• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Apple G5

stefan787

Member
He hallo mede flower,

Hierbij begingen ik weer eens een mod, heb het al weer een tijdje niet gedaan, dit komt omdat ik geen pc meer had. Dit is eigenlijk een client build, maar wil het tech met jullie delen.

Hardware
CPU: Intel core i7 3770k
Mobo: MSI H77MA-G43
RAM: G.Skill ripjawsZ 16GB
GPU: Asus gtx 680 directcu ii top
Voeding: Corsair RM 750 watt
Opslag: Samsung Evo 120 GB

Watcooling onderdelen
CPU: EK Supremacy Acetal
GPU: EK FC680 GTX DCII Acetal+ Nickel
RAD: EK CoolStream XTC 280mm
RES: Ek Multioption X2 150ML
Pomp+(top): EK DDC Xtop CSQ Acetal (pomp heeft de client nog)
Fittigen: EK HD Adapter 10-12mm Black
EK Plug G1/4
EK CSQ adapter 90° Black Nickel
Koelwater: Ek Ekoolant UV Blauw


Laten we begingen:
Heb een M-ATX I/o paneel uit een oude kast gehaald en een paar uurjes staan vijlen en doen:
NRssyp8.jpg

In vergelijking met de Apple G5 zelf:
FhR66u6.jpg


Ik heb dit een paar dagen later in gebouwd, hebt van het proces zelf niks, mobiel was leeg. Heb wel het eindresultaat:
0ST6zFh.jpg

JRCvqfK.jpg


Daarna heb ik een plat van 3mm dik op de achterkant geplakt (dit is voor het hoogte verschil ), me vader had mooie voetjes voor me megenomen. Deze op die plaat geplakt:
lxZIASO.jpg

rOkBczI.jpg

Alles maar passen:
y8lX0ub.jpg

hqbprT1.jpg

f6aCnmX.jpg

7PgYD1m.jpg

6des690.jpg

Zonnetje er op:
asWKs5M.jpg


Ben ook al bijna klaar met het sleeven van de voeding, alleen de voeding werkt niet goed, als je de groene stekker met één zwarte verbind hoor je eerst een relai om gaan en dan staat er spanning om. Heb de hele voeding doorgemeten, overal staat de juiste spanning, dus je zal zegen voeding werk. Tot dat je het aansluit op het moederbord en dan alles aan zet. Je hoor alleen de relai aan gaan en daan hoor je hem weer terug springen. :S

AW13cUH.jpg

V1zWoZX.jpg

OnDVtWk.jpg

nyTUyyr.jpg



Dit is hem voor deze week weer,heb weer wat plaat materiaal nodig, watercooling komt volgende week ook binnen, en moet even een RMA aanvragen bij Corsair.

Tot volgende week.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan