Lappen is echt hartstikke makkelijk! zorg dat je een vlakke achtergrond hebt, en dan zo lang mogelijk met de grofste grid bezig, dat scheelt heel veel als je te weinig schuurt en dus met 1200 dat moet corrigeren..ik was met een dik uur klaar met lappen van een core2duo cpu'tje.. ik wil nog mijn QX9650 en i7 975 ES gaan lappen dat er dan geen ES meer op staat is niet zo erg want deze cpu gaat nooit meer de deur uit...
als je dichtbij woont zou ik je best willen helpen met het lappen van je cpu ik heb ook nog een TRUE liggen die ik ook wil gaan lappen, hoe ik dat moet aanpakken weet ik eigenlijk niet.. dat zal ik dan wel zien tzt.
bij een i7 scheelt het niet altijd in graden.. wel raar .. maar opzich is het 9 van de 10x een vermindering in graden!
als je dichtbij woont zou ik je best willen helpen met het lappen van je cpu ik heb ook nog een TRUE liggen die ik ook wil gaan lappen, hoe ik dat moet aanpakken weet ik eigenlijk niet.. dat zal ik dan wel zien tzt.
bij een i7 scheelt het niet altijd in graden.. wel raar .. maar opzich is het 9 van de 10x een vermindering in graden!