w4mob6.jpg


11w6b6d.jpg
 
Danger den torture rack :055:

Te extreem? Niks is te extreem :S

Heb je freddy's pc al eens gezien?

en die van Coolfris is ook altijd zalig, enfin toch z'n MM waar hij nog moet aan beginnen

dis is wel leuk ja, jammer dat je maar 1 rad hebt, persoonlijk vind ik dat je vriendin niet moet klagen hoor, zolang ja haar nog genoeg aandacht geeft en genoeg dingen met haar doet :)
en je moet toch iets hebben voor als zij eens met hun vodden zitten :mrgreen:
 
@Kerensky

Ik heb ze zelf bij Danger Den bestelt bezorgt kosten waren rond 100 dollar, maar dan heb je ook iets unieks in huis en de kwaliteit is er goed de dikte van de behuizing is 1 cm lekker vet dus.
 
Ik dacht even dat met de uitdrukking "te extreem" bedoelt werd dat ze het wel gaaf vonden , hehe ....
Probeer ik al die jeugdige uitdrukkingen te snappen ..lukt 't nog nie.

Toppie kast , en zekers niet TE extreem :p
 
Ik dacht even dat met de uitdrukking "te extreem" bedoelt werd dat ze het wel gaaf vonden , hehe ....
Probeer ik al die jeugdige uitdrukkingen te snappen ..lukt 't nog nie.

Toppie kast , en zekers niet TE extreem :p

Coole kikker en een ouwe &#^? :icon_wink:

Ik geef toe dat de taal van tegenwoordig nogal lastig bij te houden is (en ik ben zelf 20 :icon_eek:)
 
@Kerensky

Ik heb ze zelf bij Danger Den bestelt bezorgt kosten waren rond 100 dollar, maar dan heb je ook iets unieks in huis en de kwaliteit is er goed de dikte van de behuizing is 1 cm lekker vet dus.


ik vond die verzends kosten een beetje te hoog... een x een reserve onderdeel voor een gpu daar moeten bestellen... was nergens anders tekrijgen of ik moest een maand wachten... onderdeel was 8 dollar en de verzendskosten 30
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
dave-firsttimer:) Danger den double wide build(naam moet ik nog verzinnen) Gallery & Build Logs 177
Mobomonster Danger Den Extended waterbox HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
O Danger Den Reservoir montage Waterkoeling 0
M Danger Den lanceert DD-M6 waterkoelblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
J [IN-ACTIVE] EK-BAY Spin RES DUAL Loop en Danger Den Reservoir Verkocht 4
Ludwig Vraagjes Danger Den waterbox + Cases en Modding 4
E Danger Den Double Wide Tower of de Mountain Mods U2 UFO Cases en Modding 24
H Danger Den Double Wide + 2x 480 rads Cases en Modding 9
bundymania SHORT REVIEW: Danger Den CPX-1 Pump HighFlow Product Reviews 2
R Danger Den RAD-Reservoir RES-005 Waterkoeling 1
V Danger Den X-rad's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
M Danger Den producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 22
W Danger Den pomp HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
lowie_runner Danger Den TDX 775 Waterkoeling 15
HighFlow Gefeliciteerd, Recherchebureau Den Haag. Felicitaties 0
HighFlow Gefeliciteerd, Willem van den Broek. Felicitaties 0
Xtrafresh Watersnood: twee fittingen in de buurt van den Bosch nodig! Gevonden 2
N Nielz1990 - Niels van den Berg - Blue EliteKiller Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
DieHard [CiP] The Devil's Den Gallery & Build Logs 33
X Nieuwjaarsduik Scheveningen - Den Haag Algemene Discussies 18
arwin74 [GEVONDEN] iemand uit omgeving den haag met met verstand van digitale camera's Gevonden 1
D Dino uit den haag Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
MaartenvdE Maarten van den Elsen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
baretsu RU ready for den dikke lu ??? Waterkoeling 7
R Latreau - Roel van den Berg - Mijn Eerste Watercooling Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan