M Mark90 Junior Member 27 juni 2010 #1 Hallo highflow forum mensen sinds daarnet ratelt me pomp behoorlijk. ik heb me pomp ff wat verplaatst naar boven systeem was dus leeg nu weer vol. en nu ratelt de aquastream xt aardig. wat zou dit kunnen zijn? lagers kapot doordat hij even zonder water draaide? of? alvast bedankt,
Hallo highflow forum mensen sinds daarnet ratelt me pomp behoorlijk. ik heb me pomp ff wat verplaatst naar boven systeem was dus leeg nu weer vol. en nu ratelt de aquastream xt aardig. wat zou dit kunnen zijn? lagers kapot doordat hij even zonder water draaide? of? alvast bedankt,
dopestuff Moderator Forumleiding 27 juni 2010 #2 nee bij eheim pompen gaat weleens de rotor wat los zitten.... deze moet je gewoon weer effe vastzetten
nee bij eheim pompen gaat weleens de rotor wat los zitten.... deze moet je gewoon weer effe vastzetten
M Mark90 Junior Member 27 juni 2010 #3 dopestuff zei: nee bij eheim pompen gaat weleens de rotor wat los zitten.... deze moet je gewoon weer effe vastzetten Klik om te vergroten... dankjewel voor je reactie hoe zet ik die weer vast? Added after 38 minutes: pomp ratelt nog steeds alleen als ik hem flink geschut heb of uit geweest is is het eventjes weg Laatst bewerkt: 27 juni 2010
dopestuff zei: nee bij eheim pompen gaat weleens de rotor wat los zitten.... deze moet je gewoon weer effe vastzetten Klik om te vergroten... dankjewel voor je reactie hoe zet ik die weer vast? Added after 38 minutes: pomp ratelt nog steeds alleen als ik hem flink geschut heb of uit geweest is is het eventjes weg
V vincent Gouden member 27 juni 2010 #4 bekend probleem: rotorhuis openmaken, propellor eraf wippen, krimpkousje om de as krimpen, alles weer terug mounten. als het goed is moet het verholpen zijn.
bekend probleem: rotorhuis openmaken, propellor eraf wippen, krimpkousje om de as krimpen, alles weer terug mounten. als het goed is moet het verholpen zijn.