• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Speakers voor Apple TV

thijs2163

it's OVER 9000!
Hallo iedereen,

Ik ben van plan om dit jaar een Apple TV aan te schaffen. Ik vraag me alleen af welke 5.1 set hier het beste voor is, heb net een uur lopen zoeken op internet maar kom er niet uit :093:.
Mijn budget is €350-400, maar het liefst lager ;) Verder heb ik geen versterker of iets in die richting.
 
Je weet dat speakers / geluid een heeeeeel persoonlijk iets is he? Wat de een fantastisch vind klinken, kan voor jou als crap klinken. Puur door persoonlijke voorkeur. 3-400 euro voor een fatsoenlijke 5.1 set, incl receiver is niet heel erg veel. Ik zou als je echt goed geluid wilt een 2e hands versterker op de kop tikken met een mooie speakerset erbij, dan krijg je voor dat bedrag een aardige set.

Ikzelf heb een Harman/Kardon AVR355 met daaraan een 5.1 set van Monitor Audio.
 
IK bedoel in het algemeen gewoon mooi geluid. Is het mogelijk om een 5.1 setje aan een apple TV te hangen zonder een receiver?
Mijn woonkamer is trouwens niet zo heel groot (4.5 x 5 meter)
 
IK bedoel in het algemeen gewoon mooi geluid. Is het mogelijk om een 5.1 setje aan een apple TV te hangen zonder een receiver?
Mijn woonkamer is trouwens niet zo heel groot (4.5 x 5 meter)

ben bang van niet je hebt als geluid uitgangen bij de ATV alleen optical en HDMI. bij mij is het aangesloten rechstreeks op me tv.
ben zelf aan het zoeken voor een receiver met HDMI input en dan een aantal speakers eraan knallen.
 
Bouw kwaliteit is uitstekend. Je moet een beetje van glossy speakers houden, maar het zijn niet de speakers waar je naar kijkt natuurlijk, LOL.

Geluid is prima. Ik heb geen selectief gehoor zeg maar, maar als je het vergelijkt met een Kruidvat 5.1 setje wat ik hiervoor had, dan klinkt alles mooier!! LMAO
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Harjo [IN-ACTIVE] Subwoofer Speakers Radio Kabels voor de auto Verkocht 18
Freddy Maak jouw RGB setup compleet met Phanteks RGB Evolv Sound Mini Speakers xD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Sw333t [VERKOCHT] Lileng-301 Dancing Water Speakers Wit Verkocht 16
K Auto speakers op Pc aansluiten Electronica 23
thijs2163 Speakers en versterker HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Corsair SP2500 speakers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Vannos Welke speakers set! Hardware & Software 19
stn Instellingen: Geluid van mijn speakers en headset Problemen & Oplossingen 1
Freddy Sound Piggy's en Panda! Super MP3 speler met Super Speakers :D HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Freddy Scythe Kama Bay Speakers Boom Box Hardware & Software 2
J GPU block voor radeon 7700 of 7800 Waterkoeling 1
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
M Complete waterkoeling systeem voor de eerste keer Waterkoeling 4
HighFlow Op zoek naar een cadeau voor Vaderdag 2023 en een goede deal? HighFlow Computer Cooling Shop 0
D Vertical GPU mount die geschikt voor waterkoeling met active backplate Overige Koeling 1
S Vervanger voor Alphacool DC-LT 2600 Waterkoeling 2
D Welk block voor een 3080 ti Waterkoeling 4
J Advies gezocht voor nieuw systeem eind 2023/begin 2024 Waterkoeling 2
Hightower Aio sleeve voor de ekwb 280mm elite Cases en Modding 7
Hightower Lianli front mesh voor de o11 mini Cases en Modding 3
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
M Custom loop aanpassen voor nieuwe CPU en GPU : kom er niet uit. Waterkoeling 2
D Aanvraag voor informatie en advies voor GPU waterkoeling HighFlow Forum 2
D Advies voor waterkoeling setup GPU Advies Waterkoeling Setup 3
D Waterblock voor am4 amd socket Waterkoeling 5
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
K Advies voor een volledig nieuwe setup Advies Waterkoeling Setup 6
Slader Plugg voor Dewire Overige Koeling 3
I Advies voor een watergekoelde DL380 G7 Server Advies Waterkoeling Setup 5
P Gezocht iemand die hard tubes kan buigen voor custom made computer Cases en Modding 1
M Hulp nodig voor waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 1
Jason EK-Quantum Velocity² D-RGB CPU waterblokken voor Intel 1200 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Velocity² D-RGB CPU waterblokken voor AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Ruud Hoe veel meter slang voor GPU en cpu cooling? Waterkoeling 1
Jason EK-Quantum Velocity² D-RGB CPU waterblokken voor Intel 1700 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
F Ik zoek een waterblok voor de Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G Waterkoeling 0
Jason Alphacool AIO 360mm voor GPU - RTX 3080/3090 & RX 6800/6800XT/6900 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
W Hulp voor 1e waterkoeling setup RTX 3090 en intel 8700k Advies Waterkoeling Setup 5
J Heb hulp nodig om de juiste fitting aan te schaffen voor moeilijke bend Advies Waterkoeling Setup 10
Bl4ckj4ck666 nvidia rtx 3090fe oc voor nicehash mining Overclocking 6
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
B Weterkoeling voor kast. Waterkoeling 1
J Custom loop voor cpu Waterkoeling 0
J Fans voor 360 radiator Overige Koeling 1
J Lga 115* cpu block voor socket 1200? Waterkoeling 8
M Advies voor stille build [5800X, 2080RTX] Advies Waterkoeling Setup 1
T Waterkoeling voor Gigabyte RTX 3090 Turbo 24G Waterkoeling 9
S Benodigdheden voor GPU waterkoeling Waterkoeling 2
arwin74 Plexi of alu behuizing voor een enkel 5.25" apparaat Gezocht 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan