• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

corsair h20 H70

Ik weet niet of dit werkt: maar hier staat de bestelling die ik ga plaatsen:
http://www.highflow.nl/index.php?target=wishlist&cs_cookies

Hier had ik nog 2m Tygon slang bij staan, maar die komt vandaag binnen van Wwwicked :)
Tygon R3603 - 6.4MM ID - 9.6MM OD - Clear

Dit zijn de slangen waar je uit kan kiezen: 1/4 Slangen (4MM binnendiameter)
Met die 6mm/8mm slang kun je schroeffittingen gebruiken. Bij de Tygon niet. Maar dat had ik al gezegd.

Ik ben nu die H50 mod-guide aan het vertalen. Maar ga die denk ik niet direct hier plaatsen omdat het niet mijn werk is geweest. Ik kan je morgen denk ik wel het wordbestandje sturen.

Edit:
Het bestandje is klaar. Ik kan 'em naar je opsturen. Iedereen die het wil hebben kan mij een PM sturen met zijn e-mail adres, dan mail ik het zospomo door.

Laatst bewerkt:
oke handige tips indd,[thnx]oke moet ik dan een 10mm slang met 6mm binnenkant hebben of een 6mm slang ...
alleen wil ik nog even weten hoe je dat hebt gedaan met die H50 heb je die open gezaagt zo ja hoe heb je deze weer sluitent gekregen en wat is de bedoeling van deze 2 dingen??
p1070472.jpg

Daar zitten de schroefjes van de kap. Wanneer je die los geschroefd hebt ziet de H50 er in ieder geval zo uit:

h50_mod_03.jpg

Echter, die 2 schroefjes zijn enkel van de kap. Het is dus niet dat gelijk het water eruit stroomt ;). De kap is puur ter bescherming van de electronica.

Als je de kap losgehaald hebt, dan zie je bij de slangen een schroefje zitten. Wanneer je deze los draait kan je de fittingen eruit halen, hou wel een bakje bij de hand om de vloeistof op te vangen:

h50_mod_05.jpg

Zie ook deze post: http://forum.highflow.nl/f34/wwwickeds-sw333t-6754/index4.html#post122929

Daar zitten de schroefjes van de kap. Wanneer je die los geschroefd hebt ziet de H50 er in ieder geval zo uit:

Echter, die 2 schroefjes zijn enkel van de kap. Het is dus niet dat gelijk het water eruit stroomt ;). De kap is puur ter bescherming van de electronica.

Als je de kap losgehaald hebt, dan zie je bij de slangen een schroefje zitten. Wanneer je deze los draait kan je de fittingen eruit halen, hou wel een bakje bij de hand om de vloeistof op te vangen:

oke helemaal super en die slangen kan je er gewoon aftrekken neem ik aan of kan ik deze eraf zagen boven de fittingen
of hoe moet ik dit zien ,als je misschien nog antwoord op mijn vraag hebt met de slang maten dan komt het helemaal goed
:D

Added after 22 minutes:

oke helemaal super en die slangen kan je er gewoon aftrekken neem ik aan of kan ik deze eraf zagen boven de fittingen
of hoe moet ik dit zien ,als je misschien nog antwoord op mijn vraag hebt met de slang maten dan komt het helemaal goed
:D

na verder lezen in de toppic van je zag ik de rest al staan
hoop wel dat de anti-knikveer gaat passen van 10mm

Laatst bewerkt:
Je moet het lossnijden. Wel oppassen als je de oude slangen loshaalt, de fittingen bij de pomp zijn van kunststof en zijn makkelijk te geschadigen. Dit geld ook voor de kant van het rad, aangezien dit vaste aluminium fittingen zijn.

Al is het natuurlijk ook mogelijk om er een ander rad voor aan te schaffen.

Je moet het lossnijden. Wel oppassen als je de oude slangen loshaalt, de fittingen bij de pomp zijn van kunststof en zijn makkelijk te geschadigen. Dit geld ook voor de kant van het rad, aangezien dit vaste aluminium fittingen zijn.

Al is het natuurlijk ook mogelijk om er een ander rad voor aan te schaffen.

Oke ik zag al iets staan op de foto's Indd
Ik laat eerst het systeem leeg lopen door middel van die bovenste schroef die je zei
Dan klijp ik die slangen wat bij elkaar zo kan ik kijken waar ik rustig kan snijden, maar die fittingen
Kan ik wel weer gebruiken toch?
En heb je de rad ook eerst doorgespoeld voordat je deze weer vulde
Ik denk bijna wel als ik die kleurstof erbij doe dat het goed komt aangezien dit een mix is
Dat is meestal zoveel % van 1 en zoveel % van het ander
Het kan hoogst uit wat vetter zijn omdat het een vloeistof is of
Zie ik dat fout??

Die fittingen kun je gewoon hergebruiken. Ik heb het rad zelf niet doorgespoeld overigens, al kan het geen kwaad om dit alsnog te doen.

Kleurstof heb ik zelf niet gebruikt, kans dat alles vast komt te zitten durfde ik niet aan (alle openingetjes zijn al zo dun).

Maar welke vloeistof wil je erin gaan doen? Linkje?

Die fittingen kun je gewoon hergebruiken. Ik heb het rad zelf niet doorgespoeld overigens, al kan het geen kwaad om dit alsnog te doen.

Kleurstof heb ik zelf niet gebruikt, kans dat alles vast komt te zitten durfde ik niet aan (alle openingetjes zijn al zo dun).

Maar welke vloeistof wil je erin gaan doen? Linkje?
Feser One Cooling Fluid - UV BLUE
Deze leek me wel wat en anders de gele versie
Omdat ik alles al in mn kast met uv blue heb
Stoot dat mooi af en is het wel weer wat apparts in de kast tenopzichte van andere onderdelen
Maar bedankt voor de info helaas moet ik nog even wachten tot maart want vanaf zondag naar Brabant vanuit Leeuwarden ffn lekker bijkomen

ja ik heb er zelf ook wel wat last van met mn buizen ik heb vandaag die s-ata uv erin gedaan alleen
blijkt dat ik geen uv buizen heb dus die kan ik ook nog eens gaan vervangen ook
denk dat je beter uv kan nemen waardoos alles mooier oplicht of kijken dat er blacklights zijn krijg je ook weer een appart effect
alleen weet ik niet of dit wel staat,en ja met die mix vloeistof blijft toch altijd een gokje die je neemt
maar ja ik heb zelf ook een lichte paarse gloed in mn kast omdat er iets rood in zit en blauw dan krijg je automatisch een paarse gloed
894213157_5_3O-u.jpeg

Ik heb het op de voeding aangesloten. Eerst wel alles van je voeding loskoppelen van je pc.

Daarna de voeding "jump-starten" door middel van een paperclip op de groene draad en een zwarte draad (welke zwarte maakt niet uit overigens). Zet voordat je dit doet je voeding wel uit door middel van de schakelaar aan de achterzijde van je voeding.

jumpstart01.jpg

jumpstart02.jpg

ik heb eventueel nog een kabel liggen dan koppel ik alles los en plug ik deze eraan en dan sluit ik hem op de kleine aan wand zoon formaat zit er op de H50 als aansluiting en dan wat jij zei de voeding aan zetten en dan testen
110219205928.jpg

als dat wat gaat worden iig

Ja zo kan je het doen ja :)

dacht ik anders duurt het wel heel lang met alles door verbinden etc dit leek me iig de snelste oplossing het schoot me tebinnen
toen ik dat kabeltje aan de kant gooide hahaha en dacht aan dat plaatje met door lussen kwam het verhaal van de voeding boven dacht als ik dat nou doe kom ik er ook en scheelt me weer een hoop kabel gekloot maar zijn idee was goed iig dat moet ik toe geven

Added after 49 minutes:

nou kom ik net wat tegen op een site wat ook wel een leuk idee is voor in mijn kast aleen zit ik met teweinig ruimte aan mijn voorkant
maar dit is ook een manier om je rad uit het zicht te ver stoppen
haf_x_036.JPG

Laatst bewerkt:
weet er ook een van jullie een mooie videokaart koeler die ik in combi kan koelen met de h50?
of word dit tezwaar voor het systeem???
mocht het wel kunnen welke merk/(linkje) hebben jullie voor me
prijs tussen de 30 a 100,- incl pluggen hou aub wel rekening mer de slangen van de h50
het gaat om de asus 4770 videokaart

Ik zou de H50 enkel gebruiken voor cpu of enkel voor de grafische kaart. Niet als 1 loop voor cpu + gpu, daar is de H50 te licht voor.

zoon vermoedden had ik al alleen dacht vraag het even na maar als het kon was het wel mooi geweest
maar dit is iig eerst wel ffn een leuke goedkope manier ,maar goed dan laten we het zo :D

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M Corsair Ball Valve kwaliteit Waterkoeling 4
A Gevraagd: Iemand om Corsair Hydro X Hardline 14mm te buigen Gezocht 2
B EK ARGB aansluiten op Corsair Commander Waterkoeling 5
Jason Corsair Hydro X Series XG5 RGB 30-Series Reference GPU Water Block (3090, 3080 Ti, 3080) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE RGB PRO Complete Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 DDR4 corsair vengeance rgb pro sl Problemen & Oplossingen 5
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Tath Corsair Obsedian 1000D Gallery & Build Logs 60
D Advies setup drain Corsair Advies Waterkoeling Setup 4
Jason 750W Corsair SF Series™ SF750 80 PLUS® Platinum Certified High Performance SFX PSU HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH303i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D CORSAIR Hydro X Series XG7 RGB RX-SERIES GPU Water Block (5700 XT) Advies Waterkoeling Setup 2
P 11 fans , kabelsplitters en corsair Commander Pro Overige Koeling 2
Jason Corsair Hydro X Series XD3 RGB Reservoir / Pump Combo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
arwin74 Corsair Gaming Audio SP2500 probleem Problemen & Oplossingen 5
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
A Corsair Hydro X Series XD3 RGB Waterkoeling 3
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XM2 M.2 SSD Water Block (2280) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH300i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
mixedup corsair 120ll fans Problemen & Oplossingen 9
Bl4ckj4ck666 Corsair registerwaarden normaal? Hardware & Software 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
Jason Corsair Hydro X Series XC5 RGB CPU Water Block (AM4 & 1200) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 en XC9 RGB CPU Water Blokken (1200/AM4 - 2066/sTRX4) - Zilver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XR5 240mm en 360mm Waterkoeling Radiatoren - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 RGB White CPU Water Block - 115X / AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XD5 RGB Reservoir / Pump Combo - 250ml HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 corsair 570x rgb crystal white Cases en Modding 8
Bl4ckj4ck666 Corsair 570x RGB crystal white Cases en Modding 1
Bl4ckj4ck666 Schroeven voor zijpanelen Corsair 570X Hardware & Software 4
Bl4ckj4ck666 Corsair icue Hardware & Software 0
D M3 schroefjes Corsair AIO? Zwart of evt wit met platte kop kruiskop Cases en Modding 1
K Corsair 900D Mod Gallery & Build Logs 6
K Corsair 900D The Savage Gallery & Build Logs 8
Hightower Corsair ql fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Freddy Corsair Hydro X HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
A Corsair 900D met een klein beetje waterkoeling :p Gallery & Build Logs 39
the_cyberspace Corsair spullen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
D Corsair Commander Pro Overige Koeling 2
Hightower Corsair ll rgb fans custom aansluiting en stekkertjes Overige Koeling 16
the_cyberspace Corsair Crystal 280X Hardware & Software 0
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
Hightower corsair ll fans rgb 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan