• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Danger den double wide build(naam moet ik nog verzinnen)

Ben nu bezig om de case in elkaar te zetten zodat ik kan beginnen met opbouwen van t systeem.
Daar plaats ik maar 1 foto van, want de case zit teveel onder de vette vingers om daar meer foto's van neer te zetten:082:

1.25.jpg

Zo, dat was het even voor nu!

volgende keer de complete kast in elkaar gezet en moederboord geplaatst. En beloof dit keer geen vette vegen of vingers meer te laten zien op de foto's. :051:

groetjes Dave
 
Nondeju wat een dikke updates ineens, maar zeker mooi om te zien! :D

Kan je die schroeven niet wat zwart maken met een zwarte watervaste stift? Dat werkte in mijn geval voor dat gedremelde gat in die patchkast waarvan ik je een foto heb laten zien. Maar ik weet niet hoelang dat zich zo houd of dat het er makkelijk af krast, bij aandraaien of op tijd van duur door veroudering...
 
Nee, alleen op CPU en x79 chip.
Das ok toch?

Misschien probeer ik dat wel met die stift. Dacht zelf aan zwart spuiten, omdat dat een lekker dun laagje verf achterlaat zodat de schroefjes wel weer in de gaten vallen..

Kijk nog wel ff, maar thnx voor de tip
 
ja dat is goed, bij die x79 chip moet je wel opletten dat je pasta niet op de weerstandjes ofzo komt maar alleen op de chip zelf zit, die weerstandjes enzo die er zitten hebben ook geen koeling nodig btw.
 
He Dave ik had gehoopt dat je wat verder was dan kan ik meekijken hoe jij alles monteerd. Ik zit er aan te denken om de nieuwe e-1000 slang 1/2" te vervangen voor een zelf gebogen tube "moet deze nog wel bestellen". :048:
 
HAHA, ga zo naar den haag nieuwe gegoten plexi buisjes halen.
Buigen van de buisjes is te doen hoor. Heb een 7/8mm stroomkabeltje gekocht bij de bouwmarkt om in de buis te stoppen, zodat na het verwarmen van de buizen en buigen de bochten niet plat worden. Kabeltje wat ik gebruik om te vullen heb ik eerst met water en zeep ingesmeerd, zodat het niet te klem gaat zitten zeg maar.
Mijn probleem is het buisje van moederboord blok naar rechter ram blok. die te buigen bocht heeft een kleine buig radius nodig. wil niet het ramblok naar buiten schuiven, maar gewoon mooi laten zitten waar ie hoort :)
Met zulke kleine bochten komt de vul snoer toch elke keer net klem te zitten, of blijft er ietwat rubber aan de binnenkant plakken....en lukt dus nog niet :eusa_wall:
Maar ik houd moed en ga straks in die winkel ff vragen of zij tips voor me hebben!!!

Dus normale radius bochten prima te doen hoor.
Plexibuis van 12mm(ID=8mm)
Snoer van 7 a 8mm,
Verfstripper of gewone haarfohn,
Zeep en water(gebruik ik dan)

En buigen maar!!!

Hoop dat je hier iets aan hebt, en hoop dat ik eind volgende week mijn route kan laten zien hier en dat het me dus gelukt is!!

Succes met jouw build!!!!!
 
He Dave miste je updates al een tijdje,
Je bent niet de enige die wat moet klussen. heb het toiletblok in de badkamer moeten slopen om bij de lekkage te komen. dus morgen weinig pc werk. ga je zien man

Heb je de nieuwe update al gezien van singularity computers er is een nieuwe video uit. hij gaat nog een video maken hoe hij de aquero 5 pro heeft aangesloten en geconfigureerd.
 
Heyy, heb ik gezien. Filmpje waarin ie ook weer alleen crystallinks gebruikt.
Vindt die bitspower koppeling die hij gebruikt om twee buisjes aan elkaar te zetten wel interessant!

Super dat je je pc aan de praat hebt gekregen. Hoop niet dat ik tegen zulke dingen ga aanlopen, want die ga ik in m'n 1ntje nooit kunnen fixen :D

Later
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
E Danger Den Double Wide Tower of de Mountain Mods U2 UFO Cases en Modding 24
H Danger Den Double Wide + 2x 480 rads Cases en Modding 9
Mobomonster Danger Den Extended waterbox HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
O Danger Den Reservoir montage Waterkoeling 0
M Danger Den lanceert DD-M6 waterkoelblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
J [IN-ACTIVE] EK-BAY Spin RES DUAL Loop en Danger Den Reservoir Verkocht 4
Ludwig Vraagjes Danger Den waterbox + Cases en Modding 4
bundymania SHORT REVIEW: Danger Den CPX-1 Pump HighFlow Product Reviews 2
R Danger Den RAD-Reservoir RES-005 Waterkoeling 1
V Danger Den X-rad's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
M Danger Den producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 22
C Danger Den Torture Rack Build by Siang Gallery & Build Logs 17
W Danger Den pomp HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
lowie_runner Danger Den TDX 775 Waterkoeling 15
HighFlow Gefeliciteerd, Recherchebureau Den Haag. Felicitaties 0
HighFlow Gefeliciteerd, Willem van den Broek. Felicitaties 0
Xtrafresh Watersnood: twee fittingen in de buurt van den Bosch nodig! Gevonden 2
N Nielz1990 - Niels van den Berg - Blue EliteKiller Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
DieHard [CiP] The Devil's Den Gallery & Build Logs 33
X Nieuwjaarsduik Scheveningen - Den Haag Algemene Discussies 18
arwin74 [GEVONDEN] iemand uit omgeving den haag met met verstand van digitale camera's Gevonden 1
D Dino uit den haag Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
MaartenvdE Maarten van den Elsen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
baretsu RU ready for den dikke lu ??? Waterkoeling 7
R Latreau - Roel van den Berg - Mijn Eerste Watercooling Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
F Double AIO of Full loop? Advies Waterkoeling Setup 9
JeanPaul [VERKOCHT] XFX Radeon HD7950 Black Edition Double Dissipation Verkocht 1
R XFX HD7970 Double Dissipation BLACK Overige Koeling 2
R Aqua-Computer Double Protect Ultra - Orange 1000ml HighFlow Webshop 4
lauwagie DD Double Wide Tower - 21 Black Series Gallery & Build Logs 30
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] Gallery & Build Logs 6
Nerd1979 Double Case Flowing Black Gallery & Build Logs 67

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan