• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Corsair Obsidian 800D

als jij er eind oktober eentje heb dan hou ik mij aan bevolen.

is toch een leuk verjaardags kadotje dacht ik zo:033:

nu nog effe mijn vrouw zo gek zien te krijgen:praygod
maar dat zal ook wel goed komen:040:
 
Zit momenteel nog te twijfelen tussen de 800D en de A71F kast en had er nog een vraagje over omdat de preciese informatie nogal vaag is.

Aan de achterkant van de 800D, is het een 120 of 140mm fan?
De middelste fan is een 140mm? (tussen de kelder)
Neem aan de die hotswappable compartement er niet modulair opzit om er uit te halen?
Waneer denk je de 800D op voorraad te hebben? mid volgende week wil ik een bestelling doen incl. kast :)



beetje offtopic

Zit te denken om de hdd en swappable compartments eruit te halen, hdd`s in een 5,25 houder.
bay res op de onderste 5,25
360 aan de bovenkant
280 rad aan de onderkant van de kelder scheider
pomp aan de onderkant van de 5,25

Later vervangen door 1/2 slang, NB/SB 2de pomp onder in kelder en extra rad aan de achterkant bij de case fan, of extra bodem gat maken en er 2 rads plaatsen later :)
 
Achterkant = 140MM

Middel = 140MM

Voorraad = Begin/mid volgende week, als je echt interesse hebt, pre-order aan te raden zodat we een voor je kunnen reserveren.

Wil je meer info over de case, hier een zeer complete video review:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=oX87TPid_po]YouTube - Corsair Obsidian 800D Product Showcase Video Review[/ame]
 
Eerst ff wachten totdat het salaris binnen is, want er moet nog een zooitje tegelijkertijd mee anders is het bijna nutteloos om `m te kopen ;)

met het wc block voor de 5870 over 2 weken, wordt het ook wel verleidelijk om m`n oude 280 de deur uit te doen eerst :p
 
Dit zou wel eens de vervanging kunnen worden voor mijn oude P180b. Die heb ik inmiddels zwaar toegetakeld om een WC loop met 2 rads in te zetten. Ik ben vooral benieuwd naar de ervaringen met WC loops in deze case. Dat er een 360mm in de top past is alvast mooi, maar zijn er meer mogelijkheden zonder de zaag te moeten pakken? 140mm aan de achterkant, misschien ook in de bodem van de mobo-zone?

Een i7 860 en een HD5870 op maar 1x360mm vind ik niet echt wenselijk...
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
S Geschiedenis van een Case:Corsair Obsidian 800D van Legendary1985 Gallery & Build Logs 1
S Even voorstellen myself & Corsair Obsidian 800D Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
S Corsair Obsidian 800D Full Liquid cooled Gallery & Build Logs 3
T Corsair Obsidian 800D advies gevraagd Advies Waterkoeling Setup 8
vgojef Corsair Obsidian 800D Acid Green Gallery & Build Logs 23
X Corsair Obsidian 800D SATA Controller Cases en Modding 8
Yinchie Corsair Obsidian Series 800D SATA 6Gb/s Upgrade Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
aadje93 Corsair Obsidian 800D radiator montage, welke schroeven? (XSPC) Cases en Modding 8
D Corsair Obsidian 800D Bouwen Cases en Modding 6
MaartenvdE Corsair Obsidian 800D HighFlow Product Reviews 9
Ramon toen weer verder met Corsair Obsidian 800D Gallery & Build Logs 10
Ramon Nieuwe PC: Watergekoelde Corsair Obsidian 800D Gallery & Build Logs 28
L Solid Side Panel Corsair Obsidian 800D HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
P Hulp bij waterkoeling corsair obsidian 900D Waterkoeling 0
M [Waterkoeling] € 750, i7-2600, GTX780Ti, Corsair Obsidian 750D Advies Waterkoeling Setup 6
Jort Corsair Obsidian Series 250D UltraChill Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S Corsair Obsidian 900D (Watergekoeld) Gallery & Build Logs 10
K Corsair Obsidian 650D (advies voor andere fans) Cases en Modding 2
R Corsair Obsidian 400R en 550D HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
J Corsair Obsidian 650D HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
A Gevraagd: Iemand om Corsair Hydro X Hardline 14mm te buigen Gezocht 2
B EK ARGB aansluiten op Corsair Commander Waterkoeling 5
Jason Corsair Hydro X Series XG5 RGB 30-Series Reference GPU Water Block (3090, 3080 Ti, 3080) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE RGB PRO Complete Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 DDR4 corsair vengeance rgb pro sl Problemen & Oplossingen 5
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Tath Corsair Obsedian 1000D Gallery & Build Logs 58
D Advies setup drain Corsair Advies Waterkoeling Setup 4
Jason 750W Corsair SF Series™ SF750 80 PLUS® Platinum Certified High Performance SFX PSU HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH303i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D CORSAIR Hydro X Series XG7 RGB RX-SERIES GPU Water Block (5700 XT) Advies Waterkoeling Setup 2
P 11 fans , kabelsplitters en corsair Commander Pro Overige Koeling 2
Jason Corsair Hydro X Series XD3 RGB Reservoir / Pump Combo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
arwin74 Corsair Gaming Audio SP2500 probleem Problemen & Oplossingen 5
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
A Corsair Hydro X Series XD3 RGB Waterkoeling 3
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XM2 M.2 SSD Water Block (2280) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH300i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
mixedup corsair 120ll fans Problemen & Oplossingen 9
Bl4ckj4ck666 Corsair registerwaarden normaal? Hardware & Software 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
Jason Corsair Hydro X Series XC5 RGB CPU Water Block (AM4 & 1200) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 en XC9 RGB CPU Water Blokken (1200/AM4 - 2066/sTRX4) - Zilver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan