• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

corsair h20 H70

H50 modding en (Lichte)casemodding klaar
test run nog steeds testfaze
imageyw.jpg

imagegvx.jpg

imageau.jpg

imagepmj.jpg
 
Waarom?

Ik vind dat maar raar hoor, ivm die "gap" ik doe altijd maar 1 en dat gaat perfect, soms zelfs helemaal niks!
Maar dat is ervaring denk ik ;)
Totdat het een keer goed mis gaat. Jij sluit je pomp ook aan op een fancontroller die 6 watt per kanaal levert. Het gaat er juist om de kans op lekkage zo klein mogelijk te krijgen en zoals je kunt zien sluit een enkel geplaatste tie-rip niet perfect af:

tr_enkel.jpg


Prima dat jij er risico mee wilt lopen, ik voorkom liever dan dat ik later nieuwe hardware aan moet schaffen vanwege zo'n klein bandje wat geen drol kost.
 
Je moet ook kleine ty-wraps gebruiken, zoals hij al doet en ik ook ;)

Jij was daar fout bezig omdat je veels tegrote ty-wraps gebruik! (daaarom ook die dislike)

En tjha ik heb &*%$@#% aan computers daarom doe ik casemodding zodat ik alles kan aanpassen naar eigen wens:)
 
ik heb het geprobeerd alleen mn rips zijn teklein
dus heb ik dit maar ffn zo gedaan,
ik heb hem hard geschut maar alles blijft op zijn plek
en hangen.alleen ik heb hem niet op de fancontroller
maar op de cpu-fan aansluiting
 
haha dacht ik,
ik kon alleen niet groter gebruiken
want dat staat ik heb er een kleine 600 alleen
deze waren perfect en ja alleen heb ik hem met zin niet op
de fancontroler gedaan,aangezien daar al 5fan's opzitten
3x 200mm 2x 120mm..
maar die gat is goed gelukt in de case eerst met de
Dremel een klein gaatje gemaakt en toen met een oude flinderboor (18mm)
de rest beetje bij schuuren nog en hij was klaar gebruik wel de stofzuiger erbij :D

Added after 21 minutes:

testfaze is ook geslaagt zat iets teveel koelvloeistof in, hij loopt nu wel
hoor iig water lopen dus ga er vanuit dat hij het doet.wat wel ffn schrikken is is dat je verder niks ziet lopen
haha

Added after 29 minutes:

imageqjkb.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit zo! Goed gelukt volgens mij!

Zit zelf nog erg te tobben over waar ik mijn reservoir ga plaatsen.. Dat wordt denk ik minder makkelijk dan ik had gedacht. Wil mijn mobotray namelijk verwijderbaar houden, dus aan de drivebays vast zetten heeft niet echt mijn voorkeur.. Maar eerst die verrotte bestelling maar ns binnen krijgen. Het is puur wachten op de fittingen. Beetje balen...
 
Die tie-rip die ik in het voorbeeld gebruikt heb, was inderdaad een beetje te groot. Maar was puur als voorbeeld.

Maar ieder zijn ding.
Indd maar aan de meeste tips heb ik wat aan gehad:)
Hij loopt nu wel iig alleen is de straal niet zo bizonder
Maar het loopt zoals geplant iig, alleen ik moet mijn fancontroler
Alarm ffn zijn muil snoeren die bleef piepen
 
Ziet er netjes uit zo! Goed gelukt volgens mij!

Zit zelf nog erg te tobben over waar ik mijn reservoir ga plaatsen.. Dat wordt denk ik minder makkelijk dan ik had gedacht. Wil mijn mobotray namelijk verwijderbaar houden, dus aan de drivebays vast zetten heeft niet echt mijn voorkeur.. Maar eerst die verrotte bestelling maar ns binnen krijgen. Het is puur wachten op de fittingen. Beetje balen...
Hoe zit het met je bestellingen heb je alles al eens binnen of zit je nog steeds tewachten op je fittingen?
Ik ben iig nu zo ver dat ik zwaar overweeg om alles maar gelijk te waterkoelen
Vooral m'n memkaart dat is de eenige die ik in m'n hele kast hoor en waar ik me aan stoor
Alleen zeg ik dit niet tegen m'n vrouwtje die krijgt een beetje haar nocht van dat ding,
Hahaha zie graag foto's van je als jij alles klaar hebt.
 
Ik heb vandaag een mail gestuurd dat ze m'n bestelling op mogen sturen zonder de fittingen. Ga vanavond een zakje met 8-10mm schoeffittingen ophalen en met een boel geweld die 6mm tygon slang eroverheen dwingen. Zou wel moeten lukken. Alleen daarna ff kijken of het nog dicht te schroeven is :p

Ik ga als mijn bestelling morgen binnen komt ga ik in ieder geval het reservoir klaar maken. volgende week gaat dan de rest gebeuren. Moet ook mijn front nog wat modden om een temp-display kwijt te kunnen. ff kijken hoe ik dat mooi ga maken. Misschien doe ik 'em wel in de zijkant ofzo. had van wwwicked een sensor gekregen dus uiteindelijk toch ook dat display maar mee besteld :033:

ben zelf ook wel een beetje aangestoken met het waterkoelvirus. Denk dat ik de zalman HD160 die ik hier ook heb liggen volledig ga voorbereiden op water met een 160.2 rad (2x80mm). Daar ga ik dan langzaamaan wat spullen voor halen. Als mijn huisje dan eenmaal gekocht is en ik getouwd ben ram ik de pc van m'n vriendin daar in en heb ik een mooie stabiele HTPC :)
 
Ik heb vandaag een mail gestuurd dat ze m'n bestelling op mogen sturen zonder de fittingen. Ga vanavond een zakje met 8-10mm schoeffittingen ophalen en met een boel geweld die 6mm tygon slang eroverheen dwingen. Zou wel moeten lukken. Alleen daarna ff kijken of het nog dicht te schroeven is :p

Ik ga als mijn bestelling morgen binnen komt ga ik in ieder geval het reservoir klaar maken. volgende week gaat dan de rest gebeuren. Moet ook mijn front nog wat modden om een temp-display kwijt te kunnen. ff kijken hoe ik dat mooi ga maken. Misschien doe ik 'em wel in de zijkant ofzo. had van wwwicked een sensor gekregen dus uiteindelijk toch ook dat display maar mee besteld :033:

ben zelf ook wel een beetje aangestoken met het waterkoelvirus. Denk dat ik de zalman HD160 die ik hier ook heb liggen volledig ga voorbereiden op water met een 160.2 rad (2x80mm). Daar ga ik dan langzaamaan wat spullen voor halen. Als mijn huisje dan eenmaal gekocht is en ik getouwd ben ram ik de pc van m'n vriendin daar in en heb ik een mooie stabiele HTPC :)

hoop alleen niet voor je dat je die schroef fittingen voor je slang gaat gebruiken want dat gaat geheid niet goed komen
daarvoor is de slang wat te felxibel en te smal.en ben erg bang dat deze verloop van zeer kort tijd gaat lekken
ik heb hier ook nog een nieuwe stuk liggen :D
 
Ik werwacht zelf niet echt een probleem met die fittingen. Als ik de slang er goed omheen doe, kan ik die 0.4mm nog compenseren met een stukje tape oid. T is veter dan niets zegmaar.

Moet nu alleen dat microres gaan monteren en dat is echt een pokkeklus. Niets bij dat ding past zoals het zou moeten, schroeven te kort, washers te dik en beugels te smal... beetje jammer dus. Als ik nu zou mogen kiezen ging ik voor een bitspower reservoir.. dat ziet er ook nog eens leuker uit.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
A Gevraagd: Iemand om Corsair Hydro X Hardline 14mm te buigen Gezocht 2
B EK ARGB aansluiten op Corsair Commander Waterkoeling 5
Jason Corsair Hydro X Series XG5 RGB 30-Series Reference GPU Water Block (3090, 3080 Ti, 3080) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE RGB PRO Complete Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 DDR4 corsair vengeance rgb pro sl Problemen & Oplossingen 5
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Tath Corsair Obsedian 1000D Gallery & Build Logs 58
D Advies setup drain Corsair Advies Waterkoeling Setup 4
Jason 750W Corsair SF Series™ SF750 80 PLUS® Platinum Certified High Performance SFX PSU HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH303i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D CORSAIR Hydro X Series XG7 RGB RX-SERIES GPU Water Block (5700 XT) Advies Waterkoeling Setup 2
P 11 fans , kabelsplitters en corsair Commander Pro Overige Koeling 2
Jason Corsair Hydro X Series XD3 RGB Reservoir / Pump Combo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
arwin74 Corsair Gaming Audio SP2500 probleem Problemen & Oplossingen 5
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
A Corsair Hydro X Series XD3 RGB Waterkoeling 3
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XM2 M.2 SSD Water Block (2280) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH300i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
mixedup corsair 120ll fans Problemen & Oplossingen 9
Bl4ckj4ck666 Corsair registerwaarden normaal? Hardware & Software 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
Jason Corsair Hydro X Series XC5 RGB CPU Water Block (AM4 & 1200) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 en XC9 RGB CPU Water Blokken (1200/AM4 - 2066/sTRX4) - Zilver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XR5 240mm en 360mm Waterkoeling Radiatoren - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 RGB White CPU Water Block - 115X / AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XD5 RGB Reservoir / Pump Combo - 250ml HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 corsair 570x rgb crystal white Cases en Modding 8
Bl4ckj4ck666 Corsair 570x RGB crystal white Cases en Modding 1
Bl4ckj4ck666 Schroeven voor zijpanelen Corsair 570X Hardware & Software 4
Bl4ckj4ck666 Corsair icue Hardware & Software 0
D M3 schroefjes Corsair AIO? Zwart of evt wit met platte kop kruiskop Cases en Modding 1
K Corsair 900D Mod Gallery & Build Logs 6
K Corsair 900D The Savage Gallery & Build Logs 8
Hightower Corsair ql fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Freddy Corsair Hydro X HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
A Corsair 900D met een klein beetje waterkoeling :p Gallery & Build Logs 39
the_cyberspace Corsair spullen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
D Corsair Commander Pro Overige Koeling 2
Hightower Corsair ll rgb fans custom aansluiting en stekkertjes Overige Koeling 16
the_cyberspace Corsair Crystal 280X Hardware & Software 0
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
Hightower corsair ll fans rgb 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
P Corsair Crystal 570X Case, PSU cover maken? Cases en Modding 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan