• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Een meer dan tevreden nieuw klant !

Roel1966

Junior Member
Afgelopen dinsdag mijn eerste bestelling gedaan bij Highflow en woensdag had ik al alle spulletjes binnen. Alles was netjes verpakt en het leuke vond ik de doos waarin alles verpakt was, namelijk een wiskeydoos ( jammergenoeg mistte ik de wiskey ).

Inmiddels heb ik vandaag mijn 2de bestelling geplaatst die als het goed is morgen arriveerd, althans als de bezorgservice natuurlijk haar werk goed kan doen vanwege de sneeuw.

Wel heb ik een kleine opmerking wat het kiezen betreft van de bezorgdienst namelijk op de site staat dat je bij de kassa kan kiezen tussen GLS of TNT. Bij mijn 1ste bestelling liep het namelijk mis met de bezorger van GLS, waardoor ik het pakketje op het depot moest ophalen die 7 km van mij vandaan ligt.

Nu bij mijn 2de bestelling heb ik het er even als opmerking bij gezet of het mogelijk was via TNT te versturen, wat direct fijn door Highflow geregeld is. Misschien praktisch als er dan bij de kassa bij het keuzemenu eventueel ook dan TNT erbij kan komen te staan.

Verder ben ik zeer tevreden en vooral zo door gaan team van Highflow !
 
Wel heb ik een kleine opmerking wat het kiezen betreft van de bezorgdienst namelijk op de site staat dat je bij de kassa kan kiezen tussen GLS of TNT. Bij mijn 1ste bestelling liep het namelijk mis met de bezorger van GLS, waardoor ik het pakketje op het depot moest ophalen die 7 km van mij vandaan ligt.

Idd,

Van zodra ik gls als koerier zag houd ik mijn hart al vast, heb zeer slechte ervaringen met (pakket nog niet geleverd, dan maar gebeld of ik het vandaag zelf mocht ophalen sta ik daar voor gesloten deuren,voorlopig -5 hier en 15cm sneeuw)deze mensen, mountainmods kan ervan meespreken (mijn eerste cube is zo maar even bijna twee maand spoorloos geweest voor levering, dan nog beschadigd en nooit iets kunnen recupereren).


Grtz,
Necrosys
 
Laatst bewerkt:
Tja en alsof het zo moet zijn is het voor de 2de keer goed mis gegaan en nu ook al met TNT. Eigenlijk zou ik vrijdag mijn 2de bestelling binnengekregen hebben echter stond er op track en trace van TNT dat geadresseerde niet overeen kwam met het adres. Mijn adres was volledig correct en na contact met Highflow en TNT zou de rede kunnen zijn dat of het pakket beschadigd was of de rembourspapieren niet klopten.

Na vrijdagmiddag opnieuw de bestelling geplaatst te hebben en direct betaald te hebben via Ideal, zou het pakketje nog voor 17 uur verzonden worden. Bevestiging met track en trace nr gekregen van Highflow en als het goed is zou dan vandaag het pakketje alsnog bezorgd worden.

Gisteren na 23 uur ( meestal staan dan de gegevens op track en trace erop ) was dus totaal niks bekend van een pakketje, en nu vanmiddag nog eens gekeken maar ook niks bekend. Ook al zou het vandaag niet bezorgd kunnen worden vanwege de zaterdag dan zou het pakketje in elk geval toch op het depot te Rotterdam bekend moeten zijn, echter helemaal niks is ervan bekend.

Enfin inmiddels alweer contact met Hihgflow opgenomen en nu dan maar afwachten want ik begin nu toch wel mijn twijfels te krijgen. Ik vraag mij echt af of het pakketje wel verstuurd is en aan wie dit nu ligt, TNT of Highflow, maar bij andere webshops nooit problemen met TNT gehad.
 
Vele andere pakketten die gisteren met TNT zijn verzonden zijn al aangekomen.

Jouw bestelling is sowieso afgeleverd bij TNT gisteren hoor, hoogstwaarschijnlijk heeft TNT vertraging opgelopen met het verwerken van jouw pakket op een of andere manier.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hoi Freddy,

Ik geloof ook wel dat het pakket door jullie aangeboden is maar ik blijf het erg vreemd vinden dat er op track&trace niets te vinden is. Wat ik mij kan voorstellen is dat de bezorging vanaf het depot door die sneeuw vertraging heeft, maar dan moet zo'n pakketje toch wel bekend zijn lijkt mij.

Verder weet ik niet of jullie pakketten bij het postkantoor afleveren maar misschien dat daar ergens dingen fout gaan, en het pakket misschien daar op een postkantoor achtergebleven is. En ook dan met de eerste keer dat men op dat kantoor zelf wat te ruw omgesprongen is met het pakket waardoor het geweigerd werd.

In elk geval baal ik toch wel een beetje want ik zit nu noodgedwongen op een andere pc want mijn eigen pc had ik al helemaal voorbereid, board eruit, processor al schoongemaakt etc. Maar er is nog niks binnengekomen en track en trace staat nog totaal niks op als alleen not in memory, en bij TNT krijg je nu niemand te pakken.
 
oooh Roel, gebeurt wel vaker hoor dat de track en trace bij TNT niks kan vinden, niet opletten komt gewoon aan, komt doordat TNT het soms niet kan verwerken de track en trace nummers door de drukte en dan zie je gewoon niks ;) dus wees gerust, gewoon TNT blijven bellen als je het persee wilt weten, maar pakketje komt echt wel aan ;)
 
Hoi Freddy,

Ik geloof ook wel dat het pakket door jullie aangeboden is maar ik blijf het erg vreemd vinden dat er op track&trace niets te vinden is. Wat ik mij kan voorstellen is dat de bezorging vanaf het depot door die sneeuw vertraging heeft, maar dan moet zo'n pakketje toch wel bekend zijn lijkt mij.

Verder weet ik niet of jullie pakketten bij het postkantoor afleveren maar misschien dat daar ergens dingen fout gaan, en het pakket misschien daar op een postkantoor achtergebleven is. En ook dan met de eerste keer dat men op dat kantoor zelf wat te ruw omgesprongen is met het pakket waardoor het geweigerd werd.

In elk geval baal ik toch wel een beetje want ik zit nu noodgedwongen op een andere pc want mijn eigen pc had ik al helemaal voorbereid, board eruit, processor al schoongemaakt etc. Maar er is nog niks binnengekomen en track en trace staat nog totaal niks op als alleen not in memory, en bij TNT krijg je nu niemand te pakken.

Mijn pakketje was ook opgestuurd via TNT en track en trace deed het ook niet bij mij. Dus het ligt aan TNT en niet aan freddy.
 
Dit is ook precies een van de redenen waarom wij GLS boven TNT prefereren.

Bij GLS is het zo dat wanneer het pakket op het depot komt, na verwerking (scan) de T&T direct geupdate is.
Dat is na 19:00 in de meeste gevallen al zo.
Zo ben je direct op de hoogte waar het pakket is.

Bij TNT wordt de hele partij afgegeven en moet je vaak wachten tot de volgende werkdag of zelfs dag erna voordat de T&T info is geupdate.
Meestal is het pakket zelfs bezorgd voordat de T&T info is geupdate.

@ Wouter, heb jij jouw pakket vandaag wel ontvangen?
 
Laatste stand van zake is dat er nog steeds niets binnengekomen is via TNT en eveneens geeft track&trace helemaal niets, iets wat ik eigenlijk voorheen dan zelf niet meegemaakt heb. Het nog afgelopen week ook nog iets bij een andere webshop besteld via TNT en de track&trace info stond er altijd zo tegen 23 uur in de avond op, en de dag erna werd altijd het pakketje dan bezorgd.

GLS is voor mij erg onhandig want namelijk bij de 1ste bestelling die ik deed bij Freddy ben ik net de koerier misgelopen, althans een huisgenoot was er extra voor thuis gebleven. Blijkbaar is de koerier van GLS dus net op een moment geweest dat ze even op de badkamer was, waarna ik dan het pakketje alleen op het depot van hun kon ophalen.

Probleem hierbij is dat ik dan vanuit Geleen naar Stein moet en dat ligt ongeveer 7km van mij af, terwijl ik zelf geen vervoer heb en een geluk dan dat mijn broer even met mij mee kon gaan. Bij TNT hoef ik maar 2 straten verder te lopen en ben ik bij het postkantoor waar ik pakketten kan afhalen mocht ik de koerier gemist hebben, dus voor mij stuk praktischer. GLS heeft dan wel pakketshops die in de buurt liggen maar daar kan je weer geen rembourspakketten ophalen, iets wat ik ook vreemd vind want het zijn gewoon winkels die dat erbij doen.

Maar ja hoe dan ook zit ik nog steeds zonder pakketje en de vraag blijft natuurlijk wanneer en waar het pakketje nu is, en ik bij TNT vanmiddag nog geprobeerd heb maar er geen telefonisch bereikbaar is. En tja wat te doen wanneer het pakketje zoek is want dan zit ik toch even met een schadepost van 120 euro bijelkaar, en uiteraard ook net zo goed voor Freddy vervelend.

Enigste wat er nu dan op zit is wachten tot maandag en te hopen dat dan de spullen arriveren, maar jullie begrijpen denk ik dat ik toch wel beetje zit te balen buiten waaraan en aan wie het ligt. Ik ging er gewoon vanuit dat alles hetzelfde ging via TNT en vrijdag alles binnen was dus vandaar ook al wat voorbereind werk gedaan. Uiteindelijk ben ik bang dat ik weer mijn pc in mekaar kan schroeven want wie weet hoe lang het duren gaat.
 
Laatste stand van zake is dat er nog steeds niets binnengekomen is via TNT en eveneens geeft track&trace helemaal niets, iets wat ik eigenlijk voorheen dan zelf niet meegemaakt heb. Het nog afgelopen week ook nog iets bij een andere webshop besteld via TNT en de track&trace info stond er altijd zo tegen 23 uur in de avond op, en de dag erna werd altijd het pakketje dan bezorgd.

GLS is voor mij erg onhandig want namelijk bij de 1ste bestelling die ik deed bij Freddy ben ik net de koerier misgelopen, althans een huisgenoot was er extra voor thuis gebleven. Blijkbaar is de koerier van GLS dus net op een moment geweest dat ze even op de badkamer was, waarna ik dan het pakketje alleen op het depot van hun kon ophalen.

Probleem hierbij is dat ik dan vanuit Geleen naar Stein moet en dat ligt ongeveer 7km van mij af, terwijl ik zelf geen vervoer heb en een geluk dan dat mijn broer even met mij mee kon gaan. Bij TNT hoef ik maar 2 straten verder te lopen en ben ik bij het postkantoor waar ik pakketten kan afhalen mocht ik de koerier gemist hebben, dus voor mij stuk praktischer. GLS heeft dan wel pakketshops die in de buurt liggen maar daar kan je weer geen rembourspakketten ophalen, iets wat ik ook vreemd vind want het zijn gewoon winkels die dat erbij doen.

Maar ja hoe dan ook zit ik nog steeds zonder pakketje en de vraag blijft natuurlijk wanneer en waar het pakketje nu is, en ik bij TNT vanmiddag nog geprobeerd heb maar er geen telefonisch bereikbaar is. En tja wat te doen wanneer het pakketje zoek is want dan zit ik toch even met een schadepost van 120 euro bijelkaar, en uiteraard ook net zo goed voor Freddy vervelend.

Enigste wat er nu dan op zit is wachten tot maandag en te hopen dat dan de spullen arriveren, maar jullie begrijpen denk ik dat ik toch wel beetje zit te balen buiten waaraan en aan wie het ligt. Ik ging er gewoon vanuit dat alles hetzelfde ging via TNT en vrijdag alles binnen was dus vandaar ook al wat voorbereind werk gedaan. Uiteindelijk ben ik bang dat ik weer mijn pc in mekaar kan schroeven want wie weet hoe lang het duren gaat.

ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, en dat het maandag gewoon aankomt en uiteraard maandag ochtend meteen bellen, ze moeten ten allen tijden opnemen op werkdagen.

Buiten dat is GLS gewoon snel en ja ze bellen paar keer aan en smeren hem, ik moest me bed uit vliegen en schreeuwen HEEEY!!!!!!!!!!!! en toen had ik me 1ste pakketje nog net :p dus ze zijn gewoon snel.

wat TNT en UPS betreft ze worden te groot en hoe je het went of keert hoe groter hoe langzamer dat bewijst het in praktijk, niet hoe groter hoe sneller want dan zouden ze niet meer pakketen aanmoeten nemen dan voorheen. anyway maak je niet druk komt gewoon aan:023: en schade? TNT natuurlijk wat denk jij dan? freddy brengt het naar poskantoor die brengen het naar TNT en TNT verneukt het dan of brengt het langs, in dat geval lijkt mij dat de fout bij TNT ligt en dan kan TNT dokken, vind ik logisch maar hoe de wetgeving hobbelt over dit zaken weet ik niet.

bij UPS heb ik 2 weken moeten wachten bijna op een CASE, 1ste week bijna geen Track and trace en als hij er was werd hij geupdate als een slak.
 
ik zorg altijd dat het niet via tnt gaat.
ik heb daar zo`n problemen mee gehad. dat ze echt serieus alleen het briefje in je brievenbus douwen en weer door reiden.
1 keer stond ik achter het raam te kijken hoe de auto aan kwam rijden,
die gozer rent naar de deur briefje in de brievenbus en rent weer terug.
ik stond ongeveer een halve tot een meter naast de brievenbus gordijnen gewoon open!

de laatste keer was echt het mooist met tnt het was dat ik op het track en trace systeem keek waar die was, dat ik wist dat ze al 3 keer aan de deur zijn geweest

ik heb het pakketje opgehaald krijg ik 2 dagen later een brief van tnt met daarin 3 briefjes van we zijn bij u aan de deur geweest!!!:eusa_wall::eusa_wall:

daarom standaart voor mij GLS!!!

KL*TE TNT isn soest!!!!!!!
 
Roel ik durf mijn hand ten alle tijden in het vuur te steken voor highflow. Freddy spreekt ten alle tijden de waarheid als hij zegt dat het pakketje is verstuurd. Zoals je in het HighFlow Testimonials forum ziet staan daar 99% blije klanten dat alles goed gelopen is en dat zij hun pakketjes netjes hebben binnen gekregen.

Hou er ook rekening mee dat er ook dingen mis kunnen gaan bij TNT. Dat was echt bij mij ook zo. Toen ik mijn track en trace probeerde te gebruiken kreeg ik telkens --> Melding niet gevonden (in het hoofdgeheugen) <--

Volgende week heb jij je pakketje geheid binnen anders kom ik hem persoonlijk bij jou thuis afleveren. (als TNT het pakketje niet verliest.)

Freddy zal er altijd alles aan doen om het pakketje zo snel mogelijk bij de klant te brengen. Ik weet 100% zeker dat als jou pakketje niet snel binnen is dat hij contact oplegt met TNT om uit te zoeken waar het pakketje is gebleven.

Deze keer moet je ons geloven want wij spreken echt de waarheid dat jou pakketje echt verstuurd is.

Geachte leden van highflow. Zouden jullie hier ook willen melden dat highflow 100% klant vriendelijk is en dat freddy ten alle tijden de waarheid spreekt dat het pakketje verzonden is. Dit om er voor te zorgen dat Roel niet verkeerd gaat denken over highflow :)
 
ik zorg altijd dat het niet via tnt gaat.
ik heb daar zo`n problemen mee gehad. dat ze echt serieus alleen het briefje in je brievenbus douwen en weer door reiden.
1 keer stond ik achter het raam te kijken hoe de auto aan kwam rijden,
die gozer rent naar de deur briefje in de brievenbus en rent weer terug.
ik stond ongeveer een halve tot een meter naast de brievenbus gordijnen gewoon open!

de laatste keer was echt het mooist met tnt het was dat ik op het track en trace systeem keek waar die was, dat ik wist dat ze al 3 keer aan de deur zijn geweest

ik heb het pakketje opgehaald krijg ik 2 dagen later een brief van tnt met daarin 3 briefjes van we zijn bij u aan de deur geweest!!!:eusa_wall::eusa_wall:

daarom standaart voor mij GLS!!!

KL*TE TNT isn soest!!!!!!!

Tja, tis maar net hoe men het heeft ervaren met verschillende pakketdiensten.
De TNT bezorger hier die ken ik zo langzamerhand bij naam en als ik niet thuis ben heb ik een aardige buurman :). Gaat altijd goed :icon_cool:
Daarentegen heb ik 1 keer een slechte ervaring gehad met GLS (niet een pakketje van Highflow hoor).
Had eens bij een shop een mobo, cpu en geheugen besteld. Maar ik was niet thuis die dag toen het zou worden bezorgd. Kom ik thuis van mn werk zie ik een doos staan voor mijn deur met alle spullen erin!!!:074:
Die doos had zo meegenomen kunnen worden! Nu is het dus zo dat je bij GLS altijd moet tekenen, maar als ik had gewild had ik de shop boos kunnen vragen waar mijn spullen bleven. Dan had GLS geen poot om op te staan om te bewijzen dat ik mijn spullen had ontvangen, en had ik zo nieuw spul kunnen krijgen. Maar goed, zo ben ik niet....

Tot op heden nog geen enkele keer problemen gehad met verzendingen van Highflow, verstuurd is verstuurd en dan ga ik er altijd vanuit dat het de volgende dag komt, en dan is het er ook daadwerkelijk.

Vergeet niet dat het ook zo kan zijn dat ivm het slechte weer pakketdiensten hun werk ook stil kunnen leggen omdat het te gevaarlijk is. Volgens mij staat er ook op hun website dat er vertraging kan optreden ivm slecht weer...
 
Ik ben er ook van overtuigd dat het goed komt en het echt niet aan Freddy ligt, en we gewoon maandag zullen zien wat TNT te melden heeft. Het is gewoon een stukje frustratie wat er speelt maar ik had ook niet het gevoel dat het de fout van Freddy was.

Het enigste wat ik mij had kunnen voorstellen is dat op het postkantoor waar de pakketjes afgeleverd worden, dat daar de mensen van TNT post misschien slordig waren geweest. Je krijgt natuurlijk ook nog de weg van het postkantoor naar het verdeelcentrum van TNT en daar kan natuurlijk ook altijd iets mis gaan.

Maar ik houd jullie in elk geval op de hoogte hoe het uiteindelijk gegaan is, en zeker weten dat TNT gewoon op zijn kop ligt. Wel in elk geval iedereen en vooral Freddy bedankt voor de snelle en goede reacties, en zondermeer is de service prima.
 
Eventjes alvast nog de laatste stand van zaken namelijk vanmiddag was track&trace weer in de lucht, en het pakketje dus nu gelukkig wel bekend. Er staat bij dat de chauffeur onderweg is maar uiteraard bezorgen ze op zondag niet. Ik ga er vanuit dat ik maandag het pakketje binnen heb en het nu wel duidelijk TNT is die een blijkbaar flinke storing had. Zo gauw ik het pakketje in huis heb laat ik jullie uiteraard even wat weten.
 
Gelukkig kan ik nu goed nieuws melden want zonet rond 16.40 uur stond gelukkig de pakketdienst aan de deur en is het pakket gelukkig prima aangekomen. Alles meteen even uitgepakt en nagechecked want je weet met TNT maar nooit, maar alles is compleet en was netjes verpakt dus many thanx Freddy.

Uiteindelijk dus toch goed gekomen en mijn excuses dat ik beetje paniek zaaide wat de service betreft van jou Freddy, en ik zeer zeker nu overtuigd ben van een heel goede en vooral persoonlijke service van Highflow. Alleen bijna een kleine teleurstelling maar nadat ik alles eruit gepakt had, jawel, op de bodem lag ie toch gelukkig namelijk de lollie !
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M 2 (of meer) PSU voor een case Hardware & Software 18
M 8gb geheugen of een snellere processor, welke heeft meer meerwaarde.I.v.m upgrade PC Hardware & Software 4
AzzKickr Een nieuw mysterie: Website Facebook niet meer bereikbaar! Problemen & Oplossingen 6
RWB Overstap naar een custom loop Advies Waterkoeling Setup 3
HighFlow Op zoek naar een cadeau voor Vaderdag 2023 en een goede deal? HighFlow Computer Cooling Shop 0
D Welk block voor een 3080 ti Waterkoeling 4
Freddy Plaatjes door een AI laten maken! Algemene Discussies 3
john een rtx 4090 toe voegen Waterkoeling 1
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
K Advies voor een volledig nieuwe setup Advies Waterkoeling Setup 6
I Advies voor een watergekoelde DL380 G7 Server Advies Waterkoeling Setup 5
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
F Ik zoek een waterblok voor de Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G Waterkoeling 0
S Ik wil een Custom waterkoeling maken Waterkoeling 4
C Een waterkoeling loop maken in mijn pc ? Waterkoeling 5
M D5 pomp start pas na een minuut of 10. Please help! Waterkoeling 3
arwin74 Plexi of alu behuizing voor een enkel 5.25" apparaat Gezocht 0
N Advies en informatie mbt tot een waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 4
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
M Wat past in een Meshify 2 XL Waterkoeling 4
Mannekino Is er voldoende ruimte tussen een 16mm OD fitting en ventilator zodat ik geen extender hoef te gebruiken? Waterkoeling 7
Bl4ckj4ck666 Nieuwe videokaart, RTX 3090 FE, heb ik een nieuwe voeding nodig? Hardware & Software 5
M Custom loop in een Fractal nano s Waterkoeling 3
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
anub1s18 wat heb je nodig voor een interne usb kabel te maken? Cases en Modding 2
Freddy Fijne jaarwisseling en een goed 2020 allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
M Gezocht een AMD backplate voor een supremacy EVO Gevonden 3
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
A Corsair 900D met een klein beetje waterkoeling :p Gallery & Build Logs 39
N Water koeling oplossing voor een AMD 7 Advies Waterkoeling Setup 3
Robin 27 inch 1080P een goed idee? Hardware & Software 0
V Vincent, een mac-user ;) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Freddy BSOD's door een nieuwe SSD? Update Marvell driver Problemen & Oplossingen 3
Z Advies waterkoeling voor een beginner Advies Waterkoeling Setup 7
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Fryslanboy Waterkoeling, 2 pompen die in de periode van amper een maand uitstappen Waterkoeling 8
anub1s18 is er een aangerade minimum flow rate? Waterkoeling 2
M Thermaltake PR22-D5 top cap of een complete tube Waterkoeling 1
anub1s18 idee nodig voor kraan op een radiator te mounten voor drain Waterkoeling 5
S Alphacool DC-LT 3600 ceramic 12V DC pump bulk version in een dualloop Waterkoeling 4
M Gezocht een waterkoeling specialist, omgeving Almere Waterkoeling 6
XenoMorpH 2x D5, hoe monsteren op een EK-UNI Pump Bracket Waterkoeling 6
Havvie Koeling wat voelt als een warm bad HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
S Geschiedenis van een Case:Corsair Obsidian 800D van Legendary1985 Gallery & Build Logs 1
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
Enola beste fan 140 mm voor een rad en airflow? Waterkoeling 11
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
R is dit normaal voor een D5 pomp? Waterkoeling 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan