• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Dan komt Robin ook maar in tha house.

Ja, ik denk dat hij dat bedoelt.

Ik heb ook wat dingetjes gelezen en Kenny heeft wel gelijk hoor ;)
Op BeP heb je het over een AMD systeem en hier weer over een Intel ?

En waarom zou je voor een verouderde GTX480 gaan ?
Pak dan meteen een GTX570 is stiller+beter+kouder.
En ik weet niet waar jij vandaan haalt dat een GTX480 sneller is dan een HD6970 ?
Ze zijn ongeveer gelijk, de 1 wint in een benchmark en de ander weer in een andere.
Is hetzelfde als GTX570 vs HD6970 ;)

Greets :)
 
En nog steeds heb je geen antwoord op mijn vraag gegeven :)

En waarom zou je voor een verouderde GTX480 gaan ?
Pak dan meteen een GTX570 is stiller+beter+kouder.
En ik weet niet waar jij vandaan haalt dat een GTX480 sneller is dan een HD6970 ?
Ze zijn ongeveer gelijk, de 1 wint in een benchmark en de ander weer in een andere.
Is hetzelfde als GTX570 vs HD6970 :)

Dussss.....
 
Is de GTX480 zo verouderd dan?
En dan zou ik ook de GTX570 pakken.
Ik bedoel dat de 480 op sommige punten beter is dan de 6970, maar andersom ook.
En een vriend zei dat ik het beste voor een GTX560 SLI kon gaan, is dit waar?
 
Tja het is net hoe snel jij 3 monitoren wilt gaan gebruiken en hoeveel jij er aan uit wilt geven.

Of gelijk een 6970
Of gelijk 2 x gtx560
Of eerst een gtx570 en later nog 1 erbij
 
Omdat de nieuwe generatie Fermi veel minder verbruikt, dus veel minder warm word.
Als je begint met 1 monitor kun je net zo goed een GTX560Ti halen ;)
Ik heb hem zelf ook en is een heel leuk kaartje moet ik zeggen.

(niet om je aan te vallen hoor :))

Greets :)
 
Aleen dat woord extreem al :sarc:

Dat extreme gaming bestaat gewoon niet :p zelfs niet met de spelletjes van tegenwoordig, ik draai alles kraakhelder met 2 "sterk" verouderde HD5870's daar kan ik elk spel op fullmaxoverratedspecs mee draaien :)

Ik zouw eerder 1x570 nemen en een 2500K en dan nog een 24inch scherm, Btw, je was 16? oe kom je aan 2k? denk je dat in 3maandjes zomervakantie werken te gaan verdienen?
 
Ik ben 14.
En het is bij lange nog geen 2k;)
En bijvoorbeeld ffrraannkk11 van BEP zei dat ik voor mijn gebruik goed een 2600k kan gebruiken.
Ik had ook van een paar mensen gehoord dat hij uberhaupt beter te overclocken is?
 
Voor jouw gebruik?

Je trekt internet via je iphone voor je pc :sarc:
Tjha wat ze op bep soms adviseren lig ik krom, daarom zit ik er bijna niet meer, mensen daar denken dat duurder altijd beter is :sarc:

en 14 jaar en zon systeem hebben is ook al overdetop, maarja dat is mijn mening, en hoe ga jij dat geld in 3 maanden verdienen?

Fedmas is 15 en heeft net 200(als ik het goed heb) per maand, dus dat word lang werken ;) ik denk dat je met minder, meer en sneller tevreden ben als je denkt :)
 
Ik krijg rond de 180 per maand.
Me ma zal me ook wel wat sponsoren, wat weet ik niet.
Ook komt de zomer eraan, en wil ik er wat bij gaan doen, appie ofso:D
En me ma gaat binnenkort weer een normaal internet abonnement afsluiten, ook omdat dit veel te traag is voor school.
Maar bij de benchmarks van HWI voor de 2500k en de 2600k schelen toch wel wat hoor?
 
Zelf tom snapt me punt :p

Uiteraard ;)

Het is gewoon zonde van je geld, ik zelf heb nog een i5 750 en dat ding is voor mij al snel genoeg (@4Ghz:))

Dus jij gaat die kracht helemaal niet nodig hebben hoor ;)
Intel is sowieso flink over-priced met de Core i7's dus kun je veel beter een i5 2500K gaan halen.
Kun je die 100 euro mooi in iets anders pompen. (grotere SSD ?)

Greetz :)
 
Of een 22/24 inch scherm :p

Hij draait nu op een 16inch schermpje :sarc: en daar wilt hij dan mee gamen op 1280x1050 :sarc: en nog eens GTX480 in sli :sarc:

Robin, zou ik een systeem mogen samen stellen voor je met een budget van 1250 euro?

Dat is 10 manden werken voor je ;) En vraag aan je moeder ok wat/hoeveel ze je wilt sponsoren, want als je dat niet weet, dan weet jeje doel ook niet :)
 
Dit scherm gaat toch vervangen worden, en het gaat ook al een GTX560TI worden. ;)
En ik houd de 2600K lekker in me mandje, beter te veel dan te weinig, en ik mag er nog wel mee vooruit;)
Lekker puh:p

Added after 23 minutes:

Je kan voor mij een systeem samenstellen van 950 euro.
Dit exclusief monitor:)
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
K 2080ti start op en dan zwart scherm Waterkoeling 19
jesse20 Pomp aanzetten en dan systeem aanzetten? Waterkoeling 5
D Waarom kan ik niet meer dan 1 meter bestellen? HighFlow Webshop 1
S Even voorstellen dan maar. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
S Op zoek naar 2pin moederbord naar aan/uit, Reset switch kabel langer dan 30cm Cases en Modding 2
arwin74 tja advies vraagje van mijn dan maar is Hardware & Software 11
retrorick Even voorstellen dan maar... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 19
W 1 kaart veel warmer dan de rest in waterkoeling :| Waterkoeling 13
U Daar ben ik dan ook officieel | marcel87 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 14
Mannozels Zijn we dan. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
A ff voorstellen dan maar Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 14
NielsKorell Zal me dan ook maar eens voorstellen! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
neorej Jeroen Beerens stelt zich dan ook maar ff voor :). Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 15
L EVGA videokaarten beter dan andere merken? Hardware & Software 31
Robin Leuke meid tegen gekomen en wat dan? Algemene Discussies 43
Rico PC ineens sloom en sluit dan ineens af?! Problemen & Oplossingen 46
G Windows XP blijft hangen bij Windows logo dan BSOD?! (SSD schijf fout?) Problemen & Oplossingen 2
JeanPaul Jean Paul ook maar eens dan ? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
Sw333t DDC 10 Watt, welke pomp is dat dan? Waterkoeling 3
Roel1966 Een meer dan tevreden nieuw klant ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 20
J Water beter dan lucht? Waterkoeling 50
R FF Voorstellen dan maar... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 32
M Temperatuur CPU, anders in Coretemp dan in BIOS Overige Koeling 20
Caveman cpu temp hoger dan true lucht Waterkoeling 3
E nou, ik ook dan maar Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 14
A Oh, goed dan, iets meer info Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
Freddy Pokerset Actie! Meer dan 500 euro? Pokerset kado! HighFlow Computer Cooling Shop 0
J Lucht komt steeds terug onder gpu block Waterkoeling 2
HighFlow Lian Li komt met SL120 fans die met elkaar verbonden kunnen worden HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
D Zomer komt eraan, ik ga eraan geloven. ADVIES WATER KIT GEZOCHT :) Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Zomer komt eraan, ververs uw koelvloeistof met Feser One: Week Actie! HighFlow Computer Cooling Shop 5
Thieutje CM Cosmos II windowed side panel komt eraan !!! Cases en Modding 6
zat0x Water komt niet tot rust. Waterkoeling 11
B Waterkoelblok voor gtx680 waneer komt die ? Waterkoeling 1
R 2e keer besteld en 3e komt eraan! HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
l3p Dataverkeer website loopt de pan uit, iemand een idee waar het vandaan komt? Problemen & Oplossingen 27
D Lan Party Zeeland 4th Edition komt er aan ! Gaming 0
Wouter Nieuw forum komt er aan. HighFlow Forum 66
focus08 PC kapot: Start heel soms op, eigenlijk nooit (stroom komt er wel op) Problemen & Oplossingen 29
MonsterEnergy Hme 2009 wie komt er??????????? Algemene Discussies 17
J Slang komt tegen videokaart/heatsink/heatpipe, is dat een probleem? Waterkoeling 3
L ATI komt met eerste videokaart met 3 gpu's. Hardware & Software 6
HighFlow Gefeliciteerd, Robin. Felicitaties 1
HighFlow Gefeliciteerd, Robin. Felicitaties 0
HighFlow Gefeliciteerd, Robin. Felicitaties 1
HighFlow Gefeliciteerd, Robin. Felicitaties 2
Mortum Mortum - Robin vd Molen - Mortum v2 (Nieuw systeem) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Mortum Robin "Mortum" van der Molen stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
Impulse [2010] Robin Hood Films / Movies 2
X Gefeliciteerd Robin!! [26] Felicitaties 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan