Zoooooooooooo......istie dan eindelijk :eusa_clap: :eusa_clap:
Hallo allemaal.
Na lange lange lange lange tijd heb ik eindelijk weer eens een update met foto's voor jullie.
De laatste echte update ging over het plaatsen van de twee Danger Den
reservoirs. Daarna brak het punt aan om de loop te gaan verwezenlijken.
De kant van de kast waar het moederboord zit wilde ik zelf gebogen acryl buisjes gebruiken en aan de andere kant van de kast, waar de
reservoirs en de twee
pompen zitten wilde ik gebogen koperen buizen.
Ik heb om te beginnen alle acryl buisjes opnieuw gebogen met de nieuw bedachte manier die ik zag op een
promo filmpje van
primochill. Daar gebruiken ze een stuk siliconen
slang die nu bij meerdere watercooling shops te verkrijgen is. Dit was niet het geval toen ik ernaar opzoek was en heb de siliconen
slang uit Engeland laten komen. Maar heb daar in ieder geval de buisjes opnieuw mee gemaakt en dat werkte perfect!
Vervolgens de kant waar ik de koperen pijpen wilde hebben. Ik was in eerste instantie van plan om enkel pijpen te buigen omzo de meest cleane look te krijgen. Echter met de buigijzers en alle andere buig apparaten en gevallen kreeg ik niet de bochten die ik wilde, de radius van die bochten waren gewoon te groot naar m'n zin. Besloot dus om de constructie te gaan solderen met de kant en klare bochten en t-stukken e.d.. Nou is mijn soldeer techniek niet een van de beste( een van de redenen waarom het allemaal zo lang heeft mogen duren :icon_hang: ), maar dat systeem bleek wel meer te lijken op wat ik in gedachten had. Zoals jullie op de foto's gaan zien heb ik de koperen pijpen nog niet mooi gemaakt, maar dat is om te laten zien hoe erg 't gesteld is met mijn soldeer techniek :105: maar dat gaat allemaal goed komen natuurlijk!
Nou, genoeg geouwehoert zeg ik... FOTO'S!!!!!!