Apps voor Apple werken altijd.
Dit is erg simpel te verklaren omdat apple maar met 8 toestellen rekening hoeft te houden terwijl er mischien wel 5000 android toestellen zijn. En er zijn ook genoeg apps die niet goed werken op ios en als je op een wat ouder ios toestel iets wilt dowloaden zegt ie 9 van de 10 keer , minimaal ios4 en ja die oudere toestellen krijgen geen update naar ios4 dus je moet dan een nieuw ios apparaat kopen en zo gaat het steeds hetzelfde( een hele grote afzet , snappen al die apple fans dat nou niet ???
Andriod heb je de kans dat het niet werkt
Ik ken ong 20 mensen die een android toestel hebben en ook niet normaal veel apps hebben en ik heb nog nooit gehoord dat iets niet werkt , hetzelfde geldt voor mij al 100 apps gedownload en nog nooit problemen
De Apple tv was eerder uit dan de android media spelers hoor
Dus ?
Virussen op Andriod. Daar heb je geen last van bij Apple
De kans op virussen is kleiener op android dan op ios of apple (zoek maar op het www als je mij niet gelooft)
Andriod Kan je alles zelf aanpassen
juist en dat is zoveel beter als ios waar je alleen de achtergrond kunt aanpassen :icon_rolleyes: zo kun je bv op bijna elk toestel (hoe oud maakt niet uit !) android 4 of zelfs android 4.1 opzetten zo kun je je ouder toestel weer helemaal up to date en snel maken , iets wat bij apple alleen kan door een nieuwe toestel te kopen
Apple niet maar dat is ook niet nodig want het apparaat werkt gewoon goed
Tuurlijk.... bij 50% van de mensen is het scherm wel eens gebroken dit komt zo vaak voor dat je net zo goed al gelijk een nieuw scherm erbij kunt kopen, (je kunt dan zeggen , maar die mensen zijn niet voorzichtig want iedereen heeft wel eens zijn laten vallen of het nou 10cm is of 1 meter)