Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Danger den double wide build(naam moet ik nog verzinnen)
Zijn deze O-ringen van bitspower uit de Shop ook voor in de multilinks?
Heb er een paar beschadigd met passen en wil geen lekkages natuurlijk :icon_lol:
Zo heej beste updates weer. Top werk! Ik vind het er zwaar sjiek uitzien met die plexibuisjes, krijg ineens trek om daar ook eens mee te gaan klooien. Zal idd wel een hoop (dure) fittingen schelen en het ziet er nog strak uit ook, heb je goed bekeken.
Kan je trouwens ipv wax ook vaseline gebruiken oid? Vaseline kan je overal wel kopen, een surfwinkel hebben ze ws niet in de Achterhoek. lol
Thnx Marcel.
En wat betreft de vaseline, zit er maar één ding op en dat is proberen denk ik.
Misschien werkt gewone haar wax ook wel hoor, maar weet dat de surfwax niet heel veel hitte nodig heeft om vloeibaar te worden. En hier is een link naar een surfshop!! http://www.hartbeach.nl/collectie/s...1283_diversen_sex-wax-sex-wax-warm-water.html
Thnx jongens!
O, en is echt m'n eerste keer hoor, maar de 4 meter buis die ik verziekt heb en in de prullenbak
heb gesodemieterd had ik nog niet verteld
Zal pas vanaf januari trouwens weer een update kunnen doen.
Druk in de slagerij op 't moment!
Ga dan de fans bestellen en pomp en res en....pffff....van alles..
Dus hoop volgende update de complete loop te kunnen showen!!!
Fijne daagies allemaal en hoop dat jullie allen veel cadeaus mogen ontvangen van de man met de baard....HOHOHO
Ik heb een aantal vraagjes en plaats ze maar gewoon hier bij m'n buildlog als jullie het goed vinden.
Hieronder plaatje van mijn gewenste pomp/res setup!
eerst ff toelichting>
Ik zou graag 2 reservoirs willen en 2 aparte pomp+pomptops gewoon omdat ik dat mooi zou vinden.
Ik heb 2 d5's en de pomptops worden die van ek. de pomptops hebben 1 inlet aan de bovenkant en 2 outlets waarvan 1 aan de zijkant en 1 aan de bovenkant.
Mijn vragen luiden:
1- Kan dit uberhaupt?
2- staan de pompen zo in serie?
3- zou ik bij deze setup[ in reservoir 2 een grote klotsende watermassa krijgen en als dit zo is, zou ik dit dan kunnen oplossen door de reservoirs gewoon tot de nok toe te vullen?
bedankt alvast jongens en mocht dit niet genoeg info zijn dan zal ik dat vast van jullie horen denk ik
1. ja een loop
2. ja als je een mogelijkheid heb om de rpm te regelen zou dit mooi zijn. ik ga dit doen door mijn beide (nieuw aan te schaffen pompen) op een poweradjuster ultra aan te sluiten en het sturing signaal (d.m.v. een kabel) op de Aquero 5 PRO aan te sluiten zodat ik m.b.v. software de boel kan sturen. De Flow en druk zijn dan optimaal afgestemt op je loop.
3. afhankelijk of je pompen op vol vermogen lopen in het begin bij het vullen zou ik dit geleidelijk aan doen.
van Aqua hebben ze speciale reservoir met constructies onder in wat klotsen voorkomt.
Ik heb idd de mogelijkheid om de RPM te regelen, alleen via een stelschroefje. Nou ga ik misschien na nog verdere studie van de aquaero 5 die toch ook wel kopen en dan zal ik andere pompen moeten hebben geloof ik, is het niet?
Ik heb trouwens al 2 reservoirs liggen van DD, omdat ik die heel vet vindt.
Ik ga zaterdag heel de dag knutselen om de loop misschien wel af te krijgen en eindelijk weer een foto update te kunnen doen!
Misschien dat ik de opstelling dan kan laten zien van de pompen etc.......
Ik weet niet of het zo'n goed idee is om je 1 pomp in je 2de res te laten pompen, lijkt me dat je meer kans krijgt op problemen (drukverlies van 1ste pomp, tornado in 2de res, lucht in loop, etc.
Ja , dat dacht ik ook. Zou de druk niet in stand blijven als ik alle twee de reservoirs compleet vul met vloeistof en hierdoor de tornado in res 2 ook verdwijnt?
Ik weet niet of het zo'n goed idee is om je 1 pomp in je 2de res te laten pompen, lijkt me dat je meer kans krijgt op problemen (drukverlies van 1ste pomp, tornado in 2de res, lucht in loop, etc.
je kan beter je reservoirs bridgen en daar achter je pompen bridgen met aansluitingen en daarna gewoon de rest van je loop, anders gaan je pompen zowat niks doen ook niet je pompen voor de ressen aansluiten, want je zit met je opvoerdruk, dat zal flink stuk minder zijn, dat is natuurlijk zonde van 2 mcp655