Mensen,
Ik ben van plan om een nieuwe computer te gaan kopen/samenstellen en zou hier ook mijn eerste wc set in willen gaan plaatsen. (Dit zal "pas" in augustus gaan plaats vinden, begin me nu al te orienteren)
Voor de componenten ben ik nog aan het rond kijken.
-proc, mobo, graka - zijn nog niet vastgesteld.
Mijn vraag hier:
Welke kast raden jullie aan?
Eisen kast:
- Mooi (dat is dus het criteria waar ik de opties zelf op zal moeten beoordelen.
- Mogelijkheid om de complete wc set intern te huisvesten.
- Window, immers het oog wil ook wat.
- mbt de wc-set eventueel de mogelijkheid om daar ook gebruik te maken van de 5.25 sloten, temp control panel oid.
Aanvullend:
- wc-set zal graka en iig cpu gaan koelen, de nb weet ik nog niet zeker.
(verdere vragen mbt de wc zal ik plaatsen wanneer ik meer duidelijkheid heb voor de componenten)
Alvast bedankt voor de suggesties en mochten er vragen zijn post ze maar. Ik zal zsm reageren.
Ik ben van plan om een nieuwe computer te gaan kopen/samenstellen en zou hier ook mijn eerste wc set in willen gaan plaatsen. (Dit zal "pas" in augustus gaan plaats vinden, begin me nu al te orienteren)
Voor de componenten ben ik nog aan het rond kijken.
-proc, mobo, graka - zijn nog niet vastgesteld.
Mijn vraag hier:
Welke kast raden jullie aan?
Eisen kast:
- Mooi (dat is dus het criteria waar ik de opties zelf op zal moeten beoordelen.
- Mogelijkheid om de complete wc set intern te huisvesten.
- Window, immers het oog wil ook wat.
- mbt de wc-set eventueel de mogelijkheid om daar ook gebruik te maken van de 5.25 sloten, temp control panel oid.
Aanvullend:
- wc-set zal graka en iig cpu gaan koelen, de nb weet ik nog niet zeker.
(verdere vragen mbt de wc zal ik plaatsen wanneer ik meer duidelijkheid heb voor de componenten)
Alvast bedankt voor de suggesties en mochten er vragen zijn post ze maar. Ik zal zsm reageren.