• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Danger den double wide build(naam moet ik nog verzinnen)

Hoi Dave,

Alles doet het weer zelfs m'n asus xonar essence stx is nu weer geinstall.

Ja die koppelingen voor die tubes C71 verbindingen ga ik ook doen. hij moet alleen niet te veel wijzigen anders moet ik salaris verhoging aanvragen. Maar op zich best mooi gedaan. ondertussen wat stoeien met de software van de Aquero 5 pro. En het forum blijven volgen.

blijf je volgen

Henry:030:
 
Sorry voor de loze belofte over de update jongens!
Zieken op t werk. wordt er gek van........

Ben druk met de plexi tubing van moederboord bezig. Zit progressie in, dus zal denk ik aankomend weekend echt iets kunnen laten zien!!

Letersss:006:
 
Ik geen zou zeggen "doe maar rustig aan" beter geen lekkages. ben wel benieuwd naar het opstarten van je bios. ik heb nu m'n 2e mobo omdat ik dacht dat de eerste defect was (dus niet) maar eerste opstarten duurde wel erg lang beide moederborden hadden een verschillende bios standaard. ik heb ze geupdate naar de laatste versie. 3101 d.m.v. stick (geformateerd onder fat32). Nu loopt het systeem voor het grootste gedeelte goed onder windows 8 pro 64 bits wel heb ik zo nu en dan een vastloper wat denk ik veroorzaakt doordat ik de fans nog niet ingeregeld heb op de fancontroller "8 fans lopen nog op vol vermogen" de koeling is wel oke max 42 graden voor mijn 3 gtx 580's tijdens gamen. verder maar het forum + internet afstropen naar informatie. En rust geeft brengt soms de beste ideeen naar boven.

groeten Henry
 
Hey Henry,

Merk dat jouw verstand qua pc's een stuk hoger ligt dan de mijne :)
Ik pak t echt stap voor stap aan en probeer niet teveel op de feiten vooruit te lopen.....anders raak ik t spoor beister ben ik bang :D
Ik dacht eraan om als m'n pc al opstart misschien is wat te proberen met een freeware OS. Weet niet of dit allemaal wel kan en of dit geen extra moeilijkheden gaat geven ofzo, maar t was een idee van me en ga me er verder in verdiepen als t zover is:)
Ik vindt deze nieuwe dure hobby iig tot nu toe wel rete gaaf en geniet ervan om lekker te knutselen( ookal bak ik er tot nu toe nog geen reet van :sarc: )
Maar komt tijd, komt raad......of zoiets :D

Groetjes
 
je hebt helemaal gelijk Dave,

Was al 2 jaar bezig met verzamelen en sparen inmiddels 6200 euries armer en ik ben nog niet uitgemod. heb net alle fans op een poort van de Aquero 5 aangesloten alles loopt op ± 30 \ 50 % lekker stil. zat net te gamen toen ik een pop up kreeg over mijn grafische kaart "bericht van nieuwe drijvers" gelijk maar even geinstalleerd. zo ga nu sluiten morgen vroeger beginnen.

spreek je nog
 
UPDATE!!!!!!!!!

Sorry jongens, maar hier is ie dan eindelijk:icon_eyes:

Om te beginnen eerst paar fototjes van hoe het er nu bijstaat.
DSC_1.jpg

DSC_2.jpg

DSC_3.jpg

En nu dan waar ik al heel de tijd mee bezig ben.

PIJPIES BUIGUHHHHH!!!!

Zet gelijk ff m'n werkwijze erbij, misschien dat anderen hier iets aan hebben.


Dit is m'n gereedschap wat ik heb gebruikt:
-Verfstripper
-Dremel
-Nylon touw(in mijn geval is 't een soort anti duiven op je balkon net :sarc: )
-Wax(ik doe aan surfen dus geen gebrek aan wax blokkies(kost 5,- bij surfshop))
-dat oranje ding(hoe de fuck heet dat eigenlijk :D (iig om pijpjes aan binnen en buitenkant te voorzien van schuine rand)
-Emmer koud water
-zaag en schuurpampiertje
7 a 8mm stroomdraad uit de plaatselijke bouwmarkt

DSC_4.jpg

Als eerst heb ik een stuk plexi buis gezaagd en een stuk snoer geknipt en ingesmeerd met wax. Heb hiervoor ook zeep gebruikt, maar wax does the trick. zorgt er ook voor dat het rubber van het snoer tijdens verhitten van de buis niet aan de binnenkant blijft plakken.
ff in buissie proppen zoals u beneden ziet.

DSC_5.jpg

DSC_6.jpg

DSC_7.jpg

Vervolgens de buis lekker heet maken en gebogen om een voorwerp met de juidte diameter voor de te buigen bocht. ff dompelen in het koude water en de snoer eruit trekken. vervolgens ziet het er zo uit.

DSC_8.jpg

DSC_9.jpg

De wax zie je zitten, maar met dank aan K3nny's tip, even geragd met nylon touw(anti-duiven-op-je-balkon-net in mijn geval).

DSC_10.jpg
 
Laatst bewerkt:
DSC_11.jpg

En vervolgens ziet het er dan redelijk schoon uit na even te hebben nagespoeld met heet water. Ga ze denk ik ook nog even in de vaatwasser gooien denk ik om er zeker van te zijn dat alle wax er af is.

DSC_12.jpg

De multilinks passen niet zo op de buisjes, dus moest een klein randje afdremelen. Eerst ff afgetekend en lekker dremelen maar :D

DSC_13.jpg

DSC_14.jpg

DSC_15.jpg

DSC_16.jpg

DSC_17.jpg

DSC_18.jpg

Bij de laatste foto zie je de dikke rand van de plexi buis en die heb ik dus met m'n oranje ding aan de binnenkant een schuin randje gegeven. zag dit bij andere mensen die plexi buisjes gebruikten ook. Gok dat dit de flow niet belemmerd.

DSC_19.jpg

DSC_20.jpg

En dan nu hoe het er uit ziet op het moederboord. Ik weet dat het pas 3 buisjes zijn. De rest komt nog. Er zal nog een buis van rechter ramblok naar moederboord blok gaan en van linker ramblok naar de GPU. De loop zal beginnen op het CPU blok en eindigen bij GPU blok, Maar hoe dat zal lopen kan ik pas bepalen als ik mn pomp,res,en fans voor de rads heb en dat zal januari/ februari pas zijn ben ik bang.
Naja..... foto'ss!!!!!
 
Dat ziet er erg gaaf uit dave.
Alleen dat schuine kantje naar binnen heeft volgens mij geen effect er loopt in de multilink toch niets schuin ! of wel. ik ga als ik vanmiddag thuis kom gelijk even nakijken.
 
Dat ziet er erg gaaf uit dave.
Alleen dat schuine kantje naar binnen heeft volgens mij geen effect er loopt in de multilink toch niets schuin ! of wel. ik ga als ik vanmiddag thuis kom gelijk even nakijken.

Volgens mij is dat niet voor de multilink gedaan maar gewoon om de braam die ontstaat bij het zagen weg te werken.
 
Dat ziet er erg gaaf uit dave.
Alleen dat schuine kantje naar binnen heeft volgens mij geen effect er loopt in de multilink toch niets schuin ! of wel. ik ga als ik vanmiddag thuis kom gelijk even nakijken.

7531d1355173764t-danger-den-double-wide-build-naam-moet-ik-nog-verzinnen-dsc_17.jpg


Als je kijkt zie je dat het water nu tegen de platte kant botst, door dave zijn schuine randje heb je nu meer een flow erin zitten! Ik vind het zeer netjes dat hij daaraan denk, want dat heb ik bij mij weer niet gedaan :)!
 
Zo daar ben ik weer. Ik was wel benieuwd hoe het in elkaar zit. De orginele crystal links sluiten naadloos aan op de multi links. nu is de wanddikte van bovenstaande tube iets dikker en vandaar dus mijn vraag waarom het schuine kantje. weer wat geleerd.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
E Danger Den Double Wide Tower of de Mountain Mods U2 UFO Cases en Modding 24
H Danger Den Double Wide + 2x 480 rads Cases en Modding 9
Mobomonster Danger Den Extended waterbox HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
O Danger Den Reservoir montage Waterkoeling 0
M Danger Den lanceert DD-M6 waterkoelblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
J [IN-ACTIVE] EK-BAY Spin RES DUAL Loop en Danger Den Reservoir Verkocht 4
Ludwig Vraagjes Danger Den waterbox + Cases en Modding 4
bundymania SHORT REVIEW: Danger Den CPX-1 Pump HighFlow Product Reviews 2
R Danger Den RAD-Reservoir RES-005 Waterkoeling 1
V Danger Den X-rad's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
M Danger Den producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 22
C Danger Den Torture Rack Build by Siang Gallery & Build Logs 17
W Danger Den pomp HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
lowie_runner Danger Den TDX 775 Waterkoeling 15
HighFlow Gefeliciteerd, Recherchebureau Den Haag. Felicitaties 0
HighFlow Gefeliciteerd, Willem van den Broek. Felicitaties 0
Xtrafresh Watersnood: twee fittingen in de buurt van den Bosch nodig! Gevonden 2
N Nielz1990 - Niels van den Berg - Blue EliteKiller Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
DieHard [CiP] The Devil's Den Gallery & Build Logs 33
X Nieuwjaarsduik Scheveningen - Den Haag Algemene Discussies 18
arwin74 [GEVONDEN] iemand uit omgeving den haag met met verstand van digitale camera's Gevonden 1
D Dino uit den haag Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
MaartenvdE Maarten van den Elsen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
baretsu RU ready for den dikke lu ??? Waterkoeling 7
R Latreau - Roel van den Berg - Mijn Eerste Watercooling Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
F Double AIO of Full loop? Advies Waterkoeling Setup 9
JeanPaul [VERKOCHT] XFX Radeon HD7950 Black Edition Double Dissipation Verkocht 1
R XFX HD7970 Double Dissipation BLACK Overige Koeling 2
R Aqua-Computer Double Protect Ultra - Orange 1000ml HighFlow Webshop 4
lauwagie DD Double Wide Tower - 21 Black Series Gallery & Build Logs 30
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] Gallery & Build Logs 6
Nerd1979 Double Case Flowing Black Gallery & Build Logs 67

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan