Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Advies over loop, splitsen (parallel) of in serie laten?
Hey heb een vraagje over de loop. Ik zou een Y splitsing willen plaatsen waar het water uit de cpublok komt. zodat er 1 leiding naar de ram blok gaat en andere naar GPUblok en dan terug laten same vloeien in Y stuk en zo naar rad res pomp cpu
Ik zou het in ieder geval gewoon in serie laten lopen, dan heb je niet de kans dat het water de makkelijkste weg kiest en daardoor een component niet voldoende flow krijgt.
De vraag was eigenlijk of mijn flow niet te hard zou afnemen als ik het zo zou doen. dacht het zo te doen zodat mijn GPU of ram niet genoeg koeling zou hebben derme dacht ik aan Y splitsing
serie is bijna altijd beter, omdat je een snellere flow hebt door je blokken wat vooral cpu en gpu blokken wel fijn vinden. Verder is een RAM blok veeeeeel minder restrictief als een gpu blok, dus beter laat je het in serie :023: