dan is hier de laatste update, het project is afgerond en is goed werkend, temperaturen zijn als volgt: bij 18 graden kamer temp: -12
bij 7 graden kamer temp: -20 en lager kon ik de kamer temperatuur niet krijgen dus dat is jammer maar helaas.
dan zijn hier nog een hele zooi aan foto's die ik nog gemaakt had maar te lui was om te uploaden:
eerst mijn
pompen
dan foto van chiller klaar voor gebruik
radiator's:
fans, het maakte echter qua temperatuur niet uit of ik nu 1
radiator of 2 gebruikte met 2 leverde max een verschil op van 1 grade en op 24 volt al helemaal geen verschil. ik heb dus al zowat een maximale koeling
eerste test zonder water koude kant:
thermometer klopte helaas voor geen meter, temperatuur verschil tussen de meter op de foto en een fluke meter in het water was bijna 10 graden dus het is een knommel
test met water+antivries aan de koude kant, geen last
vervolgens test bij de deur want het regende
water temp was hier ronde de -18 pc wel aan.
na wat langer draaien
en dan nog wat mooie foto's die ik gemaakt had aan het einde, lekker veel ijsvorming wel niet op gevaarlijke plekken gelukkig
dit zijn gelijk de mooiste foto's die ik tot nog toe gemaakt heb met men iphone
zelf ijsvorming op de tierips
ik moet zeggen dat achteraf het beter is gegaan als ik had verwacht, het is jammer dat het niet een beetje gevroren heeft want dan zou ik mogelijk ook richting de -30 kunnen gaan.
nou nog kijken of ik een keer kan gaan benchen voor de
highflow oc compo, vind deze persoonlijk interessanter, ik heb het vantage filmpje nou ondertussen wel genoeg gezien