• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Corsair Obsidian 800D

nino-33

Junior Member
als jij er eind oktober eentje heb dan hou ik mij aan bevolen.

is toch een leuk verjaardags kadotje dacht ik zo:033:

nu nog effe mijn vrouw zo gek zien te krijgen:praygod
maar dat zal ook wel goed komen:040:

Kamuchi

Member
Zit momenteel nog te twijfelen tussen de 800D en de A71F kast en had er nog een vraagje over omdat de preciese informatie nogal vaag is.

Aan de achterkant van de 800D, is het een 120 of 140mm fan?
De middelste fan is een 140mm? (tussen de kelder)
Neem aan de die hotswappable compartement er niet modulair opzit om er uit te halen?
Waneer denk je de 800D op voorraad te hebben? mid volgende week wil ik een bestelling doen incl. kast :)

beetje offtopic

Zit te denken om de hdd en swappable compartments eruit te halen, hdd`s in een 5,25 houder.
bay res op de onderste 5,25
360 aan de bovenkant
280 rad aan de onderkant van de kelder scheider
pomp aan de onderkant van de 5,25

Later vervangen door 1/2 slang, NB/SB 2de pomp onder in kelder en extra rad aan de achterkant bij de case fan, of extra bodem gat maken en er 2 rads plaatsen later :)

Freddy

Administrator
Forumleiding
Achterkant = 140MM

Middel = 140MM

Voorraad = Begin/mid volgende week, als je echt interesse hebt, pre-order aan te raden zodat we een voor je kunnen reserveren.

Wil je meer info over de case, hier een zeer complete video review:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=oX87TPid_po]YouTube - Corsair Obsidian 800D Product Showcase Video Review[/ame]

Kamuchi

Member
Eerst ff wachten totdat het salaris binnen is, want er moet nog een zooitje tegelijkertijd mee anders is het bijna nutteloos om `m te kopen ;)

met het wc block voor de 5870 over 2 weken, wordt het ook wel verleidelijk om m`n oude 280 de deur uit te doen eerst :p

vincent

Well-known member
Mooie case met veel mogelijkheden, mischien soon maar is aanschaffen. ik ben een kastenfreak:047::icon_mrgreen: heb er ondertussen al wel 50 gehad lol

Mazlov

Junior Member
Dit zou wel eens de vervanging kunnen worden voor mijn oude P180b. Die heb ik inmiddels zwaar toegetakeld om een WC loop met 2 rads in te zetten. Ik ben vooral benieuwd naar de ervaringen met WC loops in deze case. Dat er een 360mm in de top past is alvast mooi, maar zijn er meer mogelijkheden zonder de zaag te moeten pakken? 140mm aan de achterkant, misschien ook in de bodem van de mobo-zone?

Een i7 860 en een HD5870 op maar 1x360mm vind ik niet echt wenselijk...

Bovenaan