• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Leuke meid tegen gekomen en wat dan?

Robin

Member
Ik zit met een probleem op het gebied van de liefde..Enige week loopt er op me werk een leuke meid rond. Ze viel me eigenlijk gelijk op dat ze er erg lekker eruit ziet.
In het begin toen ze op gesprek moest stond ze vlak voor de ingang te wachten. Ze keek dus wel even naar me, ik ook even naar haar.
Een dag later dacht ik van, laten we maar eens `hoi` zeggen om een beetje de aandacht proberen te trekken. Ze reageerde er niet op. (kan blijkbaar niet goed gehoord hebben want ik zeg wel eens wat op zachte toon.) Een dag later toen het werk klaar was en de karren (werk in een magazijn) weg gingen zetten kwam ik haar weer tegen en netjes `prettig weekend gezegd` (had toch wel even een brok in me keel en had toch best wel moeite om haar aan te kijken (heeft echt een heel knap gezicht)

Ik heb wel wat zitten zoeken op het internet of ze toevallig een hyves profiel ect had om erachter haar identiteit te komen (Heb wel wat gevonden, maar het leek mij in eerste instantie dat het niet echt overheen kwam. Dus daar heb ik eigenlijk niet veel aan. Daarnaast vind ik het ook moeilijk om maar even iets te vragen aan haar (voor telefoon nummer of msn messenger adres)

1. Ten eerste weet ik niet hoe ze zal reageren (want ik ken haar dus niet, en weet ook niet echt hoe ze over mij denkt) (weet dus ook niet of ze een vriend heeft. Ze loopt wel wat onzuiver dus ik denk dat ze wellicht niet helemaal bij andere in de smaak valt) Maargoed dit is dus alleen maar speculatie..

2. Ik wil niet echt een slater slaan op me werk, kijk wat ik doe wil ik gewoon voor me zelf houden.. Heb dus geen zin in image beschadiging of wat dan ook..

Ik hoef niet perse direct een relatie met haar te hebben in de zin van alles `haar vriend` Wil het liefste gewoon in contact met haar komen en eerst maar eens haar leren kunnen zoals ze echt is en niet haar leren kennen als je met zo`n iemand in een relatie zit (want het pakt gewoon niet goed uit als je zomaar met iemand in een relatie leert kennen, want je weet pas echt bijv. over 5 jaar hoe iemand is..

Persoonlijk zit ik te denken om weer gewoon `hoi` tegen haar te zeggen zodat ik in iedergeval al beetje contact krijgt.

En echte vrienden heb ik niet op me werk (het blijven echt gewone collegas)

Wat zouden jullie doen? Hopen dat ze ergens staat waar het stil is en dan maar gewoon naar de telefoon nummer of msn adres vragen (lijkt me persoonlijk nog wat te kort voor lijkt me zelf en bang voor afwijzig is erg groot aanwezig)

Of wat hebben jullie in gedachte?

Daarnaast wil ik er nog bij vermelden dat ik best zo vaak mogelijk haar in de gaten te houden (en hopen dat ze terug kijkt) Maar heb ook wel eens van die momenten dat ik toch een beetje weg draai met me hoofd (toch wel beetje bang dat ze het wellicht als irritant kan ervaren.
 
Ik begrijp je dilemma, ik denk dat de meerderheid hier het ook wel eens meegemaakt heeft.

Ten eerste, hoe oud ben jij en hoe oud is zij ongeveer?

Uit ervaring blijkt dat mensen met de grootste bek het meeste voor elkaar krijgen. Een directe aanpak is in de meeste gevallen het best. Dit is vaak ook de emotioneel moeilijkste aanpak. Je moet je echt schrap zetten voor zoiets, als je dat niet gewend bent is het vrij pittig om te doen.

Een andere mogelijkheid is om gewoon heel rustig te beginnen, beetje groeten en dan over koetjes en kalfjes praten enz enz...

Ik zou niet meteen aan haar, zonder dat je haar naam en dergelijke weet, haar nummer (+ msn en dergelijke) vragen. Dat kan een beetje opdringerig en/of stalkerig lijken.

Je moet doen wat bij jou past en sowieso jezelf blijven, anders krijgt ze misschien een verkeerde indruk en dan ben je weer terug bij af.

Ik hoop dat dit een beetje helpt, het is en blijft gewoon een erg moeilijk iets.

Heeft iemand hier misschien nog een opmerking/verbetering/aanvulling oid over/voor? Ik vind het ook vrij moeilijk om zoiets te schrijven.
 
Ik ben 27 jaar,
Ik schat haar in ieder geval als volwassen.. Maar het mooiste is ik hoef ook niet perse meteen een relatie met diegene te hebben. Meer als een soort van maatje.. (al klinkt dat uiteraard wel stom).
Wil er liever eerst achter komen hoe iemand is en dat weet je normaal sproken pas als je enige jaren bij elkaar bent. En dan weet je pas echt hoe irritant iemand zou kunnen zijn.. en dan is voor mij niet echt een goed punt om daarmee een relatie door te laten gaan..

Dus wat ik zoiezo ga proberen is om eerst te zien of ze wel op me `hoi` iets terug gaat zeggen.
Daarna hoop ik i.i.g iets met haar te kunnen praten (vind haar wel vrij gesloten dus dat word wel lastig.)

Daarnaast vind ik het ook moeilijk dat er collegas er naast staan of wat dan ook. Wil dus niet laten merken dat ik een oogje op iemand heb.

Alleen hoe kom ik er achter dat ze eventueel een vriend kan hebben? Wil dat i.i.g wel eerst uitsluiten anders heeft de rest denk ik ook weinig zin)
 
Laat ik het je zo zeggen :p

Ik ging ergens werken omdat toevallig een meisje daar werkte die ik best aantrekkelijk vond.
Na lang contact gehad te hebben op werk, haar toch maar een drankje aangeboden.. ( werkte toen bij Dirk Van de Broek ).
En beetje gepraat enzo, en vroeg der gewoon straight, heb je geen msn of hyves zodat we verder kunnen praten enzo, gekregen.

Hier komt het meest kwetsende :) wanneer je er te lang over doet ziet ze je als een vriend, geen relatie vriend, maar vriend vriend.
En dan kan je het eigenlijk schudden ;)

Daarna krijg je de meest kwetsende dingen te horen van haar, zoals ik vind deze jonge leuk. of iets anders in die richting..
Heb haar toen gewoon contact verbroken, omdat ik merkte dat het toch niks zou gaan worden.

Maar een relatie op werk is niet altijd handig, je gaat automatische te vaak met elkaar praten en dat gaat ten koste van je werk, en je kan moeilijk tegen iemand zeggen met wie je iets hebt die naar je toe komt voor een babbeltje van hoepel op zit te werken ;)

Mijn advies, kijk hoe ze zich gedraagt. Of ze niet echt van iedereen aandacht vraagt of iets anders. Maar pak je kansen om na werk of iets dergelijk een babbeltje met haar te houden.
 
Nou begrijp ik waarom vrouwen zo moeilijk zijn. Ik denk dat ik dan niet teveel erop in ga denk ik. Is het misschien mogelijk om te vragen waar ze bijvoorbeeld vandaan komt en waar ze eventueel uit gaat? Misschien leuk voor de toekomst. Maar ik zie het nou toch echt niet zo zitten.

Ben eigenlijk wel een beetje stiekem (even zo mannen onder elkaar) Ik zit momenteel in een relatie, maar zit er te denken om er maar mee te knokken.. Me huidige relatie heb ik eigenlijk via het internet leren kennen. Opzicht is het iemand die wel wat voor me betekend en ook veel voor me doet.. Alleen ik wil er gewoon niet meer ermee door:

* Ik merk dat zij eigenlijk zowat bijna alles binnenshuis bepaald.

* Ze pikt zowat elke keer me tv in ( die ik zelf heb gedokt) Dus PS3en is er zowat nooit bij.

* Het is echt een moeders kindje... (dus continu bellen, heen gaan) wat mij ook bepaald me strot uit komt.

* Het intieme is er gewoon niet meer (als je bij een lekker moppie zit vol ik me opgewekt ect) Hier totaal niet meer.

* Bed prestaties onder de maat.

* Ze heeft een (ik noem het maar zo) een lichamelijk probleem waar ze niks zelf aan wilt doen.

* Ze heeft me elke keer nodig als ze de weg wilt weten (wil gewoon iemand die dit zelf standig kan doen)

* Toch wel vaak een groot meningsverschil..

Alleen waar ik bang voor ben ( en dit zeg ik in alle eerlijkheid uit me prive gedeelte)

Ik woon in zuid-limburg.. momenteel heb ik wel werk en betaald wel redelijk.tot goed, maar ik werk wel van 14.30 tot ongeveer 0.00 uur.
Als ik op me zelf ga wonen er financieel er toch best wel erg hard erop achteruit zal gaan (Dus straks nog minder om iets extras over houden om andere dingen te kunnen kopen of pieken of te vangen)

Werk vinden is hier al een drama, laat staan om je werk te houden. Momenteel gaat het erg goed op me werk en heb zo me compliment wel gehad. Maar ik heb geen zin om dit werk heel me leven te moeten gaan doen.. Dus ander werk gaan zoeken word nogal erg lastig. Zeker als je erbij denkt dat de maandelijkse huur kosten gewoon door blijven lopen (en eventueel ook nog kunnen gaan stijgen + stijgen van de zorg premie en noem dat maar op (en dan heb ik gelukkig wel geen dure auto) Dus financieel ben ik toch echt bang om onder te gaan, en zeker geen zin om als bijstands persoon hier te moeten leven.
En vrienden heb ik hier ook niet. En makkelijk vrienden maken doe ik ook al niet (misschien dat het wellicht ook wat te maken heeft met nederlands praten en hun wel dialect praten.. Dus ik heb geen zin om straks helemaal geisoleerd te raken en in de hoge schulden te zitten..
 
Ik begrijp je situatie ;)

In het zelfde verkeer ik me nu ook :p
En ik ben een persoon die eerder aan andere denkt dan aan zich zelf. ( ja okkii is ook heel aardig :schaam ) Vandaar dat ik liever geen vaste relatie heb, met gevolg van een gebroken hartje :p Niet bij mij maar bij de andere.

Het ging bij haar net té snel vond ik, maar het was van ow leuk en paar dagen later, ik zat bij haar thuis. Maar echt :p

Als 16 jarige met een inkomen van 400 per maand, 400 rechtstreeks men uitgeef pot in.. gaat elke keer als ik haar wil zien 100 euro weg :S

€46 van Amsterdam naar Enschede, €10 voor openbaar vervoer ( bus ), en hou ik nog €40 over om wat te drinken of te eten met haar of iets leuks te doen :p

Financieel ga ik dik achteruit haha :p, Daarom ook die gedachtes, maar kan me niet voorstellen dat ik haar breek :p
 
Wel een leuke uitdaging voor je.
Je hebt wel al veel op een rijtje gezet.

Laat ik eerst even melden dat je je huidige baan op moet zeggen voor je iets nieuws hebt gevonden.

Wat betreft je huidige vriendin, hoe is haar karakter?
Je zegt dat het doen en laten van haar niet bij jou past, maar laat ik je even quoten.
* Ik merk dat zij eigenlijk zowat bijna alles binnenshuis bepaald.
Je bent nu 27 jaar en hebt ook een mond gekregen.
Vertel haar op een wat vriendelijke manier dat ook jij in dat huis woont en dus ook recht hebt om wat te bepalen.
Zij moet jou daar ook de ruimte in geven. Ga eens een goed gesprek aan hierover.

* Ze pikt zowat elke keer me tv in ( die ik zelf heb gedokt) Dus PS3en is er zowat nooit bij.
Zie hierboven

* Het is echt een moeders kindje... (dus continu bellen, heen gaan) wat mij ook bepaald me strot uit komt.
Waarom zou dit vervelend zijn? Mijn vriendin is ook gehecht aan haar moeder, maar dat is vrijwel vrouw eigen. Kijk maar eens in je omgeving rond, vrouwen vertellen eigenlijk alleen dingen aan vrouwen. Tegen mannen zijn ze over het algemeen genomen vrij "algemeen". Chitchat over shoppen is meestal niet aan de orde. Dat doen ze liever met vriendinnen. Je krijgt immers toch wel de reacties van: "Mja aan jou mening heb ik ook niks...".

* Het intieme is er gewoon niet meer (als je bij een lekker moppie zit, voel ik me opgewekt etc) Hier totaal niet meer.
Ik ben van mening dat je hier zelf ook aan kan werken. Koop eens een leuk speeltje, of neem haar mee naar wat romantisch. Neem tijd voor elkaar en investeer er ook in. Anders werkt het natuurlijk nooit. Het moet uiteindelijk wel van twee kanten komen. Enkelzijdig verkeer en afname van de intimiteit, heeft in mijn persoonlijk geval altijd geleid tot een gebroken hart :(

* Bed prestaties onder de maat.
Speeltjes kopen, nieuwe dingen ontdekken. Trek de stoute schoenen aan.

* Ze heeft een (ik noem het maar zo) een lichamelijk probleem waar ze niks zelf aan wilt doen.
Tja, niemand is perfect. Als zij zich zo goed voelt, dan scheelt het jou in iedergeval een hoop "gedoe" over van... ja ik zie er niet uit, kan geen leuke kleren vinden, mijn maten zijn weg. Een volslank modelletje zijn zeer zeldzaam en argwanend, kortom heb je niks aan. Als je veel voor elkaar betekend, zegt dat meer dan een perfect uiterlijk.

* Ze heeft me elke keer nodig als ze de weg wilt weten (wil gewoon iemand die dit zelf standig kan doen)
Tjah, daar heeft elke man last van... Heb je ooit een vrouw zien kaart lezen?? of een gevoel voor richting? Ik in ieder geval niet. (historie: mannen jagen, dieren zoeken, en moeten de hut weer terug zien te vinden // vrouw bleef lekker bij de hut)

* Toch wel vaak een groot meningsverschil..
Zie het eerste


De ligging, dat hoeft geen probleem te zijn. Begin gewoon eens bij een sportvereniging, probeer je zo in het sociale circuit te mengen. Krijg je wat buddies in het zuidelijke deel van NL (neem aan, omdat je NL spreekt er niet vandaan komt).
Door deze buddies creeer je wel een nieuw netwerk wat je kan gebruiken om een nieuwe, mssn wel leukere baan te vinden waar je meer plezier in hebt en wel tot het einde wilt blijven doen. Maar wees blij dat je in Z-L woont, daar zijn de ogen op gericht. Hier in N-L (nog boven Venlo) valt er helemaal niks te doen, geen werk te vinden. Qua inwoners is Limburg de 6e provincie, waarvan ongeveer 75% in Z-L woont. Werk en vrienden genoeg.

Al met al een ideologisch verhaaltje, maar het waarmaken is wat ingewikkelder.
Maar wat meer van je af bijten mag wel, maar doe het actief en in samenspraak.
Wedde dat het weer helemaal goed kan komen :)

P.S. ik ga uit van je eigen kracht ;)





Edit:
JEEEEEEETJE wat een tekst getypt, had het niet eens in de gaten :p
 
Het karakter van me huidige vriendin.

Savonds erg koppig, bazig zijn, opvliegerig (niet echt een tijdstip om bij haar te willen zijn)
Kan ook wel lief zijn (stemming kan aan beide kant heel snel verschillen..
Praten kan ik wil doen, alleen daar verander ik haar karakter niet mee. (ook flikkerd ze me spullen waarvan ik juist die goed wil opbergen overal in doosjes ect zodat je na een hoop geerger eindelijk nog terug vind. Of helemaal geen zin meer heb om het nog terug te vinden en dat het pas over 10 jaar weer ergens word terug gevonden..

Over haar gedrag heb ik wel eens aangesproken dat ik het bepaald niet leuk vond. En ook op dat weg moffelen van al me spullen..
Daarnaast heb ik toch wel vaak meningsverschillen waar ook meteen ruzie erbij komt kijken. Niet echt een fijne relatie dus
Of als ze de zin niet krijgt beginnen te huilen als een klein kind...

En voor de rest over het samengang in huis dat word toch nooit wat want ik heb eigenlijk niet eens meer het gevoel of het huis / flat ook van mij is (lijkt net ofdat een moeder alles hier bepaald van wat ik wel mag en niet) Laat me moeder nou ook zo geweest zijn. Dat betreft heb ik echt geen fijn leven achter de rug!..

Van dat moederskindje is niet zo heel super probleem, maar te vaak van alles stoord wel behoorlijk. Heb je het ene weekend vrij.. gaan we weer naar haar ouders.. en het volgende weekend denk je zelf iets te willen gaan doen , och ja me vriendin heeft weer iets geplant (kan ik weer niks doen..)

Voor de rest heeft ze `speeltjes` maar die kan ze niet inbrengen omdat haar **** te nauw is (lichamelijk probleem) heeft.
Krijg ook niks van haar te horen dat ze er iets aan wilt laten doen.. Dan denk ik ook van ja dan hoeft het voor mij ook niet meer..

En daarnaast heb ik zoveel ruzie gehad dat het de `liefde` wel aardig verpest heeft en toch anders over haar aan het denken ben.
En kwa bed prestaties komt er van haar ook niks meer uit haar kant, alleen van mijn kant dus.. Ja dan heb ik het ook snel gezien..

Voor de rest sportvereniging heb ik geen tijd voor, heb nou al een behoorlijk druk leven dus kan dat er niet echt erbij hebben..(weekend wil ik gewoon me eigen ding kunnen doen.)
misschien iets van fitness ofzo maar andere sporten heb ik eigenlijk geen intresse meer in.

Buddys krijgen word voor mij eigenlijk wel moeilijk.

1. Ik ben zoiezo geen prater of gangmaker..
2. Alleen uitgaan vind ik zeg maar `nogal zielig` ik ben zo`n iemand die liever met iemand ergens heen gaat.
3. Praat ik voor me eigen mening en lul dus nooit met andere mee..
4. Ben niet echt een kroeg type (om wat te drinken leuk) maar draai trek je ook geen volle zalen mee.. en een beetje voor je uit staan staren schiet ik ook niet veel mee op.. (dan voel ik me helemaal lullig en kan nog beter thuis gaan zitten met een pils ofzo.)
5. Als ik ergens ben wil ik wel wat kunnen doen (ben wel een doener)

Overigens ben ik wel half limburgs (me moeder komt er oorspronkelijk vandaan) maar ben hier niet opgegroeit en ben het dialect ook niet machtig.. verstaan lukt overigens best wel goed.. die ik praat gewoon nederlands..
 
Lastig en herkenbaar. Als ik je zo hoor over je huidige vriendin, lijkt het mij dat het zo goed als overbodig is om hier nog energie in te steken. Overigens, je straalt wel uit naar dames dat je een relatie hebt.. pas daarmee op ;).

Mijn advies, rond eerst je huidige relatie af voordat je in een nieuwe stapt. Denk zelf dat het waarschijnlijk nog goed voor je zou zijn als er even niemand naast je zou liggen in bed ;). Om gewoon weer jezelf te worden, rustiger te worden. Stress (voorkomend uit je huidige relatie) is niet goed om een nieuw vrouwmens te benaderen.

Uitgaan is hier ook nooit aan de orde geweest, behalve dan de diverse Thunderdomes in mijn jongere jaren (ben nu 32). Maar socializen is wel erg belangrijk, wat ook in een sportschool / zwembad / sportclub kan. Kroegjes zal je mij ook niet in vinden, maar er zijn meerdere manieren om vrouwen tegen te komen. Zou je wel willen adviseren om afstand van je nieuwe "prooi" te nemen. Wanneer je te lang "dicht" op haar huid gaat lopen, dan gaat ze zich aan je irriteren en dat is het laatste wat je wilt.

Hebben jullie op het werk geen lunchhok / kantine? Schuif dan eens gewoon aan haar tafel aan. Dat je dan niets zegt, dat geeft niet. Gewoon elke dag blijven doen, totdat je je op je gemak voelt bij haar. Vraag haar daarna maar eens hoe ze het op het werk vind, nog niet over haar "thuis-situatie" vragen. Ik krijg het idee namelijk dat zij ook niet zo'n prater is.

Ik heb zelf 9 jaar terug de stoute schoenen aangetrokken, iets wat eigenlijk totaal niet bij mij past. Heb mijn huidige vrouw (net een maand geleden getrouwd ;)) leren kennen op de chatpagina's van SBS6. Zij is naar mij gekomen (was ik wel blij mee, ik durfde dat niet) maar zij gaf al aan dat ze waarschijnlijk niets durfde te zeggen omdat ze verlegen was. Heb heel brutaal gezegd dat wanneer ze niet zo praten bij mij thuis, dat ik haar wel zou kussen dan (zodat ze de lippen ook niet hoefde te gebruiken om te praten). Dus een "grote mond" helpt wel... en blijkbaar kon ik toen beter kussen dan praten :p.

Maar het blijft een dilemma, een meisje / vrouw spreekt toch altijd een andere taal dan de jongeman / man.

Zijn er anders geen vriendinnen / zussen / vriendin/vrouw van broers waar je mee kunt praten (niet de vriendinnen kiezen van je huidige vriendin ;)). Zij kunnen meestal beter advies geven over hoe haar te benaderen dan wij heren hier.

Overigens, er zijn ook kleinere speeltjes die je geeneens in hoeft te brengen ;).
 
:041::041::041::041::041: voor WWWICKED :)

na je reactie op mijn stukje, totally agree met hem.

Je bent de relatie al min of meer aan het afronden, aangezien je er zelf geen energie meer wil in stoppen. Dit omdat je merkt dat zij geen "aanpassingen" wil doen.
Je kan ondertussen ook al op zoek gaan naar een eigen huisje, zodat wanneer het uit is jij een ander onderdak hebt.
Maar als dat langer duurt, kan je het proberen door op deze manier minder bij elkaar op de lip te zitten.
 
Helemaal mee eens dat je eerst jouw huidige relatie moet afronden, voor je een nieuwe wilt beginnen.

Voor een meid waar je mee gaat daten is het 100% een afknapper als ze achterkomt dat je nog een relatie op na houdt en zelfs nog soort van samen woont.

Daarnaast is het voor jou super stressvol om het "geheim te houden" of proberen het te vertellen/uit te leggen.
 
tsja, als je in een relatie zit waar je uit weg wil moet je dat eerst doen voordat je verder gaat natuurlijk. Als je alleen wat spannends zoekt voor erbij, kan dat best, als je het geheim houd en handig aanpakt. Op je werk met dat soort ongein beginnen is bijvoorbeeld al niet handig.

Ik weet dat vreemdgaan stout is enzo, maar ik ken genoeg mensen die juist dankzij een slippertje nu en dan in elkaar geïnteresseerd blijven en gelukkig blijven. Het hoeft niet altijd een Big deal te zijn. Verliefdheid (en the topicstart klinkt als verliefdheid) is wél ALTIJD een Big deal, en dat kan eenvoudigweg niet zonder eerst jezelf single en beschikbaar te maken.

Alles bij elkaar is jouw situatie bijna 100 gelijk aan die van mij, behalve dan dat ik nog niet echt zit te wachten op iets nieuws, en het al een poos uit is met mijn ex. Je gaat nu vanuit onzekerheid en ontevredenheid op haar af, dat is nooit goed. Beslis wat je wil doen (vriendin dumpen of niet, nieuwe relatie of niet, etc), en beslis dat helemaal voor jezelf. Als je daarmee klaar ben, en dat moppie op werk ziet er nog steeds zo lekker uit, vraag haar dan gewoon uit. Ik ken geen meisje of vrouw die het niet verschrikkelijk leuk vind om te horen "ik vind je leuk" als het niet te opdringerig of plat gezegd wordt. En als ze dan nee zegt, wat heb je dan verloren? Op een meisje afstappen is het soort gok waar de mensen in het casino om staan te springen: je kan alleen maar winnen, niets verliezen. Verliezen kan alleen als je je eigenwaarde af laat hangen van haar reactie. Als je dat vanuit jezelf laat komen, heb je ineens niets meer te verliezen (en het is ook aantrekkelijker). Als het je lukt, laat me weten hoe!

Succes!
 
Ik denk dat ik het er verlopig maar erbij laat zoals het is..
Ik heb haar vandaag weer `hoi` gezegd en ze zei ook netjes `hoi` terug. En 1 keer kwam ze de hoek om lopen met haar karretje en kwam bijna dat tegen mij aan. Ze kreeg best wel een rood hoofd..(toch wel lief) En nee een echte prater is het niet. Ik weet niet hoe het in de pauzes is. Zij zit dan buiten en ik binnen. Maar ik denk dat ik het wellicht wat anders ga aanpakken. Hoop i.i.g dat ze met me wilt praten. En daar laat ik het denk ik maar bij. Overigens rijd ze in een gele vw polo (dacht ik) met zwarte viper striping. (dus ben daarom ook bang dat ze wel een vriend zal hebben)
Opzicht wel jammer wat ik zie haar wel erg zitten. (erg knap, stil, verlegen) echt mijn type..

Waar ik niet op zit te wachten (meiden die altijd de baas willen zijn en knap zijn, bitchtype)

Vind het toch wel moeilijk (al is het toch one of a kind) Zo iemand denk ik niet echt vaker tegen te komen.
 
... als ze dan nee zegt, wat heb je dan verloren? Op een meisje afstappen is het soort gok waar de mensen in het casino om staan te springen: je kan alleen maar winnen, niets verliezen. Verliezen kan alleen als je je eigenwaarde af laat hangen van haar reactie. Als je dat vanuit jezelf laat komen, heb je ineens niets meer te verliezen (en het is ook aantrekkelijker). Als het je lukt, laat me weten hoe!

Succes!

Dat heb je mooi gezegd! :)
 
Tsja als het al geen prater is, weinig tot geen contact heeft met onze overige collegas.(Weet niet wat er gebeurd in de pauzes) En dan kom ik haar ook niet continu tegen of staan er toch een paar collegas om.. Want als de ene iets weet, weet gelijk het hele bedrijf het.. En aangezien ik niet direct voor lul wil staan mocht het toch niet zo lopen als ik het gedacht had.. Ideaalste is toch net even dat stille hoekje dat ik haar net kan aanspreken.

Weet niet of het verstandig is om over haar auto te hebben, maar lijkt me wel een sterk punt. Ga hem zeker onthouden..
Denk dat ik maar eens in de grote pauze naar buiten ga.. Kan ik eens zien of ze rookt.
Trouwens toen ik gisteravond keek zag ik haar in de auto zitten. Was even aan het kijken (zo even snel) of ik haar auto zag.. zag dat ze nog even naar me keek..

Probeer ook nog uit te vogelen waar ze woont. Ik ga haar niet stalken ofzo. Maar stel zij mag een uur eerder naar huis...
En het word voor mij zoiezo later. Dan rij ik er gewoon langs (dus niet gaan stilstaan ofzo) Met een snelle kijk eens zien of ik haar auto tegen kom. Mocht ik dat weten weet ik i.i.g waar ze woont..(net als een voorbij ganger) En dan maar eens in die omgeving gaan uitgaan en hopen dat ik haar tegen kom..
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Aequitis [VERKOCHT]2x Quad Radiator met leuke deal voor de snelle beslisser! Verkocht 1
E [REFUSED] leuke spullen voor weinig geld Verkocht 6
LightStar leuke pc Verkocht 7
U Zeer leuke positieve ervaring met Highflow.nl + Mars chocolade ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
stravinski leuke gadgets Algemene Discussies 29
vincent leuke antec 900 casemod Waterkoeling 6
Mannekino Kan iemand tegen betaling iets eenvoudigs 3D printen voor mij? Cases en Modding 27
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
Freddy Gebruikte GPU waterblokken tegen dumpprijs HighFlow Computer Cooling Shop 10
B [gezocht] corsair SP120 quiet *ruilen tegen corsair 120AF Nieuw in doos* Gevonden 0
T Advies nodig: Moederbord in case isoleren tegen condens Overige Koeling 3
sir serial [CANCELLED] Matrix 580 ruilen tegen mijn Revo x2 240 Gevonden 1
Robin 7850 tegen hanger van nvidia Hardware & Software 3
J "Spartacus-ster verliest de strijd tegen lymfklierkanker" Nieuws en Sport 4
S [VERKOCHT] ruilen d5 mcp655 tegen ddc 355 Verkocht 3
Freddy [INACTIVE] Groot uitverkoop, veel Innovatek tegen dumpprijzen Verkocht 44
Vissa Top service, geen shop kan tegen Highflow op! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
fasster wc temps vallen tegen! Waterkoeling 45
J Slang komt tegen videokaart/heatsink/heatpipe, is dat een probleem? Waterkoeling 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan