• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Apple krijgt 1bn$ van Samsung

Het is gewoon zielig van Apple.

Patent schenden is patent schenden.
Heeft niets met het bedrijf Apple te maken.

Het is toevallig dat het Apple en Samsung is en dat iedereen er zich druk om maakt.
Maar dit gebeurt al jaren alleen je hoorde er zo weinig over.

Nu met al die smartphone en tablet meuk en vooral die social media word dit op een dergelijke manier naar buiten gebracht dat het lijkt alsof 2 kinderen ruzie maken over wie de stoerste is.

Als je een patent schend moet je betalen of met een compensatie komen. Zo simpel is het.
 
Apple-vs-Android4-550x343.jpg


May the force be with you...
 
Ach ja...design...... beter goed gejat dan slecht bedacht dacht Apple...

1960s Braun Products Hold the Secrets to Apple's Future

Wordt als "geinspireerd door BRAUN" gekenmerkt door Jonathan Ive , voor mij lijkt dit meer op gekopieerd en een beetje aangepast.
braun-or-apple_502918bcc9b7c.jpg

Of dit artikel waar de F700 er al eerder was dan de iPhone:
Did Apple Really “Steal” Their iPhone Design From Samsung? [Pot, Meet Kettle]

en deze, tot zelfs in de software toe:
Podcasts-app van Apple hevig geïnspireerd op Braun-bandrecorder - iPhoneclub.nl

Apple komt er bij mij niet in....
 
IOS is veel mooier als android en ze zijn gewoon de eerste met 9 vd 10 dingen op de markt , met gadgets win je klanten :)

Enigste nadeel is dat verrekte itunes :icon_eyes:

Voor de rest ben ik van mening dat als je iets gebruikt van een ander je er voor moet betalen , je zou t zelf ook niet leuk vinden als iemand van jou idee meesnoept ...

Owja en ik ben geen fanboy hoor want zit dit te typen op mn crackberry ;)
 
Waarom is IOS dan "Mooier" dan Android.
Het is niet hoe de OS is aangekleed. Het is de werking ervan wat er toe doet!
En natuurlijk zijn de apps er eerder, iedere ontwikkelaar stapt in op een hype....want dat is het: een hype die HypePhone.

Ik ben blij dat ik android heb, geen censuur op apps die bvb beter werken dan hun eigen ontwikkelde app. Normalere prijzen voor apps, dan apple die er veel te veel tussen uit plukt. Gratis apps genoeg.
En niet te vergeten een open Android systeem en zelf bepalen welke apps je op je smartphone draait.

Multi toespasbaar die android, wordt zelfs als gebruikt voor in mediaspelers en tv's. Slim werk van Google :)...


02-android-vs-ios.jpg
 
Apps voor Apple werken altijd.

Andriod heb je de kans dat het niet werkt

De Apple tv was eerder uit dan de android media spelers hoor

Virussen op Andriod. Daar heb je geen last van bij Apple

Andriod Kan je alles zelf aanpassen

Apple niet maar dat is ook niet nodig want het apparaat werkt gewoon goed
 
Een Android virus is een kwestie van goed beheer in de Playstore.
Verder is Apple een virus opzich... koop je je 1e Apple product, moet je alles van Apple kopen omdat niks compatible is.
Kleine hardware defecten kosten je meteen een compleet nieuw apparaat.

Hungry_Android_by_thefjk.jpg
 
Maar als ik hier en Samsung galaxy s III opstuur Met bijv en kapot display dan ben je net zoveel kwijt als en iPhone die en compleet nieuw toestel toe stuurt ( enige wat bij Apple vaak kapot gaat zijn de displays ) Samsung daar in tegen kom je de raaste dingen in tegen


Daarbij is het toch dom dat je moet opletten wat je download bij Andriod. Omdat je anders kans op een virus hebt
 
Ik lees hier nogal veel veralgemeningen hoor die volgens mij op niets gebaseerd zijn...
De kosten om bij een Galaxy S3 het scherm te vervangen liggen rond de 300EUR.
Daarbij zullen de kosten van een iPhone hiervoor ongeveer hetzelfde. Met het verschil dat je meestal maar 1 jaar garantie hebt en je waarschijnlijk een nieuwe zult moeten kopen.

Daarnaast zijn de meest gebruikte apps altijd bruikbaar. Daarnaast is het handig om ook eens de reacties te lezen die erbij staan. Kwestie van geen onzinnige rommel te installeren. Als je dat al niet doet, dan weet ik niet wat ik van je moet vinden...
 
Apps voor Apple werken altijd.

Dit is erg simpel te verklaren omdat apple maar met 8 toestellen rekening hoeft te houden terwijl er mischien wel 5000 android toestellen zijn. En er zijn ook genoeg apps die niet goed werken op ios en als je op een wat ouder ios toestel iets wilt dowloaden zegt ie 9 van de 10 keer , minimaal ios4 en ja die oudere toestellen krijgen geen update naar ios4 dus je moet dan een nieuw ios apparaat kopen en zo gaat het steeds hetzelfde( een hele grote afzet , snappen al die apple fans dat nou niet ???

Andriod heb je de kans dat het niet werkt

Ik ken ong 20 mensen die een android toestel hebben en ook niet normaal veel apps hebben en ik heb nog nooit gehoord dat iets niet werkt , hetzelfde geldt voor mij al 100 apps gedownload en nog nooit problemen

De Apple tv was eerder uit dan de android media spelers hoor

Dus ?

Virussen op Andriod. Daar heb je geen last van bij Apple

De kans op virussen is kleiener op android dan op ios of apple (zoek maar op het www als je mij niet gelooft)

Andriod Kan je alles zelf aanpassen

juist en dat is zoveel beter als ios waar je alleen de achtergrond kunt aanpassen :icon_rolleyes: zo kun je bv op bijna elk toestel (hoe oud maakt niet uit !) android 4 of zelfs android 4.1 opzetten zo kun je je ouder toestel weer helemaal up to date en snel maken , iets wat bij apple alleen kan door een nieuwe toestel te kopen

Apple niet maar dat is ook niet nodig want het apparaat werkt gewoon goed

Tuurlijk.... bij 50% van de mensen is het scherm wel eens gebroken dit komt zo vaak voor dat je net zo goed al gelijk een nieuw scherm erbij kunt kopen, (je kunt dan zeggen , maar die mensen zijn niet voorzichtig want iedereen heeft wel eens zijn laten vallen of het nou 10cm is of 1 meter)
Dat is zowel mijn mening als vele android gebruikers.
 
En nog steeds vind ik dat Apple beter is

Beter en stabieler product


Mijn iPhone 4 is heilig hij werkt altijd. Geen gezeur. Geen gelazer


Heb hiervoor altijd Samsung gehad prima toestel maar niet zo goed als mij iPhone Halleluja prijs de heer voor dit apparaat


Amen
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
stefan787 Apple G5 Gallery & Build Logs 2
tomasvanderpijl [CLOSED] Apple iPad Wi-Fi 16GB Zwart + extra's Gesloten 0
Monster [IN-ACTIVE] 3x Apple Mini Display - Display Cables Verkocht 1
ForresT Apple Wired keyboard op windows 7 Problemen & Oplossingen 7
Freddy Het grote Apple iPhone 5 Topic Gadgets 20
Stephan---pro [GEVONDEN] Apple iphone of Samsung galaxy s2 Gevonden 30
JeanPaul [IN-ACTIVE] Apple Ipod video 30GB Verkocht 2
thijs2163 Speakers voor Apple TV Electronica 28
Demolisher Apple iMac 21,5" 2.7GHz VS zelfbouw. Hardware & Software 3
Cygnitr0n Apple kopieert zichzelf Nieuws en Sport 2
D Apple iCloud Gadgets 13
C Apple's G2 Duo Gallery & Build Logs 8
R Apple iPad of Archos 101 Internet Tablet? Hardware & Software 2
Vannos Apple ipad OF Samsung galaxy Tab Hardware & Software 17
ForresT apple g5 case mod Waterkoeling 4
D Apple App Store Algemene Discussies 8
HighSpeed^ Apple iPad Hardware & Software 32
Flythe Apple G5 Gallery & Build Logs 39
thiesggb Thieske's Mini-Lan-Bak krijgt waterkoeling Gallery & Build Logs 21
Rooneys Ik krijgt een piepmelding van moederbord of vga? Problemen & Oplossingen 6
Johnny Man krijgt 180eur boete, wegens zelfgemaakt bankje Nieuws en Sport 5
O pomp krijgt de slangen niet vol/geen door stroming Waterkoeling 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan