Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb ook wat dingetjes gelezen en Kenny heeft wel gelijk hoor
Op BeP heb je het over een AMD systeem en hier weer over een Intel ?
En waarom zou je voor een verouderde GTX480 gaan ?
Pak dan meteen een GTX570 is stiller+beter+kouder.
En ik weet niet waar jij vandaan haalt dat een GTX480 sneller is dan een HD6970 ?
Ze zijn ongeveer gelijk, de 1 wint in een benchmark en de ander weer in een andere.
Is hetzelfde als GTX570 vs HD6970
En nog steeds heb je geen antwoord op mijn vraag gegeven
En waarom zou je voor een verouderde GTX480 gaan ?
Pak dan meteen een GTX570 is stiller+beter+kouder.
En ik weet niet waar jij vandaan haalt dat een GTX480 sneller is dan een HD6970 ?
Ze zijn ongeveer gelijk, de 1 wint in een benchmark en de ander weer in een andere.
Is hetzelfde als GTX570 vs HD6970
Is de GTX480 zo verouderd dan?
En dan zou ik ook de GTX570 pakken.
Ik bedoel dat de 480 op sommige punten beter is dan de 6970, maar andersom ook.
En een vriend zei dat ik het beste voor een GTX560 SLI kon gaan, is dit waar?
Omdat de nieuwe generatie Fermi veel minder verbruikt, dus veel minder warm word.
Als je begint met 1 monitor kun je net zo goed een GTX560Ti halen
Ik heb hem zelf ook en is een heel leuk kaartje moet ik zeggen.
Dat extreme gaming bestaat gewoon niet zelfs niet met de spelletjes van tegenwoordig, ik draai alles kraakhelder met 2 "sterk" verouderde HD5870's daar kan ik elk spel op fullmaxoverratedspecs mee draaien
Ik zouw eerder 1x570 nemen en een 2500K en dan nog een 24inch scherm, Btw, je was 16? oe kom je aan 2k? denk je dat in 3maandjes zomervakantie werken te gaan verdienen?
Ik ben 14.
En het is bij lange nog geen 2k
En bijvoorbeeld ffrraannkk11 van BEP zei dat ik voor mijn gebruik goed een 2600k kan gebruiken.
Ik had ook van een paar mensen gehoord dat hij uberhaupt beter te overclocken is?
Je trekt internet via je iphone voor je pc
Tjha wat ze op bep soms adviseren lig ik krom, daarom zit ik er bijna niet meer, mensen daar denken dat duurder altijd beter is
en 14 jaar en zon systeem hebben is ook al overdetop, maarja dat is mijn mening, en hoe ga jij dat geld in 3 maanden verdienen?
Fedmas is 15 en heeft net 200(als ik het goed heb) per maand, dus dat word lang werken ik denk dat je met minder, meer en sneller tevreden ben als je denkt
Ik krijg rond de 180 per maand.
Me ma zal me ook wel wat sponsoren, wat weet ik niet.
Ook komt de zomer eraan, en wil ik er wat bij gaan doen, appie ofso
En me ma gaat binnenkort weer een normaal internet abonnement afsluiten, ook omdat dit veel te traag is voor school.
Maar bij de benchmarks van HWI voor de 2500k en de 2600k schelen toch wel wat hoor?
Het is gewoon zonde van je geld, ik zelf heb nog een i5 750 en dat ding is voor mij al snel genoeg (@4Ghz)
Dus jij gaat die kracht helemaal niet nodig hebben hoor
Intel is sowieso flink over-priced met de Core i7's dus kun je veel beter een i5 2500K gaan halen.
Kun je die 100 euro mooi in iets anders pompen. (grotere SSD ?)
Dit scherm gaat toch vervangen worden, en het gaat ook al een GTX560TI worden.
En ik houd de 2600K lekker in me mandje, beter te veel dan te weinig, en ik mag er nog wel mee vooruit
Lekker puh
Added after 23 minutes:
Je kan voor mij een systeem samenstellen van 950 euro.
Dit exclusief monitor