• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Case probleem!!

XenoMorpH

Well-known member
Zit echt met een probleem!! Ik heb op dit moment een CM690. Prima kast, maar ik vind hem te klein worden. De rede is omdat ik 2x een Coolit Freezone Elite bezit en deze in serie in de kast heb. Heb er 1 op de achterste 12cm exhaust gemonteerd en de andere voorin de kast.

Heb gewoonweg te weinig ruimte om de pomp (MCP350+top) en al het andere WC materiaal te monteren. Geen probleem zou je zeggen: "koop een grotere kast". Dat kan (mits ik mijn vriendin zover krijg...:059:). Maar ik zit gebonden aan de grootte ervan.
De kast moet namelijk in een PC-kast komen die in mijn woonkamer staat. Max ruimte is: 51cm diep en 61cm hoog.

Qua hoogte zit ik wel goed, de meeste kasten zijn aardig hoog. Maar nu wil het zo zijn dat de meeste dan ook nog eens dieper zijn dan 51cm :( of wel 61cm hoog zijn, maar met een exhaust bovenop waar de lucht dan niet meer weg kan, of dat ie dan de aan/uit knop/ usb stekkers bovenop heeft.

Ben dus opzoek naar een kast van 51cm diep en max 61cm hoog... en het liefst met 2 12cm exhausts zodat ik de FZE's makkelijk in Serie kan zetten.

Iemand een tip? Ben menig tijd aan het zoeken, maar kan niet echt een goede en mooie kast vinden die dit allemaal heeft.:088:
 
Tja, veel keus heb ik niet denk ik, Antec 1200 of Gigabyte 3D Aurora Black.
Ik denk dat het toch de ANTEC1200 wordt.
Iemand een idee of een 240 rad voor in de drivebays past?
 
Dank Freddy, tis jammer dat ik zo'n "handicap" heb. Er zijn genoeg mooie cases, maar ik kan ze gewoo niet gebruiken. Ook de Antec 1200 heeft naar mijn idee een aantal minpunten welke de CM690 wel weer goed voor elkaar heeft.
Geen PSU exhaust bvb:wehe

maar die brackets zijn wel weer een goed idee natuurlijk!
 
Laatst bewerkt:
als je de antec 1200 neemt moet je wel ff opletten als je er een rad in de voorkant gaat zetten dat je in de knoop komt met hd's. Heb er zelf al flink wat meet en onderzoek werk in zitten en het gaat denk ik echt "net" passen.

Maar dan moet je wel de drive bays voor de hdd's verwijderen en je hdd's een kwartslag draaien. vervolgens moet je ff met de dremel aan het werk gaan om je aansluitingen voor je hdd's vrij te zagen. Dan zou je in principe net genoeg ruimte over hebben voor zown dunne black ice. Hiervan heb ik trouwens nog iemand gezien op een ander forum die het gedaan had maar kan het nu ff niet terugvinden.

ohw en wat bedoel je met psu exhaust? volgens mij blazen zo een beetje alle psu's de lucht naar buiten...
 
Heb hem nu met de fan naar boven, de 24pins vaste stekker zit nu aan de voorkant en maakt het onderin meteen zo vol en de kabel een stuk korter:icon_confused:
Er is zo'n halve cm speling als ik hem omdraai, dacht ook dat dat wel voldoende zou zijn om genoeg lucht aan te zuigen, maar in het Antec boekje stond dat het beter is de fan naar boven te keren...maar als jij zegt dat het niets uitmaakt en dat de PSU daar niet te warm van wordt, dan zal ik hem eens omdraaien :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
L aRGB case fans aansluiten zonder RGB of aRGB header op mobo Cases en Modding 8
Jason Singularity Computers Wraith 2.0 ITX/DTX Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
Jason Singularity Computers Wraith ITX/DTX Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Jonsplus i100 Pro Mini-ITX Case / Tempered Glass / Black / Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
Jason BarrowCH STAR1 Series Limited Edition Circular Open Panel Case - Zwart HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason PHANTEKS Evolv Shift Air 2 Mini-ITX Case, Mesh Panel - Black or Grey HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason BarrowCH Rhopilema Series V2 Limited Edition Composite Channel Test Bench Case - Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Spectre 2.0 Case, 10% korting aanbieding HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini-ITX Case/ Behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Slader [TKA-Case] MATX Parvum case Verkocht 0
Freddy Singularity Computers Wraith Mini-ITX Chassis / Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Singularity Computers Spectre 2.0 case / behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
V Phanteks evolv X, heerlijke case. Gallery & Build Logs 5
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
P Corsair Crystal 570X Case, PSU cover maken? Cases en Modding 3
0 [Waterkoeling] Luchtdichte-anti-kattenharen-case, 1000 euro, i7 8700K, GTX 1080Ti Advies Waterkoeling Setup 9
S Geschiedenis van een Case:Corsair Obsidian 800D van Legendary1985 Gallery & Build Logs 1
F Phanteks case en cooler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S PC case laten spuiten HighFlow Forum 9
TinusB scratch build pc case Gallery & Build Logs 18
I Case opties voor grote radiator Cases en Modding 12
Freddy Parvum Systems L1.0 ATX Watercooling Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
P Desk-case advies Cases en Modding 2
S IO USB port verlengen custom case Cases en Modding 1
I case modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
A Lian Li case met tool-les PCI Cases en Modding 5
S Case upgrade? Cases en Modding 2
L Nieuwe case, maar welke? Cases en Modding 6
JaPeMo JP[0] by JaPeMo (Acrylic Pc Case) Gallery & Build Logs 22
G Case voor 2 240-rads EK-CoolStream PE 240 Radiator Cases en Modding 9
ProAce [GEVONDEN] Case Badges Gevonden 0
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master ITX case met Hotswap bays Verkocht 4
F [Radiator] Obsidian Series® 650D Mid-Tower Case Waterkoeling 4
nicvdv [IN-ACTIVE] medion case Verkocht 1
radmiraal de NZXT H440 case + GTX 780 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 31
S Symphton - Jelle Hoylaerts - Case mod SugarLAN Edition Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
ProAce [CiP] Server Case 2.0 Gallery & Build Logs 12
ProAce Eerste Build: Server Case Gallery & Build Logs 6
M 2 (of meer) PSU voor een case Hardware & Software 18
EJS Vraagje over case fan opstelling Overige Koeling 27
tomasvanderpijl Nieuwe case Cases en Modding 4
l3p [CANCELLED] L3p Parvum case incl 7x UV green fans. Verkocht 2
C Nieuwe Case Cases en Modding 2
Stephan---pro [GEVONDEN] Noctua case badge gezocht Gevonden 8
alain-s [VERKOCHT] Case mod Lian Li PC-7HX Verkocht 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan