De mod is dus gisteren geslaagd
Fototje van het lektesten:
Het displaytje wat vooraan ligt heb ik in het gaas van een 5.25" afdekplaatje gefrommeld. Ziet er best strak uit vind ik. Alleen in het wit had ik achteraf mooier gevonden... Toen ik bestelde zat ik nog over een zilver met groen thema te denken. Nu wil ik eigenlijk gewoon zilver/wit-zwart-blauw(gigabyte en kingston).
Om de tempsensor hierop aan te sluiten heb ik een 3pin fan stekkertje gepakt van een molex-fan verloopje. De pinnetjes kun je hier probleemloos uit trekken en dus op de temp sensor kabel solderen die van het display afkomt. Nu kan ik mijn mobotray er dus volledig probleemloos uithalen omdat mijn
reservoir ook op die tray geschroefd zit
Enige probleem wat ik had was een lek bij de temperatuursensor. Maar dat heeft de waterpomptank en een boel spierkracht vakkundig opgelost
Foto's van het hele systeem komen binnenkort nog. Was gisteren om h8 begonnen en om 23.45 kon ik m'n pc weer opstarten
De ombouw naar inverted-ATX had nog wat meer kabelproblemen dan ik had gedacht :S De 8pin mobostekker was eigenlijk een beetje te kort en heb ik dus op een hele spannende manier weg moeten frommelen... Niet echt mooi, maar een window doe ik toch niet aan